سرگرمی

پشتیبانی

ابزار منو ثابت

اسکرول بار

درباره ما

    باسلام خدمت دوستان امیدواریم در تفریحات من لحظات خوشی براتون فراهم کنیم

ورود کاربران

    نام کاربری
    رمز عبور

    » رمز عبور را فراموش کردم ؟

عضويت سريع

    نام کاربری
    رمز عبور
    تکرار رمز
    ایمیل
    کد تصویری

نظرسنجي

    از تفریحات من راضی هستید؟

آمار

    آمار مطالب آمار مطالب
    کل مطالب کل مطالب : 207
    کل نظرات کل نظرات : 2
    آمار کاربران آمار کاربران
    افراد آنلاین افراد آنلاین : 1
    تعداد اعضا تعداد اعضا : 3

    آمار بازدیدآمار بازدید
    بازدید امروز بازدید امروز : 1
    بازدید دیروز بازدید دیروز : 0
    ورودی امروز گوگل ورودی امروز گوگل : 0
    ورودی گوگل دیروز ورودی گوگل دیروز : 0
    آي پي امروز آي پي امروز : 0
    آي پي ديروز آي پي ديروز : 0
    بازدید هفته بازدید هفته : 5
    بازدید ماه بازدید ماه : 17
    بازدید سال بازدید سال : 208
    بازدید کلی بازدید کلی : 21802

    تاریخ امروز امروز :

تبادل لینک

    تبادل لینک هوشمند
    برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان سرگرمی و تکنولوژی و آدرس Tafrihateman.loxblog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






خبرنامه

    براي اطلاع از آپدیت شدن سایت در خبرنامه سایت عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



آخرین نظرات

    سمانه - سلام

    یه سایت آپلود عکس بدون محدودیت می خوام بهت معرفی کنم.

    imageserver.ir


    موفق باشی - 1393/8/26
    حسین - خیلی خوب بود مرسییییییییییییییی
    پاسخ:خواهش میکنم دوست عزیز - 1392/11/13/tafrihatm

...!!!...

شهدا و دیگر هیچ......اخم

 


تاریخ ارسال پست: یک شنبه 7 دی 1393 ساعت: 1:19 بعد از ظهر
برچسب ها : ,,,,,,,
می پسندم نمی پسندم

عکاسی از ارواح +تصاویر

عکاسی از ارواح در دهه 1860 برای چندین سال ذهن مردم امریکا را به خود مشغول کرد. در آتلیه‌های عکاسی ارواح در حالی که ظاهرا فقط یک دوربین و عکاس حضور داشتند عکس هایی گرفته می شد که همه را به حیرت وا می‌داشت؛ حضور یک روح سرگردان کنار سوژه عکس. 
 
 آن روزها اگرچه محققان و عکاسان بسیاری نسبت به این پدیده با دیده تردید نگاه می کردند و معتقد بودند این عکاس است که با خلق تصاویر مجعول بیننده را فریب می‌دهد اما دهه ها گذشت تا راز این عکس ها برملاشد. 
 
از «ويليام موملر» به عنوان اولین عکاسی نام می برند که احتمالا به شکل تصادفی اولین عکس ارواح را ظاهر کرد. او که پیشتر به عنوان يك قلم‌زن و حكاك در جواهري کار می کرد در اوقات فراغت به آتليه‌اي به نام واشنگتن می رفت تا عکاسی کند؛ جایی که او ادعا کرد اولین عکس از یک روح را گرفته است. 
 
به ادعای او روح دخترعمه‌اش که 12 سال قبل از دنیا رفته بود در لحظه ظهور یک عکس در آن ظاهر شده است. او حتی مدعی شد وقتي جلوی دوربین می نشیند دستش شروع به لرزیدن کرده است. ادعای موملر به سرعت او را به شهرت رساند و مشتریان آتلیه‌اش را چندین برابر کرد. 
 
ثروتی که این عکاس با ابتکار خود به دست آورد عکاسان دیگر را نیز به این فکر انداخت که سر از راز او درآورند و مشتریان خود را بیشتر کنند و رفته رفته عکاسی از ارواح به يك فرم عکاسی بدل شد. 
 
اما رازی که موملر و دیگر عکاسان کشف کردند چندان پیچیده نبود واقعیت آن است که در آن زمان که عکس ها بر روی صفحات شیشه ای ظاهر می شد عکاس ابتدا تصویر دلخواه خود را روی شیشه می انداخت و سپس همان شیشه را برای ظهور عکس مشتری به کار می‌برد. 
 
در میان عکاسان ارواح جز موملر یک عکاس دیگر نیز وجود داشت که در سال 1900 با عکاسی خلاقانه از ارواح به شهرت رسید. او "ويليام هوپ" نام داشت كه مدعي شد در آتلیه خود بيش از 2500 عكس از ارواح انداخته است. عکس های او که تعدادی از آنها را در زیر می بینید اوج پیشرفت این سبک عکاسی در ابتدای تاریخ این هنر بوده است. 

عکاسی از ارواح +تصاویر

عکاسی از ارواح +تصاویر

عکاسی از ارواح +تصاویر

عکاسی از ارواح +تصاویر

عکاسی از ارواح +تصاویر

عکاسی از ارواح +تصاویر

عکاسی از ارواح +تصاویر

عکاسی از ارواح +تصاویر

تاریخ ارسال پست: یک شنبه 7 دی 1393 ساعت: 1:18 بعد از ظهر
برچسب ها : ,,
می پسندم نمی پسندم

سفر به سرزمین ارواح + عکس

اغلب دوست داریم در اوقات‌فراغت یا تعطیلات از خانه بیرون رفته و برای تجدید قوا به سفر برویم. سفری لذت‌بخش به شهرها و مکان‌های زیبا، اما در این میان هستند افرادی که ماجراجویی در مکان‌های ترسناک و اسرار‌آمیز را انتخاب کرده و قدم در راه پرپیچ‌و‌خم و مه‌آلود سفرهای هراس‌انگیز می‌گذارند.

 
 

برخی از این مکان ها به اعتقاد بومی های منطقه به تسخیر ارواح درآمده اند و ارواح مراقب آنجا هستند.

جاده مرگ

شاید شما هم از آن دسته افرادی هستید که به داستان های ماوراءالطبیعه علاقه مندید و موضوعاتی از این قبیل شما را مجذوب می کند، اما باید گفت که شما این بار با یک داستان واقعی روبه رو هستید و با گذر از این جاده، حکم مرگ خود را امضا کرده اید.

تیمپه، نام جاده ای منحوس و نفرین شده در شهر پنانگ مالزی است که طی سال ها حوادث و اتفاقات شوم بی شماری در آن رخ داده است.

نکته عجیب این جاده اسرارآمیز آن است که بیشتر حوادث ناگوار، شب هنگام و در تاریکی و سکوت وحشت آور این جاده رخ می دهد.

اغلب قربانیان نیز همراه وسیله نقلیه خود به دره عمیقی پرتاب شده و به کام مرگ کشیده شده اند، به همین دلیل بومیان آن منطقه، شب از این جاده گذر نمی کنند و این موضوع را به مسافران نیز گوشزد می کنند.

براساس اظهارات بومیان قدیمی این منطقه، سال ها پیش تصادفی هولناک و مرگبار در این جاده رخ داده که در آن ، زنی جوان در دم کشته شد. گویا روح بی قرار این زن در تاریکی شب به طور ناگهانی مقابل رانندگان ظاهر شده و باعث مرگ آنها می شود.

قصر روح زده ادینبورگ

این قصر از زمان ساخته شدنش در اوایل قرن 12، به عنوان قلعه ارتش اسکاتلندی ها، شاهد وقایع بسیاری از جمله حملات پی درپی، اعدام ها و حتی اشغال شدن توسط انگلیسی ها نیز بوده است.

از مهم ترین دلایلی که هیچ کس حاضر نیست شب آنجا بماند رویارویی با ارواح ساکن قصر، مرگ ها و ناپدید شدن اسرارآمیز افرادی است که شب هنگام آنجا بوده اند.

سال 2001، بزرگ ترین تحقیقات ماوراءالطبیعه تاریخ، در قصر ادینبورگ انجام گرفت. در این بررسی تیمی بزرگ متشکل از 9 محقق و بیش از 200 عضو عمومی دیگر وجب به وجب قصر را برای یافتن علائم حضور ارواح کاوش کردند البته این موضوع که کدام قسمت قصر روح زده است و کدام قسمت ها نه هیچ گاه به اطلاع عموم نرسید، اما 51 درصد از افرادی که قسمت های روح زده قصر را بررسی کرده بودند از تجربیات ماوراءالطبیعه خود در آن محل گزارش می دادند. طبق این گزارش ها دیدن شمایل سایه وار، افت ناگهانی دما و احساس کشیده شدن لباس از پشت سر همگی از تجربیاتی است که در قصر ادینبورگ به دست آمده است.

روح سرگردان رزهال

عمارت اسرارآمیز رزهال که سال 1770، در بالای تپه های منتهی به دریا ساخته شده، یکی از مهم ترین جاذبه های توریستی کشور جامائیکا محسوب می شود.

داستان این عمارت از این قرار است که سال 1746، مردی انگلیسی به نام هنری فانینگ که دلبسته دختری به نام رزا پالمر شده بود، برای ازدواج با وی اقدام به خرید 290 هکتار زمین برای ساخت خانه و زندگی در کنار معشوقش کرد، اما متاسفانه ازدواج این زوج دیری نپایید و هنری چند ماه پس از ازدواج درگذشت.

رزا سه سال پس از مرگ همسرش بار دیگر سال 1750، ازدواج کرد و با همراهی همسر دومش و صرف هزینه های فراوان عمارت زیبایی را در زمینی که هنری برای او خریده بود، ساخت.

همسرش نیز به افتخار وی نام عمارت را رز هال نهاد، اما گویا خوشبختی باز هم برای رزا دوامی نداشت و دوسال بعد، درست پس از تکمیل عمارت، همسر دوم او نیز درگذشت. وی پس از این اتفاق دوبار دیگر تجدیدفراش کرد که خوشبختانه در ازدواج آخر خود طعم خوشبختی را چشید.

سال ها بعد، پس از مرگ رزا و همسرش، عمارت به فرزند آنها «جان پالمر» رسید. جان پس از به ارث بردن عمارت سال 1820، با دختری به نام آنی ازدواج کرد. او زنی زیبا با قلبی سیاه بود که از اطرافیانش برای پیشبرد مقاصد خود استفاده می کرد.

در آن زمان برده داری در آمریکا رواج داشت و گفته شده است این زن تا پای مرگ از برده ها کار می کشید و گاه برده ها به بدترین شکل به دستور آنی کشته می شدند و اجسادشان در سرداب های تاریک و نمور عمارت دفن می شد.

آنی پالمر پس از مرگ شوهرش تمام املاک او را تصرف کرد و به آزار و اذیت برده ها ادامه داد تا این که بالاخره یکی از برده ها با به قتل رساندن او به زندگی سیاهش پایان داد. گفته می شود که از آن پس روح آنی پالمر در عمارت سرگردان شد و افراد زیادی نیز طی سال ها با او روبه رو شده و شاهد عذاب کشیدن و سرگردانی روح وی بوده اند.

رقص عروس مرده در هتل بنف اسپرینگز

هتل بنف اسپرینگز یکی از زیباترین و جذاب ترین هتل های کاناداست که با ظرافت تمام سال 1888 در میان کوهستان راکی ساخته شده است. قرار گرفتن این هتل باستانی در دل جنگل های انبوه و قلب کوهستان و همچنین رخ دادن اتفاقات اسرار آمیز، آنجا را به یکی از جذاب ترین مقصد های بازدیدکنندگان ماجراجو و شجاع تبدیل کرده است.

گفته می شود که بارها مسافران این هتل هنگام شب ارواح سرگردانی را در نقاط مختلف هتل دیده اند.

یکی از معروف ترین روایاتی که درباره این هتل نقل می شود روح سرگردان زنی در لباس عروسی است که مسافران بارها شاهد رقص و چرخیدن وی در راه پله ها و سالن رقص هتل بوده اند.

درباره روح این عروس گفته می شود که سال ها پیش در دهه 1920، جشن عروسی بسیار باشکوهی در این هتل برگزار شده بود، اما متاسفانه این جشن پایان خوشی نداشته و گویا لباس عروس نگون بخت هنگام پایین آمدن از پله ها به یکی از شمع های روشن روی پله ها گیر کرده و آتش می گیرد.

عروس شوربخت با دیدن این صحنه وحشت کرده، تعادل خود را از دست داده و از بالای پله ها به پایین پرتاب می شود و جان خود را از دست می دهد.

روح دیگری که در این هتل توسط مسافران مشاهده شده، مربوط به یکی از کارمندان سابق این هتل به نام سم مک کالی است که به عنوان پیشخدمت مشغول به کار بوده و سال 1967، از کار بازنشسته شده است.

براساس گفته ها وی پس از بازنشستگی به همکاران خود گفته که دوباره به هتل بازخواهد گشت، اما گویا اجل مهلتش نداده و چندی بعد جان خود را از دست داده است. از زمان مرگ وی تا کنون بارها گزارش شده که مسافران هتل هنگامی که پشت در اتاق مانده اند یا به مشکلی برخورده اند مردی متشخص با یونیفرمی قدیمی به کمک آنها آمده و پس از حل کردن مشکل شان ناپدید شده است.

جزیره عروسک ها

جزیره عروسک ها برخلاف نام دوست داشتنی اش، به عنوان یکی از مخوف ترین جزیره های جهان شناخته شده است. این جزیره در یکی از مناطق مکزیک توسط پیرمردی به نام دن ژولیان سانتانا بررا ساخته شده است.

این پیرمرد 50 سال از عمر خویش را صرف حلق آویز کردن زشت ترین عروسک های جهان به درختان جزیره اش کرده است.

درباره انگیره کار این پیرمرد گفته می شود که سال ها پیش دختر بچه ای در کانال نزدیک منزل او غرق شد و ژولیان موفق به نجات وی نشده است. از آن زمان به بعد ژولیان برای خشنودی روح دخترک دست به ساخت جزیره ای با عروسک های مرده زده است.

نکته اسرار آمیز این جزیره این است که سال 2001، جسد ژولیان توسط برادرزاده اش شناور در همان کانالی پیدا شد که مدت ها قبل پیکر بی جان دختر بچه را از آن بیرون آورده بودند.

با تمام اینها گرچه تماشای این جزیره خوف انگیز لذتی برای بازدیدکنندگان ندارد و بیشتر باعث وحشت آنها می شود باز هم همه ساله توریست های ماجراجوی بسیاری برای کشف حقایق و رویارویی با حوادث عجیب این جزیره، به آن پا می گذارند.

ندامتگاه ایالت شرقی فیلادلفیا

ندامتگاه ایالت شرقی سال 1829، همراه برج های مراقبت پر ابهت، برای نگهداری مجرمان فیلادلفیا در ایالت پنسیلوانیا ساخته شد.

این ندامتگاه قلعه مانند اولین زندان مخوف مجهز به سلول های انفرادی است. زندانیان در این ندامتگاه به تنهایی زندگی می کردند، به تنهایی غذا می خوردند و حتی در مواقع هواخوری نیز در حیاط های انفرادی استراحت می کردند.

زمانی که یک زندانی قصد ترک سلولش را داشت ، زندانبان سر او را با کلاهی می پوشاند تا کسی یا جایی را نبیند و همچنان در انفرادی بماند. این ندامتگاه امروز تبدیل به موزه ای برای علاقه مندان و پایگاهی روح زده برای گردهمایی های جشن هالووین شده است.

از اتفاقات عجیب گزارش شده توسط بازدیدکنندگان ندامتگاه می توان به رد پاهای بجا مانده در حیاط ها، شنیدن صدای قدم زدن در سلول ها، سرو صداهای وهم انگیز و پیچیدن صدای ضجه های دلخراش در سالن ها و راهرو های تاریک اشاره کرد.


تاریخ ارسال پست: یک شنبه 7 دی 1393 ساعت: 1:17 بعد از ظهر
برچسب ها : ,,,
می پسندم نمی پسندم

10 منظره عجیب ولی واقعی + تصاوير

کشور ما خود مناطق طبیعی دیدنی بسیاری در خود جای داده است. بسیاری از این مکان‌ها در جهان نمونه و تک هستند و هر ساله بازدید کنندگان زیادی را به خود جلب می کنند. با این حال گردشگران و توریست‌ها، درباره 10 محل خاص که اصلاً باور نمی‌شوند طبیعی هستند،‌ به اتفاق نظر رسیده‌‌اند. در این گزارش نگاهی داریم به 10 نقطه عجیب در جهان که هیچ شباهتی به سایر مناطق طبیعی جهان ندارند. یادتان باشد این عکس‌ها فوتوشاپ نیست!

پارک طبیعی دانکسیا در چین

برای ما هم باور این که این منطقه واقعی است بسیار دشوار است اما تصاویر منتشر شده نشان می​دهد که وجود این مکان کاملا حقیقت دارد. این کوه ها در منطقه​ای در کشور چین واقع شده اند و در اثر سالیان طولانی و انباشته شدن مواد معدنی مختلف این رنگ را به خود گرفته​اند.


معادن متروک یکاترونبرگ در روسیه
این غارها کاملا واقعی هستند و در معادن متروک روسی واقع شده‌اند. در اثر گذشت سال‌ها سطح این غارها از کارنالیت پوشانده شده که باعث به وجود آمدن این رنگ​های خاص شده​است.


غارهای یخی کامچتکا
و بازهم غارهایی فراطبیعی که در روسیه واقع شده​اند. این غار بیش از 1 کیلومتر طول دارند و در اثر جاری شدن آب در زیر چندین لایه برف ایجاد شده​است.


زمین‌های گل لاله در هلند
یکی از زیباترین مناطق موجود در کشور هلند زمین‌های گل لاله است که چشم هر بیننده‌ای را به خود جلب می کند. هنگامی که شما از دور به این مزارع نگاه کنید به نظر می‌آید که یک نفر با استفاده از ابزار نقاشی زمین را رنگ کرده​است.


پارک دد ولی (Dead Vlei) در نامیبیا
شاید کمی باورش سخت باشد اما این عکس که در نگاه اول همانند یک تابلوی نقاشی بسیار زیبا به چشم می‌آید، کاملا واقعی است.


رودخانه کریستیلز در کلمبیا
رودخانه ای معروف بخ رودخانه 5 رنگ که به دلیل رنگ های بسیار زیبایش توسطی بسیاری با نام زیباترین رودخانه جهان خوانده می شود.


دریاچه هلیر در استرالیا
دریاچه نمکی که به دلیل وجود املاح معدنی رنگی صورتی به خود گرفته است. جالب است که بدانید برعکس سایر دریاچه‌های نمک که رنگشان در طول سال تغییر می‌کند این دریاچه در کل سال رنگ خود را به صورت ثابت حفظ می کند.


تپه‌های آجکا در مجارستان
در نگاه اول به این عکس به نظر می رسد که دو تصویر با یکدیگر ترکیب شده اند تا این منظره را به وجود آورند. اما دلیل اصلی وجود چنین درختانی یک اشتباه انسانی است. در اواخر سال 2010 مقدار زیاد پسماند یک کارگاه آلومینیوم به داخل خاک نشت پیدا کرد و خسارات جدی به این منطقه وارد کرد. در اثر این نشت مواد شیمیایی درختان این منطقه پس از جذب آلودگی ها دو رنگ شدند که منظره بسیار زیبایی را ایجاد کرده است.


فلای گیسر در بیان سنگ سیاه در آمریکا
یک منظره جالب که در اثر حفر چاهی در معادن کلسیم کربنات رخ داده است. این سنگ‌های زیبا که از اعماق زمین به بالا جوشیده اند هر سال چندین سانتی‌متر گسترش می یابند.


دروازه جهنم در ترکمنستان
این تصویر مربوط به صحنه فیلم‌برداری یک فیلم علمی تخیلی نیست بلکه محل حفر یک چاه تحقیقتی توسط تعدادی محقق است که به دلیل نشت گاز همیشه روشن است. جالب است که خاموش شدن این شعله‌ها می‌تواند خطری جدی ایجاد کند.


تاریخ ارسال پست: یک شنبه 7 دی 1393 ساعت: 1:14 بعد از ظهر
برچسب ها : ,,,
می پسندم نمی پسندم

عجیب ترین چاله های دنیا + راز های نگفته

عجیب ترین چاله های دنیا + راز های نگفته

کی از اسرار زمین سوراخ و چاله هایی است که در نقاط مختلف پراکنده شده است و سال هاست که دانشمندان به دنبال کشف راز آن ها هستند. محققین تا به حال به رمز و رازهای تعدادی از این چاله ها پی برده اند که در ادامه برخی از مهمترین آن ها را با هم مشاهده خواهیم کرد.

چاله سیاه آندروس
چاله شیطانی

چاله Sawmill باهاماس

چاله های ناگهانی مونت بالدی

توضیحات و عکس ها در ادامه مطلب....

 


چاله سیاه آندروس


یکی از چاله های اسرارآمیز روی کره زمین در منطقه آندروس در باهاماس وجود دارد. این چاله برخلاف نامش کاملا سیاه نیست اما به رنگ بنفش بسیار تیره دیده می شود و این به خاطر عمق 18 متری آن است. همچنین بر روی سطح این دریاچه یک لایه سمی از باکتری وجود دارد و پس از آن به لایه با اکسیژن زیاد خواهیم رسید، البته پس از این لایه یک منطقه کاملا خالی از اکسیژن وجود دارد. این چاله که در میان یک جزیره غیرقابل ورود قرار گرفته است تنها از طریق هلی کوپتر قابل دسترسی و برای اولین بار توسط دانشمندی به نام "استفی شابه" کشف شد. به گفته محققین این چاله از 3.5 میلیون سال پیش تاکنون به همین صورت باقی مانده است.

چاله Sawmill باهاماس


یکی دیگر از چاله هایی که در منطقه باهاماس وجود دارد "sawmill" نام دارد. این چاله ابتدا محلی برای ورزشکاران و افرادی بود که قصد داشتند در غارها و چاله ها گشت و گذار کنند اما پس از مدتی اهمیت زمین شناسانه آن مشخص شد و محلی شد برای کشف های دانشمندان. زمین شناسان با تحقیق در این منطقه به این نتیجه رسیدند که 1000 سال پیش متفاوت تر از آنچه بوده است که آن ها در مورد زمین می دانند. این چاله ابتدا خالی بوده است اما به مرور زمان با افزایش سطح آب ها این چاله نیز پر آب شد اما دانشمندان درون آن استخوان های عجیبی از لاک پشت های غول پیکر و کروکدیل های ماقبل تاریخ پیدا کردند که فکر نمی کردند در این منطقه زندگی کنند.

چاله شیطانی



این چاله در تگزاس قرار گرفته است و به عنوان یک زیستگاه باورنکردنی برای نوع خاصی از خفاش های مکزیکی شناخته می شود. این چاله 18 متر قطر و 106 متر ارتفاع دارد. شب ها بازدید کنندگان از این چاله می توانند خروج بیش از 3 میلیون خفاش را به طور همزمان از دهانه چاله مشاهده کنند. این چاله به نظر می رسد بیش از 7 هزار سال پیش به وجود آمده باشد چرا که بقایایی باستانی از مردم آن روزها درون این چاله پیدا شده است.

چاله های ناگهانی مونت بالدی


در سال 2013 یک پسر بچه 6 ساله که در حال گشت و گذار در پارک ملی منطقه مونت بالدی بود با چاله ای عجیب روبرو شد که همه چیز را به درون خود می کشید. این در حالی است که در این منطقه هیچ چاله ای وجود نداشت. پس از دیده شدن این چاله، زمین شناسان به منطقه اعزام شدند و متوجه شدند که هر روز حدود 20 چاله به صورت ناگهانی به وجود آمده و نهایتا یک روز باقی مانده و از بین می روند. هر کدام از این چاله ها 3 متر ارتفاع داشتند و احتمال وقوع حادثه در منطقه بسیار زیاد بود از این رو پارک برای مدتی بسته شد. در طول بسته بودن این پارک، تنها دلیلی که دانشمندان توانستند بدست آورند ناپایدار بودن حالت شن بود.

تاریخ ارسال پست: یک شنبه 7 دی 1393 ساعت: 12:49 قبل از ظهر
برچسب ها : ,,
می پسندم نمی پسندم

جالب ترین جوامع در دنیا +عکس

جالب ترین جوامع در دنیا +عکس

جوامع مختلف بشری هر کدام با شرایط مختلف در حال زندگی کردن هستند اما در این میان برخی گروه ها هستند که با مایقی انسان ها کمی متفاوت هستند. این گروه ها و جوامع خاص در دنیا بسیار مشهور هستند و در ادامه به برخی از مهمترین آن ها می پردازیم که شاید تا به حال نام آن ها را نشنیده باشید.

روستای بانوان
روستایی در جنوب برزیل قرار دارد که اکثر جمعیت آن را خانم ها تشکیل می دهند...

شهر زباله

جامعه قبرستان

پادشاهی کوتوله ها

 



روستایی در جنوب برزیل قرار دارد که اکثر جمعیت آن را خانم ها تشکیل می دهند. "Noiva do Cordeiro" روستایی است که در آن جمعیت مردها به شدت پایین است و خانم ها بیشتر کارهای روستا را انجام می دهند. در این روستا کشاورزی و شهرداری در اختیار بانوان است و مردها معمولا خارج از روستا کار می کنند.

شهر زباله


یکی از جوامع عجیبی که در دنیا دیده شده است در نزدیکی قاهره قرار دارد. این جامعه که به شهر زباله ای مشهور شده است منطقه ای خاص در خارج از شهر قاره پایتخت مصر است. در این منطقه مردم با زباله های 20 میلیون نفر جمعیت قاهره زندگی می کنند و در شهر آن ها همه چیز زباله ای است. برق و اب در این شهر وجود ندارد ولی نکته مهم این است که حدود 90 درصد از زباله ها بازیافت می شود اما مابقی در شهر پخش شده است.

جامعه قبرستان


زندگی در قبرستان ها در همه جای دنیا غیر مجاز است اما در منطقه مانیلای فیلیپین این مورد به گونه دیگری است. دراین منطقه مردم به خاطر شرایط سخت اقتصادی در قبرستان زندگی می کنند و برخی از آن ها در همان نقطه مشغول به کار شده اند. با رفتن این قبرستان که 130 هکتار وسعت دارد کاملا شاهد خانه های زاغه نشینی و بچه هایی می شوید که بین قبرها در حال بازی هستند.

پادشاهی کوتوله ها


در منطقه توریستی کونمینگ در چین منطقه ای وجود دارد که تنها افراد 130 سانتی متری در ان زندگی می کنند. در این منطقه، کوتوله ها با پوشیدن لباس های شاهنشاهی چین باستان توریست ها را هدایت می کنند. مردم نیز در کنار دیدن این افراد از مناطق باستانی دیدن می کنند. به گفته بسیاری این منطقه به شکل یک باغ وحش انسانی است ولی افراد کوتاه قدی که در این جا کار می کنند بسیار از شرایط خود راضی هستند.

تاریخ ارسال پست: یک شنبه 7 دی 1393 ساعت: 12:48 قبل از ظهر
برچسب ها : ,,,
می پسندم نمی پسندم

بزرگترین گوجه فرنگی دنیا +عکس

بزرگترین گوجه فرنگی دنیا +عکس
از گذشته تا به حال یکی از سرگرمی های جالب کشاورزان پرورش دادن میوه و سبزی هایی با اندازه های عجیب بوده است. برخی از کشاورزان به دنبال آن هستند که بزرگترین و کوچکترین سبزی دنیا را پرورش دهند تا وارد کتاب گینس شوند.

به تازگی یک کشاورز اهل مینسوتا اعلام کرده است که بزرگترین گوجه فرنگی دنیا را پرورش داده است. این کشاورز که قصد دارد نام خود را وارد کتاب گینس کند گوجه فرنگی در اختیار دارد که وزنش به 6.2 کیلوگرم می رسد.


"دان مک کوی" صاحب این گوجه فرنگی برای وزن کردن آن به سوپرمارکت محل رفته است وآنجا متوجه شده است که این گوجه بزرگ می تواند به راحتی وارد کتاب رکوردهای گینس شود.

مک کوی می گوید:" ابتدا فکر می کردم یک محصول عجیب برداشت کرده ام و قصد داشتم آن را طی یک مراسم جالب سرو کنم اما با شنیدن این موضوع که رکورد بزرگترین گوجه فرنگی تنها 5.5 کیلوگرم وزن دارد تصمیم گرفتم تا آن را به سازمان گینس ببرم."


تاریخ ارسال پست: یک شنبه 7 دی 1393 ساعت: 12:47 قبل از ظهر
برچسب ها : ,,,
می پسندم نمی پسندم

با این 4 عادت اشتباه زودتر پیر می شوید

 شاید هیچکس در دنیا نباشد که دوست داشته باشد پیری را ببیند اما سن ما در گذر است و روزی می رسد که همه شاهد پیری و کهولت سن خود خواهیم بود. در ادامه مواردی را برای شما ذکر می کنیم که شما را زودتر پیر می کند و باید از آن جلوگیری کرد :

** چند کاری و شلوغ بودن سر یک از مواردی است که می تواند شما را خیلی زود پیر کند. هنگامی که چنیدن کار دارید استرس بیشتری نیز در بدن شما به وجود می آید.استرس فشار خون را بالا برده و باعث آسیب دیدن اندام های داخلی و حتی پوست شما می شود. استرس هیچگاه از بین نمی رود ولی اگر در ابتدای روز یک برنامه جامع برای خود داشته باشید می توانید بخش زیادی از این استرس را از بین ببرید.

** یکی از بزرگترین اشتباهاتی که برخی به آن دچار شده اند این است که به نظر ورزش تنها برای لاغر کردن مفید است و ربطی به سلامت بدن ندارد. این تفکرات اشتباه باعث میشود تا بسیاری از ورزش کردن اجتناب کنند در حالی که ورزش منظم می تواند پوست را تا سن 60 سالگی هم سالم و بدون چروک نگه دارد. توجه داشته باشید که حتی 30 دقیقه پیاده روی سریع در طول روز نیز می تواند به همین میزان برای شما مفید باشد.

** هیچ نشانه به اندازه سنگین شدن گوش ها خبر از کهولت سن نمی دهد. این روزها با وجود دستگاه های پخش موسیقی و هندزفری های متفاوت بسیاری از جوانان دچار سنگینی گوش شده اند. گوش دادن به موسیقی با صدای بلند باعث آسیب دیدن پرده گوش شده و ناشنوایی را تضعیف می کند. اگر علاقه بسیاری به موسیقی دارید می توانید آن را صدای پایین گوش دهید یا از هندزفری های مناسب که گوش را اذیت نمی کنند استفاده کنید.

** استفاده از سبزیجات به یک ناهار یا شام و صرفا در کنار غذا ختم نمی شود بلکه باید سبزیجات را همیشه استفاده کنید و آن ها را در هر وعده غذایی داشته باشید. سبزیجات می توانند از بیماری های مختلفی جلوگیری کنند همچنین با این خوراکی های طبیعی اندام های داخلی بدن شما بهتر کار خواهند کرد. صحبت ما این نیست که کلا به سمت سبزیجات بروید ولی توصیه می کنیم در کنار غذای اصلی ان را نیز حتما استفاده کنید. 


تاریخ ارسال پست: پنج شنبه 4 دی 1393 ساعت: 7:22 بعد از ظهر
برچسب ها : ,,,,
می پسندم نمی پسندم

بطری جالبی که هوا را به آب تبدیل می کند +عکس

اگر حتی یکبار هم دوچرخه سواری کرده باشید با مشکل تشنگی و کم شدن آب بدن مواجه شده اید و به همین دلیل است که دوچرخه ها به بطری مجهز هستند تا فرد سوار در هر لحظه بتواند آب بدن خود را تامین کند.



طراحان به تازگی دستگاهی را ابداع کرده اند که می تواند هوا به آب تبدیل کند. تنها کافی است این دستگاه را روی بدنه دوچرخه نصب کنید و با رکاب زدن پس از مدتی آب تازه خواهید داشت.

"کریستوف رتزر" طراح اصلی این دستگاه می گوید" در هوای ما میزان زیادی رطوبت وجود دارد که بی مصرف تنها در هوا معلق هستند شما می تواند با استفاده از این وسیله به ازای هر ساعت دوچرخه سواری نیم لیتر آب تازه داشته باشید.



تاریخ ارسال پست: پنج شنبه 4 دی 1393 ساعت: 7:21 بعد از ظهر
برچسب ها : ,,,,
می پسندم نمی پسندم

11 سال رانندگی با دنده عقب +عکس

"هارپست دیو" یکی راننده تاکسی هندی است که به خاطر طرز عجیب رانندگی اش شناخته شده است و حالا مردم بسیاری در هند و اقصی نقاط دنیا او را به عنوان یکی از عجیب ترین راننده های تاکسی دنیا می شناسند.

این مرد 30 ساله به مدت 11 سال است که تنها با استفاده از دنده عقب رانندگی می کند و حالا به یک متخصص در این زمینه تبدیل شده است به طوری که می گوید اطمینان ندارد دیگر رو به جلو رانندگی کند و احتمال دارد در این حالت تصادف کند.



او می گوید: "سال 2003 بود که خودروی من در دنده عقب گیر کرد و پولی نداشتم که خودرو را تعمیر کنم به همین دلیل تصمیم گرفتم تا خانه با دنده عقب رانندگی کنم. از آن پس بود که اعتماد بیشتری پیدا کردم برای همیشه خودرو را در دنده عقب گذاشتم.

این مرد پس از سال ها تمرین حالا به قدری حرفه ای شده است که می تواند با سرعت 80 کیلومتر بر ساعت به صورت دنده عقب رانندگی کند بدون آنکه کمترین مشکلی داشته باشد. او همچنین یکبار در سال 2005 از هند تا پاکستان را رانندگی کرده است.



تاریخ ارسال پست: پنج شنبه 4 دی 1393 ساعت: 7:20 بعد از ظهر
برچسب ها : ,,
می پسندم نمی پسندم

ليست صفحات

تعداد صفحات : 21