سرگرمی

پشتیبانی

ابزار منو ثابت

اسکرول بار

درباره ما

    باسلام خدمت دوستان امیدواریم در تفریحات من لحظات خوشی براتون فراهم کنیم

ورود کاربران

    نام کاربری
    رمز عبور

    » رمز عبور را فراموش کردم ؟

عضويت سريع

    نام کاربری
    رمز عبور
    تکرار رمز
    ایمیل
    کد تصویری

نظرسنجي

    از تفریحات من راضی هستید؟

آمار

    آمار مطالب آمار مطالب
    کل مطالب کل مطالب : 207
    کل نظرات کل نظرات : 2
    آمار کاربران آمار کاربران
    افراد آنلاین افراد آنلاین : 1
    تعداد اعضا تعداد اعضا : 3

    آمار بازدیدآمار بازدید
    بازدید امروز بازدید امروز : 1
    بازدید دیروز بازدید دیروز : 0
    ورودی امروز گوگل ورودی امروز گوگل : 0
    ورودی گوگل دیروز ورودی گوگل دیروز : 0
    آي پي امروز آي پي امروز : 0
    آي پي ديروز آي پي ديروز : 0
    بازدید هفته بازدید هفته : 1
    بازدید ماه بازدید ماه : 120
    بازدید سال بازدید سال : 192
    بازدید کلی بازدید کلی : 21786

    تاریخ امروز امروز :

تبادل لینک

    تبادل لینک هوشمند
    برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان سرگرمی و تکنولوژی و آدرس Tafrihateman.loxblog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






خبرنامه

    براي اطلاع از آپدیت شدن سایت در خبرنامه سایت عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



آخرین نظرات

    سمانه - سلام

    یه سایت آپلود عکس بدون محدودیت می خوام بهت معرفی کنم.

    imageserver.ir


    موفق باشی - 1393/8/26
    حسین - خیلی خوب بود مرسییییییییییییییی
    پاسخ:خواهش میکنم دوست عزیز - 1392/11/13/tafrihatm

این بازی به ترسوها توصیه نمی شود + دانلود

این بازی به ترسوها توصیه نمی شود + دانلود
یک مرد بلند و ترسناک اقدام به سرقت کودکان می کند، حال از یک روستا کودکی ناشنوا را دزدیده است، شما در این بازی Slender man: Origins نقش پدر آن پسر را اجرا خواهید کرد و باید از موانع مختلف عبور کنید تا فرزند خود را نجات دهید، برای نجات کودک خود باید از 4 مکان منحصر به فرد به نام های قلعه، قبرستان، مجسه و بیابان عبور کنید، هر یک از مراحل معرفی شده دارای قسمت هایی ترسناک هستند، که با اضافه شدن حالت هایی مانند: مه، تاریکی و بارندگی به میزان ترسناکی بازی افزوده می شود. پس از گذراندن مراحل هولناک با مرد ترسناکی مواجهه خواهید شد که ترس شما را چندین برابر خواهد کرد، اما باید خونسردی بهترین راهکار برای نجات فرزند خود را انتخاب کنید. از ویژگی های بازی می توان به مواردی چون: وجود شرایط آب و هوایی مختلف، کنترل و یادگیری آسان، دارا بودن صدای سه بعدی و ... اشاره کرد.
 
 
 
 
 
 • دانلود و مشخصات فایل

 • حجم: 78.7 مگابایت
 • نسخه: 0.9
 • اجرا در: IOS 4.1 و بالاتر

تاریخ ارسال پست: جمعه 10 مرداد 1393 ساعت: 1:26 بعد از ظهر
برچسب ها : ,,,
می پسندم نمی پسندم

نوشته‌های ۳بعدی زیبا و انیمیشن‌های جذاب بسازید + دانلود

نوشته‌های ۳بعدی زیبا و انیمیشن‌های جذاب بسازید + دانلود

نرم افزار BluffTitler امکان طراحی 2 بعدی و 3 بعدی متون را با استفاده از افکت‌های پیش فرض در خلق طرح‌هایی زیبا و جذاب کمک می‌کند، شما می‌توانید طرح‌های ساخته شده خود را بر روی تصاویر و فیلم‌ها قرار دهید. همچنین برای زیباتر جلوه دادن طرح خود می‌توانید از داخل نرم افزار نورپردازی را به صورت دستی و اتوماتیک تغییر دهید یا نوع قلم و رنگ آن را از لحاظ زیبایی چندین برابر کنید. البته این نرم افزار قدرتمند امکان ساخت انیمیشن‌های سه بعدی با افکت‌های ساده اما جذاب را از طریق تایپ کلمات برای شما فراهم می‌سازد.


اگر حوصله کافی برای کارکردن با نرم افزارهای سنگین و حرفه‌ای را ندارید، بهترین نرم افزار برای طراحی اینگونه فایل‌ها، BluffTitler خواهد بود. از قابلیت‌های کلیدی این نرم افزار می‌توان به قابلیت پردازش سه بعدی انیمیشن‌ها، محیط کاربری ساده و گرافیکی، قالب‌های پیش فرض، افکت‌های زیبا و جذاب از پیش طراحی شده و... اشاره کرد.

 • تصاویر محیط برنامه، برای مشاهده در اندازه اصلی روی تصاویر کلیک کنید

    

    

 

 • راهنمای نصب
  1- نرم افزار را نصب و اجرا نکنید.
  2- فایل موجود در پوشه Cracked file را در محل نصب نرم افزار کپی و جایگزین فایل‌های قبلی کنید.

 

 

 برای دانلود اینجا کلیک کنید
 • دانلود و مشخصات فایل
 • حجم: 9.96 مگابایت
 • نسخه: 11.2.1.0
 • اجرا در: ویندوزهای XP, 7, 8

تاریخ ارسال پست: جمعه 10 مرداد 1393 ساعت: 1:21 بعد از ظهر
برچسب ها : ,,,
می پسندم نمی پسندم

حسین معدنی جاودانه شد

حسین معدنی جاودانه شد

 به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، حسین معدنی، سرمربی سابق تیم ملی والیبال ایران که به دلیل گرفتگی مجرای صفرا چند روزی در بیمارستان بستری بود، دار فانی را وداع گفت. کاپیتان سابق و خوش اخلاق تیم ملی والیبال ایران چندی پیش  به دلیل گرفتگی مجرای صفرا دچار دل‌درد شد که بعد از مراجعه به بیمارستان، پزشکان متوجه شدند که توده‌ای راه مجرا را بسته و با قرار دادن یک لوله مجرا را باز کردند. از عوارض این عمل، التهاب پانکراس بود که حسین معدنی با این مشکل مواجه شد. این التهاب به ریه هم سرایت کرد و باعث اختلال کار ریه شد؛ به طوری که سرمربی سابق تیم ملی والیبال ایران فقط با دستگاه تنفسی قادر به تنفس بود، اما سرانجام و درحالی که پزشکان و نزدیکان وی از بهبود حال او خبر می دادند، در سن 43 سالگی درگذشت و در تاریخ جاودانه شد. 


  
معدنی متولد 17 اردیبهشت 1350 در اردبیل بود.

افتخارات حسین معدنی:
 
پاسور و کاپیتان اسبق تیم ملی - دارای عنوان بهترین پاسور آسیا در سال 2002 

(دو دوره حضور در رقابت های قهرمانی مردان آسیا 1995/2001 - یک دوره حضور در بازی های آسیایی 1994 - یک دوره حضور در رقابت های قهرمانی جهان 1998) 

بازیکن تیم های استقلال - بنیاد شهید - صدا و سیما - فتح - بانک کشاورزی - هما - دانشگاه آزاد - آیدانه چالدران - پیکان تهران 

(پنج دوره حضور در جام باشگاه های آسیا با تیم پیکان - 1997 / 1998 / 1999 / 2000 / 2002 - یک طلا/دو نقره/دو برنز) 

سرمربی تیم های استیل آذین - داماش گیلان - باریج اسانس کاشان - شهرداری تبریز 
مربی تیم ملی مردان ایران در دوران سرمربیگری زوران گائیچ 2007 

سرمربی تیم ملی مردان ایران 2008 - 2010 (قهرمان و صاحب مدال طلای دو دوره جام کنفدراسیون آسیا 2008 / 2010 - نایب قهرمان و صاحب مدال نقره مردان اسیا 2009 - نایب قهرمان و مدال نقره بازی های آسیایی 2010) 

مربی تیم ملی و سرمربی تیم ب ایران  2013 (مقام نهم لیگ جهانی 2013 - قهرمان کشورهای اسلامی)
 
مربی تیم ملی مردان ایران 2014 (مقام چهارم لیگ جهانی 2014) 
 
زمان و مکان مراسم خاکسپاری و ختم این مرحوم  متعاقبا اعلام خواهد شد. 

روحش شاد و یادش گرامی......!


تاریخ ارسال پست: جمعه 10 مرداد 1393 ساعت: 1:19 بعد از ظهر
برچسب ها : ,,
می پسندم نمی پسندم

عجیب ترین مسابقه دوچرخه سواری در دنیا +عکس

عجیب ترین مسابقه دوچرخه سواری در دنیا +عکس

دوچرخه یکی از تفریحات سالمی است که سن و سال نمی شناسد و مسابقات بسیاری در سراسر دنیا برگزار می شود که دوچرخه در آن ها نقش محوری دارد. برخی از این مسابقات بسیار جالب و عجیب هستند که تنها در نقاط خاص برگزار می شوند. 

"زوبمبینگ" نام یکی از فستیوال های جالب و عجیبی است که در منطقه پورتلند برگزار می شود. این ورزش خطرناک هر ساله بر روی یک تپه در پارک واشینگتون برگزار می شود و تنها بزرگسالان باید در آن شرکت کنند ولی با دوچرخه های کوچک.



این فستیوال عجیب از 9 سال پیش آغاز شده است و طی آن شرکت کننده ها به بالای تپه می روند و با استفاده از دوچرخه هایی که مخصوص بچه های سه ساله است به پایین بیایند و در این مسیر به هیچ عنوان نباید ترمز کنند تا به نهایت سرعت برسند. 

در این میان برخی از شرکت کننده ها حتی به سرعت 100 کیلومتر بر ساعت هم می رسند که برای یک دوچرخه به آن اندازه سرعتی کشنده و بسیار خطرناک است زیرا هر اشکال در حرکت می تواند باعث تمام شدن جان یک انسان باشد. 

اغلب شرکت کننده ها در این مسابقه 20 تا 40 سال هستند و تا به حال چندین نفر هم در حین مسابقه جان خود را از دست داده اند. 





تاریخ ارسال پست: جمعه 10 مرداد 1393 ساعت: 1:18 بعد از ظهر
برچسب ها : ,,,
می پسندم نمی پسندم

جالب‌ترین بازی‌های تلفن همراه +دانلود

جالب‌ترین بازی‌های تلفن همراه +دانلود

 سیستم عامل های مختلف دارای برنامه ها و بازی های متفاوت هستند. هر روزه نیز بازی های جدیدی وارد بازار می شود که ویژگی های متفاوتی دارند. در این مطلب جدیدترین بازی های تلفن همراه را که برای سیستم عامل های متفاوت وارد بازار شده است مرور میکنیم.

مبارزه با زامبی ها --- اندروید 

Plants vs. Zombies™ ۲ نسخه جدیدی از بازی پر طرفدار مبارزه گیاهان و زامبی ها، محصول کمپانی PopCap است. در این بازی زامبی ها به حیاط خانه شما حمله می کنند و سعی در وارد شدن به خانه شما دارند. حال شما باید در نقش گیاهان مختلف قرار بگیرید و زامبی ها را نابود کنید تا نتوانند وارد خانه شما شوند. 



در هر مرحله از بازی لحظه به لحظه به تعداد گیاهان و زامبی ها افزوده می شود و بازی مهیج تر می شود و نیاز به سرعت عمل بیشتری دارد. یکی از نکات قابل توجه در این بازی کسب امتیاز ۹ از ۱۰ در مجله Edge Magazine و امتیاز ۸٫۷ از ۱۰ در سایت ign.com می باشد.

دانلود بازی

دانلود دیتای بازی

بازی ماجراجویی Feed Me Munchy 1.0.2 ---- آی او اس 



در بازی Feed Me Munchy باید به هیولاهای بامزه غذا بدهید! جادوگر بدجنس، چوب اسرارآمیز را دزدیده است و درحال درست کردن شکلات ها و آبنبات های خطرناک است! پس هرچه سریعتر کنترل را برعهده بگیرید و صلح و آرامش را به کهکشان کلوچه‌ای بازگردانید! سفری به ۴ جهان پر از چالش‌های منحصربه‌فرد داشته باشید. از ویژگی های این بازی دارای ۴۰ مرحله ، گرافیک خیره‌ کننده ، کاراکترهای بامزه و … است . لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به iOS 4.3 و بالاتر نیاز دارید.

دانلود بازی 

بازی رانندگی لیفتراک --- ویندوز فون



یکی از بازی های جالبی که می توانید به همراه تلفن همراه ویندوزفونی خود بازی کنید "رانندگی لیفتراک" است. این بازی به شما قابلیت آن را می دهد تا به یک راننده حرفه ای تبدیل شوید و بدون هیچ مشکلی ماموریت های خود را به پایان برساند. رانندگی با این خودرو آن هم با گرافیکی جالبی می تواند هیجان انگیز باشد. 


تاریخ ارسال پست: جمعه 10 مرداد 1393 ساعت: 1:18 بعد از ظهر
برچسب ها : ,,,,
می پسندم نمی پسندم

دندان پزشکان عاشق این خودرو می شوند +عکس

دندان پزشکان عاشق این خودرو می شوند +عکس

خودروهای هنری یک سوژه ای است که به تازگی در سراسر دنیا به آن فراوان پرداخته می شود و هر کسی که یک خودروی بیکار یا قدیمی دارد برای استفاده دوباره از آن دست به یک کار هنری می زنند. از میان خودروهای هنری می توان به خودروهای تزئین شده با چمن، کفش و... اشاره کرد. 

"رکس روزنبرگ" یکی از دارندگان خودروهای هنری است که خودش آن را خلق کرده است. او خودروی خود را با ایده از کار یک دندان پزشک و تمام چیزهایی که یک دکتر با آن در ارتباط است ساخته است. بر روی تمام بدنه خودرو با استفاده از دندان مصنوعی پوشیده شده است.



در کنار دندان مصنوعی ها که همه جا هستند می توان به مانکن های آموزشی، جعبه های خمیر دندان و تیوپ های خالی خمیر دندان اشاره کرد. این خودرو حالا پس از اتمام کار تزئین به جمع 1000 خودروی هنری پیوسته است که در آمریکا حضور دارند.

آقای روزنبرگ در سال 2005 یک سوبارو خریداری می کند و از همان موقع به فکر این بود تا راهی جدید برای خلق خودروی منحصر به فرد پیدا کند تا اینکه بالاخره در یک نمایشگاه خودروهای هنری این ایده به ذهنش رسیده است. 

او چندین ماه برای ساخت این خودرو زمان صرف کرده است و سپس سفری 90 هزار مایلی را با آن آغاز نمود و در بیش از 40 نمایشگاه خودروهای هنری اثر دندانی خود را نمایش داد. 





تاریخ ارسال پست: جمعه 10 مرداد 1393 ساعت: 1:17 بعد از ظهر
برچسب ها : ,,,
می پسندم نمی پسندم

کیف پول الماسی با 1000 سال گارانتی +عکس

کیف پول الماسی با 1000 سال گارانتی +عکس

 ساخت وسایل جواهرنشان یکی از نشانه های افزایش لوکس گرایی است و به تازگی هنرمندانی که می خواهند پول زیادی بدست آورند به سراغ درست کردن این وسایل جواهر نشان خواهند رفت. 

"کریستوفر شلیس" یک طراح و هنرمند انگلیسی است که یک کیف کوچک زنانه طراحی کرده است و قیمت 180 هزار دلاری را روی آن گذاشته است. این کیف که به سختی می توان یک تلفن همراه را درون آن گذاشت نزدیک نیم کیلوگرم وزن دارد و تمام آن از طلا و الماس پوشیده شده است. 



این کیف با 345 الماس پوشیده شده است و روی یک کیف از طلای 18 عیار سوار شده اند. این الماس ها که با دقت خاصی تراشیده شده اند پس از 100 ساعت کار روی کیف قرار گرفته اند. قیمت کل این کیف 180 هزار دلار شده است. 

این هنرمند برای آنکه کیفیت کار خود را ثابت کند گارانتی 1000 ساله را برای اینچنین کیفی در نظر گرفته است. خریدار می تواند هر موقع که یک الماسی از روی کیف جدا شد آن را پس دهد و بدون هیچ هزینه ای دوباره الماس ها جایگزین می شوند. 


تاریخ ارسال پست: جمعه 10 مرداد 1393 ساعت: 1:16 بعد از ظهر
برچسب ها : ,,
می پسندم نمی پسندم

فایل‌های مخرب را با این نرم افزار قتل عام کنید + دانلود

فایل‌های مخرب را با این نرم افزار قتل عام کنید + دانلود

امروز ویروس‌ها و فایل‌های مخرب رایانه‌ای به یک معضل جدی تبدیل شده‌اند، ویروس‌ها گستره وسیعی دارند و حداقل کاری که می‌توانند بر روی رایانه‌هایمان داشته باشند، پاک کردن اطلاعات و برنامه‌های مهم کاربردی است. اما راه مقابله با آن‌ها مستلزم به کارگیری نرم افزارهای به روز و کارآمد است مثل نرم افزار Advanced System Protector که از رایانه شما محافظ می‌کند.


این نرم افزار می‌تواند با اسکن رایانه شما فایل‌های مخربی که در درون برنامه‌ها، فایل‌ها و پوشه‌ها، کوکی‌ها یا حتی ریجستری رایانه که مخفی شده‌اند را پیدا کرده و به کلی حذف کنند. نرم افزار Advanced System Protector، عملکرد ساده‌ای دارد و نیاز به آموزش خاص برای کار کردن ندارد و فقط کافی است بعد از نصب و فعال سازی، رایانه خود را اسکن کنید تا از شر ویروس‌ها و فایل‌های مخرب برای همیشه راحت شوید.

 • راهنمای نصب
  - برای فعالسازی نرم افزار از فایل Serial استفاده کنید.

 

 


            • حجم: 5.61 مگابایت
               • نسخه: 2.1.1000.13665
               • اجرا در: ویندوزهای XP, 7, 8

تاریخ ارسال پست: چهار شنبه 1 مرداد 1393 ساعت: 5:30 بعد از ظهر
برچسب ها : ,,,
می پسندم نمی پسندم

5 واقعیت جالب در مورد زمان

5 واقعیت جالب در مورد زمان

برای بعضی‌ها زمان به سرعت برق و باد می‌گذرد و برای برخی تا می‌تواند کش می‌آید. بعضی‌ها همیشه غصه‌دار نداشتنش هستند و برخی هم انگار کاری به کارش ندارند؛ آری بحث بر سر زمان است.

نکات جالبی درباره‌ زمان وجود دارد که شاید تا به حال به آن فکر نکرده باشید. مثلا آیا زلزله می‌تواند طول روز را کم یا زیاد کند؟ یا از چه زمانی یک ساعت به تابستان اضافه شد و این نظر چه کسی بود؟‌ در این نوشته علاوه بر پاسخ این سؤالانت به نکات جالب دیگری نیز درباره‌ی زمان اشاره خواهد شد.
 
1-مبتکر جلو و عقب کشیدن ساعت
 اگر از جلو و عقب‌رفتن ساعت در دو شش ماهه‌ی سال راضی هستید بد نیست بدانید که این اتفاق را مدیون بنجامین فرانکلین هستید. فرانکلین در نامه‌ای به روزنامه‌ای فرانسوی پیشنهاد داد تا ساعت‌ها در تابستان یک ساعت جلو کشیده شوند تا از روشنایی روز حداکثر استفاده بشود و در مصرف شمع که بسیار هم گران بود، صرفه‌جویی شود. جالب است که بدانید اصلا معلوم نیست این پیشنهاد او جدی بوده یا شوخی‌ای بیش نبوده است.

2-پلانک چیست؟

0,000 000 000 000 000 000 000 000 000 000 000 000 000 000 05 ثانیه. این عدد کوچکترین واحد زمانی‌ است که به کمک آن مهم‌ترین قوانین فیزیک قابل اجرا هستند. این واحد زمانی به زمان پلانک معروف است.

3-سرعت درک خانم‌ها

ظاهرا خانم‌ها در مقایسه با آقایان به زمان بیشتری نیاز دارند تا یک لطیفه را بفهمند. این مطلب یافته‌ی جدید دانشمندان دانشگاه استنفورد است. آنها افراد مورد آزمایش را وقتی در حال دیدن کارتون بودند،‌ تحت اسکن مغزی قرار دادند تا فعالیت‌های مغزیشان را بررسی کنند. از جمله این فعالیت‌های مغزی مدت زمانی بود که افراد مورد آزمایش برای فهمیدن یک جوک یا لطیفه نیاز داشتند.

4-ساعت رسمی از کجا شکل گرفت?

تنها پس از بسط و توسعه‌ شبکه‌ی ریلی بود که کشورها توانستند به ساعتی استاندارد دست پیدا کنند. پیش از آن مثلا در انگلیس، هر جماعتی ساعت محلی خودش را داشت که آن را به کمک ساعت آفتابی تنظیم می‌کرد.

اما چون هر روستایی در منطقه زمانی خاص خود قرار دارد و به همین خاطر از ساعت معیار انحراف پیدا می‌کند،‌ تنظیم ساعت رسیدن قطارها به ایستگاه و حرکت از آن به کاری سخت و دردسرساز تبدیل شده بود. 

5-اتفاق جالب در زلزله شیلی

زلزله شیلی در 27 فوریه سال 2010، 1,26 میلینیوم ثانیه از طول روز کاست. این زلزله در منطقه مائوله، 8 میلیارد دلار خسارت بر روی دست بیمه ها گذاشت و مجموع زیان آن بالغ بر ‌30 میلیارد دلار شد. در این زلزله که خوشبختانه در منطقه ای کم سکونت رخ داد 521 نفر کشته شدند و قدرت آن را 8.8 ریشتر اعلام کرده اند.

تاریخ ارسال پست: دو شنبه 9 تير 1393 ساعت: 1:23 بعد از ظهر
برچسب ها : ,,
می پسندم نمی پسندم

عجیب ترین شغل دنیا +عکس

عجیب ترین شغل دنیا +عکس

 باغ وحش کراچی یکی از جاذبه های اصلی و توریستی پاکستان به شمار می آید و سالانه بازدیدکنندگان زیادی به آنجا می روند اما این باغ وحش به خاطر حیواناتش معروف نیست و دلیل عجیب و غریب دیگری دارد. 
در بخشی از باغ وحش کراچی محلی قرار دارد که به آن "ممتاز محل" می گویند و همین نام بر سردر ورودی اش نوشته شده است. درون این بخش یک روباه اسرارآمیز وجود دارد که سر یک زن بر روی آن قرار گرفته است. 


این موجود عجیب سال هاست که بازدیدکنندگان را سرگرم می کند و با آن ها صحبت می کند. در برخی مواقع پیش گویی هم وارد کارهای او می شود، به همین دلیل است که بیشتر بازدیدکنندگان به سراغ این روباه می روند. 


با همه این تعاریف این روباه در اصل یک بدن مصنوعی از روباه و همچنین سر یک مردی است که عجیب ترین شغل دنیا را انتخاب کرده است. این مرد که در طول چندین سال عوض شده است باید هر روز ارایش زنانه کرده و زیر میز مخصوص بنشیند. در این حالت سرش دقیقا جای سر روباه قرار می گیرد.
انتخاب مردها برای این شغل بسیار جالب است و رئیس باغ وحش دلیل این انتخاب را ارتباط اجتماعی بهتر و حاضر جوابی مردها می داند که می توانند به سرعت پاسخ بازدید کننده را بدهد. 


تاریخ ارسال پست: دو شنبه 9 تير 1393 ساعت: 1:22 بعد از ظهر
برچسب ها : ,,,
می پسندم نمی پسندم

ليست صفحات

تعداد صفحات : 21