7 سانحه هوایی فراموش نشدنی در ورزش +عکس

پشتیبانی

ابزار منو ثابت

اسکرول بار

درباره ما

    باسلام خدمت دوستان امیدواریم در تفریحات من لحظات خوشی براتون فراهم کنیم

ورود کاربران

    نام کاربری
    رمز عبور

    » رمز عبور را فراموش کردم ؟

عضويت سريع

    نام کاربری
    رمز عبور
    تکرار رمز
    ایمیل
    کد تصویری

نظرسنجي

    از تفریحات من راضی هستید؟

آمار

    آمار مطالب آمار مطالب
    کل مطالب کل مطالب : 207
    کل نظرات کل نظرات : 2
    آمار کاربران آمار کاربران
    افراد آنلاین افراد آنلاین : 1
    تعداد اعضا تعداد اعضا : 3

    آمار بازدیدآمار بازدید
    بازدید امروز بازدید امروز : 1
    بازدید دیروز بازدید دیروز : 0
    ورودی امروز گوگل ورودی امروز گوگل : 0
    ورودی گوگل دیروز ورودی گوگل دیروز : 0
    آي پي امروز آي پي امروز : 0
    آي پي ديروز آي پي ديروز : 0
    بازدید هفته بازدید هفته : 1
    بازدید ماه بازدید ماه : 17
    بازدید سال بازدید سال : 208
    بازدید کلی بازدید کلی : 21802

    تاریخ امروز امروز :

تبادل لینک

    تبادل لینک هوشمند
    برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان سرگرمی و تکنولوژی و آدرس Tafrihateman.loxblog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






خبرنامه

    براي اطلاع از آپدیت شدن سایت در خبرنامه سایت عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



آخرین نظرات

    سمانه - سلام

    یه سایت آپلود عکس بدون محدودیت می خوام بهت معرفی کنم.

    imageserver.ir


    موفق باشی - 1393/8/26
    حسین - خیلی خوب بود مرسییییییییییییییی
    پاسخ:خواهش میکنم دوست عزیز - 1392/11/13/tafrihatm

7 سانحه هوایی فراموش نشدنی در ورزش +عکس

سوانح هوایی تا به حال بسیار اتفاق افتاده است و افراد زیادی نیز دراین میان جانشان را از دست داده اند. بسیاری از این سقوط ها بر اثر مشکلات فنی و یا اشتباهات تصمیم گیری خلبان ها رخ داده است.

سوانح هوایی همیشه باعث میشود تا افراد زیادی جان خودشان را از دست بدهند و این اتفاق  ممکن است برای ورزشکاران معروف نیز رخ دهد. به طوری که ورزشکاران یک تیم خاص در حالی که برای مسابقات به جایی سفر می کنند سقوط کرده و بسیاری از آن ها کشته می شوند. 

تیم فوتبال آلیانزلیما



در سال 1987 تیم فوتبال دسته اولی آلیانزلیما که در لیگ پرو بازی می کرد به سمت محل بازی پرواز کرد و پس از انجام بازی و قهرمانی قصد بازگشت به خانه را با استفاده از یک هواپیمای چارتر داشتند که در مسیر برگشت دچار حادثه ای ناگوار شدند و هواپیمای ان ها به شدت به زمین برخورد کرد. این سانحه باعث شد تا تمامی افراد تیم جان خودشان را از دست بدهند. این سانحه یکی از بدترین فجایعی است که در تاریخ فوتبال رخ داده است. 

تیم بسکتبال دانشگاه" Evansville"


در سال 1977 و در یک پرواز چارتر تیم بسکتبال دانشگاه " Evansville" در حالی که برای انجام مسابقات راهی ایالت دیگری در آمریکا بود دچار سانحه هوایی شد و تمامی اعضای این تیم بسکتبال جان خودشان را از دست دادند. این حادثه به علت بدی آب و هوا و همچنین مه آلود بودن دید خلبان و تنها 90 ثانیه بعد از تیک آف رخ داد و در ان 14 نفر از بازیکنان این تیم بسکتبال به همراه مربیشان جان خود را از دست دادند.


تاریخ ارسال پست: چهار شنبه 28 اسفند 1392 ساعت: 6:33 بعد از ظهر
برچسب ها : ,,,
می پسندم نمی پسندم

5 خاصیت طلایی از بی حالترین خوراکی دنیا

ماست به روده ها کمک می کند تا به حالت عادی خودشان بازگردند. همچنین باکتری های مضری که درون روده دیده می شود را از بین می برد و هضم غذا را برای انسان آسان تر می کند.

یکی از خوشمزه ترین خوراکی هایی که کنار غذا از آن استفاده می کنیم ماست است. این خوراکی معمولا می تواند در کنار هر غذایی سرو شود و سرشار از خواص مختلف است.

البته عده ای از آن به عنوان خوراکی بیحال صحبت می کنند و چیزی جز سستی را در آن نمی بینند ولی این افراد کاملا در اشتباه هستند چرا که ماست خواصی دارد که  نادیده گرفتن آن برای بدن مشکل ساز می شود.

** ماست یکی از خوراکی های است که در عین بی رمق بودن ظاهرش برای افزایش انرژی بسیار عالیست. راحت هضم می شود و می تواند بیماری های مختلف بدن از جمله بیماری های عفونی را از بین ببرد.

** ماست به دلیل داشتن فسفر برای تقویت حافظه مفید است همچنین با توجه به اینکه از کلسیم زیادی نیز برخوردار است می تواند استخوان های شما را سفت و محکم کند. این خوراکی همیشه به سالخورده ها توصیه شده است تا بدنی سالم و سرحال داشته باشند.

** ماست به روده ها کمک می کند تا به حالت عادی خودشان بازگردند. همچنین باکتری های مضری که درون روده دیده می شود را از بین می برد و هضم غذا را برای انسان آسان تر می کند. ماست همچنین می تواند سموم بدن را از این طریق به راحتی دفع کند.

** باکتری های ماست بسیاری از ویتامین های گروه ب را دارا می باشند و به خون می فرستد. هرچه ماست ترش تر باشد سردی آن نیز بیشتر است. ماست ترش برای درمان برحی بیماری ها مانند اسهال از ماست شیرین بهتر است. همچنین بیشتر سعی کنید از ماست کم چرب استفاده کنید تا فواید بیشتری داشته باشد.

** شسشوی سر با ماست می تواند موها را تقویت کرده و ریزش آن ها را کم می کند مالیدن ماست به دست و صورت نیز سبب نرمی و لطافت پوست می شود و از بیماری های پوستی به خصوص جوش های متفاوت جلوگیری می کند.


تاریخ ارسال پست: چهار شنبه 28 اسفند 1392 ساعت: 6:32 بعد از ظهر
برچسب ها : ,,,
می پسندم نمی پسندم

جالب ترین دانستنی‌ها از چین که نمی دانید

چین این روزها به عنوان یکی از کشورهای صنعتی دنیا شناخته می شود و تقریبا تمام افراد دنیا حداقل یک وسیله چینی همراه یا در خانه شان دارند که روزانه از آن استفاده می کنند. این کشور غیر از کپی کاری و تولید انبوه موارد قابل ذکر دیگری نیز دارد.

اختراع فوتبال 

امروز بسیاری از انسان ها فکر می کنند فوتبال به وسیله انگلیسی ها اختراع شده است و اولین تیم ها در این کشور بوده اما به نظر می رسد این کشور تنها این ورزش را از چین به سرقت برده است. چینی ها در قرن های دوم یا سوم پیش از میلاد فوتبال را اختراع کرده اند. طبق بررسی های به عمل آمده این ورزش در منطقه ای به نام  "کوآی" پدید آمده است و اسم اولیه آن "کوجو" به معنای شوت کردن توپ با پا بوده است. 

مسیحیان چینی از ایتالیا بیشتر است

با توجه به گسترش بسیار زیاد مسیحیت در این کشور تعداد مسیحیان چین به 54 میلیون نفر رسیده است اما ایتالیا که مرکز مسیحیان دنیا شناخته می شود تنها 47 میلیون مسیحی دارد و این بدین معنی است که ایتالیا 12 درصد کمتر از چین مسیحی در خود جای داده است.

بچه هایی با نام المپیک

المپیک سال 2008 برای چینی ها به عنوان یک نقطه عطفی شناخته می شود به طوری که تمامی مردم این کشور علاقه خاصی به این مسابقات داشتند. از ابتدای سال 2000 که پکن به عنوان میزبان المپیک انتخاب شد نزدیک به 4000 بچه به نام"َAoyun" که به معنی المپیک است نام گذاری شدند. این موضوع به این جا ختم نمی شود و 4000 کودک دیگر نیز به نام "5 دوست" که شعار این مسابقات بود نام گذاری شدند.

45 بیلیون چوب غذا

همانطور که می دانید اصلی ترین وسیله غذا خوردن در چین "chopstick" یا همان چوب غذا است. چینی ها سالانه 45 بیلیون جفت از این چوب ها استفاده می کنند این تعداد چوب معادل 25 میلیون درخت بزرگ و بالغ است.

زندگی با روزانه کمتر از 1 دلار

فقر در کشوری که بیش از 1.5 میلیارد نفر جمعیت دارد امری عادی است اما در چین 200 میلیون نفر زیر خط فقر 1.25 دلار در روز زندگی می کنند. این در حالی است که از سال 1981 تا 2004 پانصد میلیون نفر از زیر خط فقر خارج شده اند.

نوشیدن آب آلوده

20 درصد از جمعیت جهان در چین زندگی می کنند اما این کشور تنها به 7 درصد از آب های جهان دسترسی دارد. این امر باعث شده است که مشکل آب آشامیدنی در این کشور از مرز خطر عبور کند به طوری که 90 درصد از آب های زیرزمینی و همچنین 75 درصد از دریاچه ها و رودخانه ها آلوده هستند. نزدیک به 700 میلیون نفر در چین روزانه از اب ها آلوده می نوشند.

بستنی و ماکارونی از اختراعات چینی ها

مخلوط یخ زده شیر و برنج برای اولین بار 200 سال قبل از میلاد در چین ابداع شد که نمونه اولیه بستنی بوده است. همچنین کاسه ها و نشانه هایی از غذاهای رشته ای در آثار 4000 هزار سال پیش چین دیده می شود که نشان می دهد آن ها قبل از ایتالیا به ماکارونی دست پیدا کردند.


تاریخ ارسال پست: چهار شنبه 28 اسفند 1392 ساعت: 6:27 بعد از ظهر
برچسب ها : ,,,
می پسندم نمی پسندم

ساخت بالگرد با آهن قراضه در خانه +عکس

بالگرد یکی از وسایلی است که بسیاری از ما آرزوی سوار شدن یا حتی راندن آن را داریم همچنین همیشه بچه ها با شنیدن صدای آن سعی می کنند خودشان را به یک پنجره رسانده و کمی آن را مشاهده کنند. 

"لی هوشنگ"  یک کشاورز چیی است که علاقه خاصی به بالگرد دارد و این علاقه خود را از کودکی به همراه داشت. او برای رسیدن به آرزوی کودکی و دیرینه خود دست به کاری بسیار جالب زده است و در خانه یک بالگرد ساخته است. 


به گفته این کشاورز 52 ساله بسیاری از دوستانش این کار را تنها وقت تلف کردند می دانستند زیرا ساخت یک بالگرد کامل با استفاده از آهن قراضه های مختلف کاری غیر ممکن به نظر می رسد ولی این بالگرد با کمال تعجب توانسته است پرواز کند و 45 سانتی متر از زمین فاصله بگیرد. 

او از سال پیش کار ساخت بالگرد را آغاز کرده است و موتور اصلی بالگرد را از روی یک موتور کشاورزی برداشته است. همچنین اسکلت بالگرد را نیز با استفاده از آهن های ضایعات و استیل هایی که از آب کردن قابلمه و وسایل مختلف بدست آمده، ساخته است. 

این مرد هچنان در حال ارتقای بالگرد است تا شاید بتواند آن را به ارتفاع قابل توجهی برساند. 






تاریخ ارسال پست: چهار شنبه 28 اسفند 1392 ساعت: 6:25 بعد از ظهر
برچسب ها : ,,,
می پسندم نمی پسندم

زندگی دو نفره در چرخ همستر +عکس

چرخ همستر را حتما دیده اید، وسیله بازی که موش های همستر عاشق آن هستند و معمولا شیطنت های خاصی را روی آن انجام می دهند. این وسیله در اندازه های مختلف برای انسان ها نیز ساخته شده است تا کمی به سبک موش ها سرگرم شوند.

"الکس شودر" و "وارد شلی" دو هنرمند هستند که این روزها با هم همخانه شده اند اما نه مانند بسیاری از دانشجویان در خانه یا خوابگاه بلکه بر روی یک چرخ همستر زندگی جدید و جذابی را آغاز کرده اند که تا 10 روز ادامه دارد. 

در این زندگی عجیب الکس که ترس از ارتفاع دارد درون حلقه و در پایین ترین نقطه زندگی می کند و از سوی دیگر "وارد" باید روی حلقه و در محیط بیرونی و در بالاترین نقطه به زندگی خود ادامه دهد تا کار هنرمندانه و نمایش آن ها به پایان برسد. 


آن ها تنها برای انجام نمایشی هنری و جالب این کار را انجام می دهند. بر روی این حلقه به صورت موازی دوسری وسایلی زندگی گذاشته شده است. هر کدام از آن ها یک میز، آشپزخانه، دستشویی، صندلی و تخت خواب دارند و همه وسایل محکم به روی چرخی که خودشان ساخته اند متصل شده است. 

با توجه به تقارن آن ها باید با هم تمام کارها را انجام دهند برای مثال باید هر دو با هم به دستشویی بروند یا در یک زمان بخوابند. برای حرکت دادن وسایل تنها کافی است به طور برعکس روی این حلقه چوبی قدم بزنند تا به وسیله مورد نظر برسند.

این دو دوست و حالا هم خانه ای می گویند برای این پروژه تحقیقات بسیاری انجام داده اند و تنها هدف مهم آن ها نشان دادن زندگی به همراه کسی است که شاید او را به طور کامل نشناسید اما می توان زندگی را با دیکران و همسایه ها تقسیم کرد. 




تاریخ ارسال پست: دو شنبه 19 اسفند 1392 ساعت: 2:12 بعد از ظهر
برچسب ها : ,,
می پسندم نمی پسندم

8 کلکسیون عجیب و غریب در دنیا

8 کلکسیون عجیب و غریب در دنیا

آدم ها یکسری علایق دارند و همیشه در ذهنش آن ها را پرورش می دهد. بعضی از افراد نیز به دنبال آن هستند که کلکسیونی از علایقشان داشته باشند حتی اگر آن علاقه بسیار عجیب باشد.

، تا به حال کلکسیون های زیادی دیده اید مانند کلکسیون تمبر یا خودروهای قدیمی اما افرادی هستند که علاقه بسیار زیادی به جمع آوری اشیا عجیب دارند. در ادامه با برخی از این کلکسیون ها آشنا می شویم.

وسایل پزشکی

"لوری اسلاتر" یکی از این افرادی است که علاقه به جمع کردن چیزهای عجیب دارد. او علاقه بسیار زیادی به داشتن یک کلکسیون از وسایل پزشکی و درمانی بسیار قدمی دارد و این روزها بسیاری از متخصصان ارزش کلکسیون او را بسیار زیادی می دانند چرا که در آن می توان وسایل جراحی 200 سال پیش را نیز پیدا کرد.

غذا

جمع کردن وسایل پزشکی شاید خیلی عجیب نباشد اما افرادی هستند که به جمع اوری غذا دارند برای مثال می توان به کلکسیون های اتخوان مرغ و یا کلکسیون مرغ سوخاری اشاره کرد. این افراد سال ها پولو زمان خودشان را صرف جمع کردن این وسایل بی مصرف کرده اند. یکی دیگر از این کلکسیونرها مجموعه از شیشه های نوشابه دارد که حتی در کارخانه اصلی آن نیز پیدا نمی شود.

دستمال دستشویی

یکی از عجیب ترین کلکسیون هایی که تا به حال کشف شده است مروط به یک خانمی است که سال ها دستمال دستشویی جمع آوری کرده است. این دستمال ها در طرح ها و رنگ های متفاوت است و در میان آن ها می توان به تعدادی دستمال بسیار قدیمی نیز اشاره کرد. او می گیود این مجموعه از ادربزرگش به او ارث رسیده است و او این روزها یک سایت نیز برای این کلکسیونش ایجاد کرده است.

موی هنرمندان

یکی دیگر از عجیب ترین کلکسیون هایی که می توان از آن نام برد کلکسیون موی بازیگران و هنرمندان است. چند سال پیش یکی از عاشقان بازیگری اطلاعیه مبنی بر فروش موی نزدیک به 31 هنرمند و فرد مشهور را در اینترنت گذاشت که همه را شگفت زده کرد. او از همان بچگی شروع به جمع کردن این موها کرده بود.


 حیوانات

نگه داری حیوانات وحشی در خانه به عنوان حیوانات خانگی کاری غیرقانونی محسوب می شود و از نظر عقلی نیز کار درستی نیست اما اگر فردی به شیر یا ببر علاقه مند بود باید چه کند؟ این افراد معمولا به دنبال حیوانات مورد علاقه مصنوعی خودشان می روند و از هیچ چیز نیز دریغ نمی کنند. معمولا کلکسیون های حیوانی مملو از مجسمه ها، نقاشی ها، برچسب و ... از حیوانات است.


کتاب های امضا شده

کلکسیونرهای کتاب معمولا انواع مختلفی دارند. برخی از آن ها به دنبال کتاب هایی با نوبت چاپ اول هستند و برخی دیگر به دنبال جمع کردن کتاب های نویسندگانی هستند که هم نامشان است. البته در این میان نیز برخی افراد تنها به دنبال کتاب های امضا شده توسط نویسنده هستند. این افراد برای اینکه بتوانند کتابی با امضای نویسنده داشته باشند حاضرند هر مشقتی را مانند کارتن خوابی پشت در کتاب فروشی به جان بخرند.


 کارت

یکی از متداول ترین کلکسیون ها همین کلکسیون کارت است. افرادی که به این کارعلاقه دارند انواع کارت مختلف از کارت پستال تا کارت ها بازی را جمع آوری می کنند. گاهی اوقات نیز افراد به دنبال موضوع خاصی می روند، برای مثال: تمام کارت های مربوط به تیم مورد علاقه شان را جمع اوری می کنند. این کلکسیون در برخی از مواقع می تواند بسیار گران هم باشد چرا که باید برای کارت های نایاب پول های کلان پرداخت کنند.

جعبه غذا

در دوران مدرسه به غیر از کتاب و دفتر در کیف بچه ها تغذیه هم می توانید پیدا کنید که مادرها برای زنگ های تفریح آن ها قرار داده اند. برخی از بچه ها نیز ظرف های مخصوصی برای تغذیه به همراه داشتند. عجیب ترین کلکسیونی که می توان جمع کرد شاید همین کلکسیون ظرف تغذیه باشد. برخی از افراد به نظر می رسد که علاقه خاصی به دوران مدرسه داشته اند و کلکسیونی از ظرف های تغذیه ای دارد.


تاریخ ارسال پست: دو شنبه 12 اسفند 1392 ساعت: 6:6 بعد از ظهر
برچسب ها : ,,
می پسندم نمی پسندم

شگفت انگیزترین نقاشی های انگشتی +عکس

کشیدن نقاشی های شگفت انگیز کار هر کسی نیست و کمتر افرادی هستند که می توانند با استفاده از قلمو و رنگ شاهکارهای مختلفی را خلق کنندکه چشم هر انسانی را نوازش می دهد. این نقاش ها معمولا در دل تاریخ باقی می مانند و هیچ وقت فراموش نمی شوند.

در میان تمام نقاشان حرفه ای عده ای هم هستند که با هنری خاص کار خود را ادامه می دهند و کمتر از آن ها نامی بده می شود. یک از این نقاش های "زاریا فورمن" نام دارد. این نقاش آمریکایی توانایی خاصی در کشیدن نقاشی های خراق العاده با انگشتان دست دارد.


کاری که در بچگی به شیطنت از آن یاد می شود حالا در دستان این نقاش به هنری بسیار زیبا تبدیل شده است. سبک نقاشی "فورمن" واقع گرایانه است و در نقاشی های او می توان جزئیات زیاد را نیز به راحتی مشاهده کرد. او بیشتر از طبیعت و مخصوصا دریا و کوهای یخی نقاشی می کشد. 

به گفته او کشیدن هر کدام از این نقاشی های خراق العاده زمان زیادی را از او می گیرد و برخی ممکن است تا یک ماه زمان لازم داشته باشد. در ادامه می توانید برخی از نقاشی های جالب او را مشاهده کنید. 














تاریخ ارسال پست: دو شنبه 12 اسفند 1392 ساعت: 5:57 بعد از ظهر
برچسب ها : ,,
می پسندم نمی پسندم

4 قهرمان ورزش با اعضای مصنوعی +عکس

4 قهرمان ورزش با اعضای مصنوعی +عکس

ورزشکاران همیشه قوای جسمانی بسیار خوبی دارند و برای آنکه یتوانند حرکات سنگینی انجام دهند باید عضلات خود را قوی کنند اما برخی هستند که بدون برخی اعضای بدن بازهم در رشته های ورزشی قهرمان هستند.

بسیاری از ورزشکاران دنیا سال ها برای یک رشته تلاش می کنند و پس از تحمل سختی ها می توانند در مسابقات بین المللی شرکت کرده و قهرمان شوند. همه ورزشکاران باید از سلامت جسمانی خوبی برخوردار باشند اما در میان آن ها افراد بااراده ای نیز هستند که حتی با نقص عضو در برخی رشته ها به عنوان قهرمان شناخته می شوند. این ورزشکاران معمولا با اعضای مصنوعی وارد رقابت ها می شوند.

هوگ هرر



یکی از قهرمانان صخره نوردی به نام "هوگ هرر" تنها از بالا رفتن از کوه های سخره ای آن هم با دو پای مصنوعی لذت میبرد. او در نوجوانی و هنگامی که در حال صعود از یک کوه بود دچار حادثه شد و هر دو پایش را از دست داد اما بدون هیچ مشکلی همچنان به این کار ادامه می دهد. او یکی از محققان پاهای مصنوعی نیز هست که تا به حال طرح های زیادی را ارائه کرده است.

اسکار پیستروس



کسانی که مسابقات جهانی دومیدانی آفریقای جنوبی را دنبال کردند حتما در رقابت های دو میدانی "اسکارپیستروس" را به خاطر دارند که توانست بسیاری را حیرت زده کند. با اینکه او نتوانست به فینال مسابقات چهارصد متر برسد اما برای بسیاری از معلولین که عاشق ورزش هستند به عنوان یک الگو شناخته می شود. او همچنین در المپیک 2012 لندن نیزحضور داشت که در آنجا نیز بسیاری از قهرمانان دو میدانی را مغلوب کرد.

باب رادسی



بسکتبال یکی از ورزش های بسیار سخت است که تمام مدت باید توپ را با دست کنترل کرد به همین علت داشتن دو دست قوی برای این رشته بسیار مهم است. " باب رادسی" البته این نکته را کمی تغییر داده است او ورزشکاری است که یک دست ندارد و البته برای دست دیگرش توانسته است یک دست مخصوص بسکتبال طراحی کند. او این روزها این دست را در اختیار دیگر دوست داران بسکتبال نیز قرار داده است.

جرمی کمپل 



یکی از افرادی که عزم بسیار زیادی برای رسیدن به کتاب رکوردهای گینس کرده است " جرمی کمپل" است. این جوان که از ناحیه یک پا معلول است چندین سال پیش تصمیم گرفت اولین معلولی باشد که بدون یک پای حقیقی در پرتاب دیسک مدال می آورد. او پس از سال ها تلاش توانست در المپیک 2008 در حالی که یک پای مصنوعی داشت به مدال طلای پرتاب دیسک برسد. نکته اصلی درمورد معولیت او این است که از همان بدو تولد بدون پای راست بدنیا آمده است.


تاریخ ارسال پست: دو شنبه 12 اسفند 1392 ساعت: 5:57 بعد از ظهر
برچسب ها : ,,,
می پسندم نمی پسندم

ساکنان این خانه تا "فضا" راهی ندارند + تصاویر

یک کلبه شگفت‌انگیز در دامنه‌ی کوه‌های یک کشور اروپایی به دلیل یک ویژگی منحصر بفرد مورد توجه جهانگردان زیادی واقع شده است.

یک کلبه‌ی کوچک که در خط‌الراس باریک شمال شرقی کوه‌های آلپ در کشور سوئیس قرار دارد به عنوان مرتفع‌ترین کلبه‌ی کوهستانی در دنیا نام‌گذاری شده است. 



گف
تاریخ ارسال پست: دو شنبه 12 اسفند 1392 ساعت: 5:57 بعد از ظهر
برچسب ها : ,,,

می پسندم نمی پسندم

خوش شانس ترین بی خانمان دنیا +عکس

افراد بی خانمان با مشکلات بسیاری دست و پجه نرم می کنند و معمولا پول کافی برای خورد و خوراک و البته تهیه پوشاک ندارند. آن ها پول هایی که از روی گدایی بدست می آورند را خرج خودشان می کنند. این افراد کمتر می توانند زندگی خوب را تجربه کنند. 

"لاسیو آندراسچیک" یکی از بی خانمان های اهل مجارستان است که اتفاقی بسیار عجیب برای او رخ داده است. این مرد که سال هاست در خیابان زندگی می کند یک شبه راه صد ساله را رفته و تبدیل به یک میلیونر شد. 


این مرد چند هفته پیش با اندک پولی که برایش باقی مانده بود یک بلیط بخت آزمایی خریداری کرد تا شاید در این زمان بتواند شانش را کمی محکم بزند. این آزمایش شانس اما برای او بسیار خوب بود و او برنده یک جایزه 2.70 میلیون دلاری در این بخت آزمایی شد. 

او سال ها در زندگی خود زجر کشیده بود و حتی یک بار به قصد خودکشی خودش را دار زده بود اما طناب پاره شده بود و از شدت ضربه ای که هنگام سقوط به پایش وارد شده بود یکی از پاهایش را از دست داده است. 

این مرد گفته است با دیدن سختی های بسیار قصد دارد بخش اعظمی از کمک را به بی خانمان ها بدهد و مابقی آن را خرج خودش می کند تا زندگی خوب یا یک شغل مناسب داشته باشد.  


تاریخ ارسال پست: دو شنبه 12 اسفند 1392 ساعت: 5:57 بعد از ظهر
برچسب ها : ,,
می پسندم نمی پسندم