بهترین و کاربردی‌ترین نرم افزارها در هفته‌ای که گذشت + دانلود

پشتیبانی

ابزار منو ثابت

اسکرول بار

درباره ما

    باسلام خدمت دوستان امیدواریم در تفریحات من لحظات خوشی براتون فراهم کنیم

ورود کاربران

    نام کاربری
    رمز عبور

    » رمز عبور را فراموش کردم ؟

عضويت سريع

    نام کاربری
    رمز عبور
    تکرار رمز
    ایمیل
    کد تصویری

نظرسنجي

    از تفریحات من راضی هستید؟

آمار

    آمار مطالب آمار مطالب
    کل مطالب کل مطالب : 207
    کل نظرات کل نظرات : 2
    آمار کاربران آمار کاربران
    افراد آنلاین افراد آنلاین : 1
    تعداد اعضا تعداد اعضا : 3

    آمار بازدیدآمار بازدید
    بازدید امروز بازدید امروز : 1
    بازدید دیروز بازدید دیروز : 0
    ورودی امروز گوگل ورودی امروز گوگل : 0
    ورودی گوگل دیروز ورودی گوگل دیروز : 0
    آي پي امروز آي پي امروز : 0
    آي پي ديروز آي پي ديروز : 0
    بازدید هفته بازدید هفته : 5
    بازدید ماه بازدید ماه : 17
    بازدید سال بازدید سال : 208
    بازدید کلی بازدید کلی : 21802

    تاریخ امروز امروز :

تبادل لینک

    تبادل لینک هوشمند
    برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان سرگرمی و تکنولوژی و آدرس Tafrihateman.loxblog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






خبرنامه

    براي اطلاع از آپدیت شدن سایت در خبرنامه سایت عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



آخرین نظرات

    سمانه - سلام

    یه سایت آپلود عکس بدون محدودیت می خوام بهت معرفی کنم.

    imageserver.ir


    موفق باشی - 1393/8/26
    حسین - خیلی خوب بود مرسییییییییییییییی
    پاسخ:خواهش میکنم دوست عزیز - 1392/11/13/tafrihatm

بهترین و کاربردی‌ترین نرم افزارها در هفته‌ای که گذشت + دانلود

برای رایانه؛

چند سال قبل، یک شرکت معروف ژاپنی ایده‌ای را مطرح کرد که طبق آن دستگاه‌های صوتی و تصویری که داخل شبکه خانگی هستند، می‌توانند از یک استاندارد مشخص تبعیت کنند. کم کم تعدادی از شرکت‌ها از این ایده استقبال کردند و این شرکت‌ها پذیرفتند که محصولات الکترونیکی خودشان را مطابق با استانداردها DLNA وارد بازار کنند. DLNA یا همان Digital Living Network Alliance به معنی ائتلاف شبکه‌ای زندگی دیجیتالی است.


 

----------------------------------------------------------------------------------------------------

برای رایانه و اندروید؛

امروزه فایل‌های فشرده گستره وسیعی را در سطح وب به خود اختصاص داده‌اند و برای تسهیل در امور دانلود اکثر سایت‌ها فایل‌های دانلود را با فرمت‌هایی همچون zip و rar ارائه می‌دهند تا حجم فایل دانلود کاهش یابد، از این رو نیاز به نرم افزارهای فشرده سازی جهت مدیریت و Extract کردن فایل‌ها ضروری است، چرا که سیستم عامل ویندوز این قدرت و توانایی را ندارد و باید نرم افزارهای کمکی در این امور به کمک شما بیایند، یکی از بهترین و البته قدرتمندترین نرم افزارهای فشرده سازی و مدیریت آنها WinRAR است.

 


   برای دانلود نسخه رایانه اینجا کلیک کنید
| حجم: 1.71 مگابایت | نسخه: 5.10 | اجرا در: ویندوزهای XP, 7, 8 |


  برای دانلود نسخه اندروید اینجا کلیک کنید
| حجم: 2.65 مگابایت | نسخه:  5.10 - build14 | اجرا در: اندروید 4.0 و بالاتر

 ---------------------------------------------------------------------------------------------------

پشتیبانی از ۴۴ زبان برنامه نویسی؛

برنامه Notepad ابزاری کم حجم بوده که در تمامی نسخه‌های سیستم عامل ویندوز موجود است، اما این برنامه کامل نیست و اشکالاتی دارد، خصوصاً برای کاربران فارسی زبان و یا به طور کلی کاربرانی که زبان رایانه آن‌ها از راست به چپ می‌باشد و قسمت اعظم و مهم ماجرا ذخیره نکردن اطلاعات به صورت پیش فرض در UTF-8 است اما دریچه با معرفی نرم افزار رایگان ++Notepad مشکل را برای شما آسان کرده است.

 

----------------------------------------------------------------------------------------------------
برای رایانه؛

Chromium نام مرورگر دیگر از شرکت گوگل می‌باشد، این مرورگر صرفا جهت وبگردی با نهایت سرعت عرضه شده است، کرومیوم همانند گوگل کروم به صورت متن باز ارائه شده، تا متخصصان امنیت و برنامه نویسان بتوانند در بهبود برنامه نویسی آن سهیم باشند و ایرادات و مشکلات این مرورگر را سریعتر تصحیح کنند. در طراحی این مرورگر سعی شده بسیاری از الگوریتم‌های زائدی که باعث کند شدن سرعت جستجو شما می‌شوند حذف شود، تا شما وبگردی با سرعت و امنیت بالاتری را تجربه کنید.

 

---------------------------------------------------------------------------------------------------- 

برای رایانه؛

گنجور رومیزی نرم‌افزاری رایگان و آزاد است که به کمک آن می‌توانید به اشعار بیش از ۶۳ شاعر پارسی‌گو را دسترسی داشته باشید. جستجو و برجسته‌سازی، نشانه‌گذاری، شماره‌گذاری ابیات، نمایش شعر تصادفی، کپی متن و چاپ از دیگر امکانات این نرم‌افزار است. پایگاه داده‌های این اشعار مبتنی بر پایگاه داده‌های اشعار سایت گنجور است و امکاناتی جهت مشاهدۀ اشعار متناظر و حاشیه‌های آنها در سایت گنجور نیز در این نرم‌افزار گنجانده شده است.

 

  ---------------------------------------------------------------------------------------------------

برای اندروید؛

Easy Voice Recorder Pro برنامه‌ای ساده و کم حجم جهت ضبط صدا می‌باشد، از این برنامه می‌توانید در جلسات، کلاس‌های درسی و ... برای ضبط صدا استفاده کنید. Easy Voice Recorder Pro برخلاف برنامه‌های مشابه خود محدودیت زمانی برای ضبط ندارد و تا نهایت ظرفیت مموری کارت ضبط می‌کند. از قابلیت‌های کلیدی این برنامه می‌توان به اضافه کردن فیلتر در هنگام ضبط، پخش با فاصله و چندین باره صدای ضبط شده و تعیین فرمت خروجی و Sample Rate اشاره کرد.

 

---------------------------------------------------------------------------------------------------
با مولانا برای اندروید؛

اگر اهل دل هستید بعید است مثنوی معنوی را در کنج کتابخانه نداشته باشید، مولانا را همه ما ایرانیان با آن حکایات شیرین و غزلیات دلربا می‌شناسیم، این بار استودیو سرخ، اشعار و حکایات مولانا را در غالب برنامه‌ای امروزی با همان حس و حال کتابهای پر زینت گذشته زنده کرده است. برنامه‌ای که ظاهرش را حفظ کرده و دسترسی به صفحات و بخش‌های دیگر را راحت‌تر از همیشه... گفتنی است در نسخه جدید با مولانا 10 شعر از کتاب مثنوی معنوی و 10 شعر از دیوان شمس در اختیار شماست تا با فضای برنامه بیشتر آشنا شوید، این نرم افزار با پرداخت درون‌برنامه‌ای است اما بخش‌هایی از این نرم افزار رایگان است.

 

 ---------------------------------------------------------------------------------------------------

 در نرم افزار file manager شما می توانید با سرعت هر چه تمام تر به اطلاعات خود برسید. این نرم افزار از ظاهری زیبا تشکیل شده است که می تواند تلفن هوشمند شما را زیباتر کند. ویژگی های این نرم افزار عبارت اند از دسترسی سریع ضاهری زیبا و پر کاربرد بودن آن است. 


  

 

 ---------------------------------------------------------------------------------------------------

برای اندروید؛

اگر به دنبال برنامه ای کاربردی و حرفه ای برای اتصال از راه دور به رایانه خود توسط گوشی می باشید این برنامه می تواند نیاز شما را برطرف کند. می توان گفت ساده ترین و سریعترین روش مدیریت و اتصال به رایانه از راه دور به کمک این برنامه کاربردی می باشد. شما با استفاده از این نرم افزار می توانید ویندوز یا سیستم عامل مک رایانه خود را به وسیله گوشی یا تبلت اندرویدی کنترل کنید و به آسانی در هر زمان و در هر مکان به رایانه خود متصل شوید.

 


تاریخ ارسال پست: جمعه 30 خرداد 1393 ساعت: 12:19 قبل از ظهر
برچسب ها : ,,,,,
می پسندم نمی پسندم

نرم افزار مدیا سرور برای دستگاه‌های DLNA + دانلود

نرم افزار Mezzmo یکی از پر امکانات‌ترین سرور مدیا برای دستگاه‌های DLNA می‌باشد. کافی است که این نرم افزار را روی رایانه‌تان نصب کنید تا با تماشای فیلم، شنیدن موسیقی و مرور تصاویر از تلویزیون لذت ببرید. چند سال قبل، یک شرکت معروف ژاپنی ایده‌ای را مطرح کرد که طبق آن دستگاه‌های صوتی و تصویری که داخل شبکه خانگی هستند، می‌توانند از یک استاندارد مشخص تبعیت کنند. کم کم تعدادی از شرکت‌ها از این ایده استقبال کردند و این شرکت‌ها پذیرفتند که محصولات الکترونیکی خودشان را مطابق با استانداردها DLNA وارد بازار کنند. DLNA یا همان Digital Living Network Alliance به معنی ائتلاف شبکه‌ای زندگی دیجیتالی است.


با یک مثال ساده شما را بیشتر با این فناوری آشنا می‌کنیم، فرض کنید فیلمی را در هارددیسک رایانه‌تان ذخیره کرده‌اید و می‌خواهید هر شب بخشی از آن را در تلویزیون خانه ببینید، دیگر نیازی به کابل کشی برای اتصال کیس رایانه به تلویزیون نیست چرا که به سادگی می‌توانید فرمان پخش فیلم یا موزیک مورد نظرتان را از رایانه، تبلت و یا تلفن هوشمند به تلویزیون خانه صادر کنید و بعد از چند لحظه فیلم مد نظرتان را روی تلویزیون ببینید. یکی از مزایای مثبت DLNA، پشتیبانی از ارتباط وایرلس یا همان بی سیم می‌باشد.برای اتصال رایانه، تبلت و یا تلفن هوشمند به تلویزیون با یک جستجو ساده می‌توانید اینکار را انجام دهید اما اگر موفق نشدید این کار را انجام دهید، می‌توانید از یک نرم افزار جایگزین برای این کار استفاده کنید. نرم افزار Conceiva Mezzmo یکی از پر امکانات‌ترین سرور مدیا برای دستگاه‌های DLNA می‌باشد. کافی است که این نرم افزار را روی رایانه‌تان نصب کنید تا مشکل شما برطرف شود و با تماشای فیلم، شنیدن موسیقی و مرور تصاویر لذت ببرید.

 

 • راهنمای نصب
  1- نرم افزار را نصب و اجرا نکنید.
  2- فایل Patch را در محل نصب نرم افزار کپی کرده و سپس اجرا کنید.
  3- بر روی Patch کلیک کنید و عبارت *.* را تایپ کنید، سپس فایل Mezzmo.exe را انتخاب کنید.

 

 • دانلود و مشخصات فایل
 • حجم: 36.19 مگابایت
 • نسخه: 4.0.3.0
 • اجرا در: ویندوزهای XP, 7, 8

تاریخ ارسال پست: جمعه 30 خرداد 1393 ساعت: 12:14 قبل از ظهر
برچسب ها : ,,,
می پسندم نمی پسندم

موفق‌ترین تیم فراموش شده در جام‌جهانی +عکس

 در 20 دوره برگزاری جام جهانی تیم های مختلفی حاضر شده اند ولی شاید از نظر شما بهترین تیم های این تورنومنت برزیل، آلمان و ایتالیا باشند. این تیم ها به واسطه حضور مستمر است که معروف شده اند ولی یک تیم موفق در تاریخ جام جهانی بوده که حالا سال هاست فراموش شده است. 

 تیم ملی فوتبال مجارستان که در 9 دور حضور خود 2 نایب قهرمانی جام جهانی در کارنامه دارد در زمره تیمهای موفق به شمار می رود. اما این تیم از سال 1986 به بعد در جام جهانی حاضر نبوده است و این غیبت 28 ساله موجب شده کسی غیبت آنها را حس نکند.



یکی از رکوردهای دست نیافتنی این تیم بدین شرح است، تیم ملی فوتبال مجارستان در پنج مسابقه ای که در جام جهانی 1954 انجام داد در مجموع 27 گل به ثمر رساند. یعنی به طور متوسط 5.4 گل در هر دیدار.

تیم ملی مجارستان بدین ترتیب نه تنها آمار بیشترین گل در تاریخ مسابقات جام جهانی را دارد بلکه بیشترین گل را در یک دوره جام جهانی زده است و سال هاست تیم ها برای رسیدن به این رکورد تلاش می کنند. 

این تیم با وجود این و در حالی که در مرحله گروهی آلمان غربی را 8 بر 3 شکست داده بود، در فینال معروف جام جهانی 1954 با نتیجه 3 بر 2 از این تیم شکست خورد و از قهرمانی بازماند.



تاریخ ارسال پست: جمعه 30 خرداد 1393 ساعت: 12:11 قبل از ظهر
برچسب ها : ,,,,
می پسندم نمی پسندم

این نرم افزار داریوهای رایانه‌تان را به روز رسانی می‌کند + دانلود

درایوها نرم افزارهایی هستند برای اجرای هر چه بهتر سخت افزار رایانه شما، این داریوها از سوی شرکت‌های سازنده مدام به‌روز رسانی می‌شوند تا مشکلات نسخه قبلی برطرف شود و همینطور استفاده از سخت افزار بهینه شود و شما بتوانید بهترین استفاده و کارایی را از سخت افزار رایانه‌تان داشته باشید. اما جستجو برای یافتن آخرین به‌روز رسانی به صورت دستی کار بسیار دشواری است، برای همین شرکت نرم افزاری IObit اقدام به طراحی و تولید نرم افزاری با عنوان IObit Driver Booster Pro کرده است که با آن می‌توانید آخرین نسخه درایوهای موردنظرتان را دانلود و نصب کنید، تا بتوانید از سخت افزار رایانه‌تان بهترین استفاده را داشته باشید.

 

 

 • راهنمای نصب
  1- نرم افزار را نصب کنید و سپس روی گزینه Activate Now کلیک کنید.
  2- سپس فایل سریال موجود در دانلود را باز کرده و یکی از سریال ها را وارد کرده و در نهایت روی Enter License کلیک کنید.
  3- نرم افزار از حالت رایگان بودن خارج شده و به نسخه حرفه‌ای تبدبل خواهد شد.

 

 • دانلود و مشخصات فایل
 • حجم: 15.77 مگابایت
 • نسخه: 1.4.0.61
 • اجرا در: ویندوزهای XP, 7, 8

تاریخ ارسال پست: سه شنبه 20 خرداد 1393 ساعت: 10:57 قبل از ظهر
برچسب ها : ,,
می پسندم نمی پسندم

مصدومیت های باورنکردنی در دنیای ورزش

مصدومیت ها در همه ورزش ها وجود دارد و نمی توان از دوری کرد اما گاهی اوقات ورزشکاران به شکلی بسیار ابتدایی و خیلی عجیب مصدوم می شوند. این باعث می شود که مدتی و یا حتی برای همیشه از ورزش دور بمانند.

عطسه عجیب سامی سوسا


سوسا یکی از بهترین بازیکن های بیسبال در آمریکا بود و براثر بازی های زیاد مشکلاتی در قسمت کمرش پیدا شده بود. این مشکلات به حدی نبود که بخواهد او را اذیت کند اما در سال 2004 این ستاره بیسبال دوعطسه پشت سر هم می کند و عطسه دوم باعث می شود تا فشار زیادی به مهره های کمر او وارد شود. همین امر برای همیشه او را خانه نشین کرد چرا که فشار وارد شده به کمر او به نخاع رسیده بود و او را فلج کرد.

حلقه بدشگون ازدواج پائلو دیگو


دیگو یکی از هافبک های خوب تیم "سروت" سوئیس بود که اتفاق ناخوشایندی برای او در حین بازی رخ داد. این بازیکن از سال 1994 فوتبال را شروع کرده بود اما تنها یک خوشحالی او را برای تمام عمرش غمگین کرد. در سال 2004 در حال بازی در مقابل تیم جنووا ایتالیا او یک پاس گل مهم می دهد و در هنگام خوشحالی از فنس های کنار زمین بالا می رود. موقع برگشت حلقه ازدواجش به فنس گیر کرد و باعث شد انگشتش قطع شود.

تبعات گوش سنگین تونی آلن

این بسکتبالیت تیم بوستون کسی است که از سال 2007 به بعد همیشه به حرف داور گوش می دهد. در ژانویه 2007 او در حال بازی در مقابل تیم ایندیانا بود که در یک حمله خطایی بر رویش اجرا شد. داور خطا را اعلام کرد ولی آلن بی توجه به حرکت خودش ادامه داد و به سمت حلقه رفت. در هنگام فرود پایش پیچ خورد و از ناحیه زانو دچار آسیب دیدگی بسیار شدید شد. این آسیب دیدگی تا پایان فصل با او همراه بود و بعد از آن از دورانش اوجش نیز فاصله گرفت.

پشتک بدموقع بیل گراماتیکا


در سال 2001 بار دیگر خوشحالی کردن بعد از زدن گل باعث شد تا یک بازیکن محبوب از میادین ورزش دور بماند. "بیل گراماتیکا" بعد از پیروزی در مقابل حریف دیرینه شان شروع به انجام حرکات نمایشی کرد. در حین یکی از این حرکات او تعادل خودش را از دست داد و چندین بار محکم به زمین برخورد کرد. این باعث شد تا زانوی او دچار آسیب دیدگی شدید شود و همچنین برخی از نقاط بدنش نیز از چند ناحیه دچار شکستگی شد.

مضرات بازی رایانه ای برای جوی زومایا


"زومایا" یکی از بهترین پرتاب کننده های توپ بیسبال در سال 2006 بود که به طرز عجیبی مصدوم شد. او طوری توپ ها را محکم پرتاب می کرد که کمتر بازیکنی می توانست آن ها را دریافت کند. در یک حادثه ای که ابتدا نامشخص بود او مهمترین مسابقات فصل را از دست داد بعدها اعلام شد او به خاطر زیاده روی در انجام بازی های رایانه ای دچار مصدومیت در دست خود شده است.

گرم کردن غیراصولی وینس کولمن


در طول بازی های لیگ جهانی گلف در سال 1985 اتفاق عجیبی برای "وینس کولمن" رخ داد. او در حال گرم کردن در گوشه ای از زمین بود که پایش در دستگاه توپ جمع کن گیر کرد. او به مدت 30 ثانیه در این حالت بود و باعث شد تا مسابقات را از دست بدهد و همچنین تا چندین سال نیز نتوانست به میادین گلف بازگردد.


تاریخ ارسال پست: سه شنبه 20 خرداد 1393 ساعت: 10:55 قبل از ظهر
برچسب ها : ,,
می پسندم نمی پسندم

مردی که 25 سال است برعکس راه می رود +عکس


 هیچ چیزی به اندازه دیدن یک فرد عجیب در میان جمیعت شهر باعث تعجب نمی شود. گاهی اوقات در میان جمعیت ساده معمولی شهر افرادی را مشاهده می کنیم که بیشتر از هر چیز دیگری باعث تعجب می شوند .
"مانی مانیتهان" مردی هندی است که الان 25 سال است برعکس راه می رود تا شاید بتواند راهی برای صلح جهانی پیدا کند اما به نظر خودش این حرکت او تاثیری نداشته است ولی توانایی ترک این عادت را نیز ندارد.
او از سال 1989 تصمیم گرفت به خاطر مشکلات بزرگی که در کشورش وجود داشت برای مدتی برعکس راه برود. او ابتدا توانست جلوه توجه کند اما پس از چند سال دیگر کسی به او توجه خاصی نکرد. او می گوید به این حرکت عادت کرده است و دوست ندارد آن را ترک کند. 
او با فروش تلفن همراه زندگی خود را می گذراند و از ابتدای کارش تا به این لحظه رکوردهای بسیاری را در عقبکی راه رفتن شکسته است. او برای اولین حرکت خود فاصله 500 کیلومتری را برعکس مسافرت کرد. به گفته خودش تا به حال زجرهای بسیاری در زندگی کشیده است و برای صلح جهانی تا آخر عمر تلاش می کند. 


تاریخ ارسال پست: سه شنبه 20 خرداد 1393 ساعت: 10:54 قبل از ظهر
برچسب ها : ,,,
می پسندم نمی پسندم

پیرزنی که قاتل پشه هاست +عکس

 بازنشسته ها دنیای خاص خود را دارند، برخی دوست دارند بعد از اتمام کار بیشتر استراحت کنند ولی عده ای نیز شغل های مختلف را امتحان می کنند تا زیاد در خانه نباشند. به هر حال بازنشسته ها توانایی انجام کارهای سخت را ندارند و دنبال مشاغل ساده می روند. 
"رویان تانگ" پیرزن 80 سال چینی است که 14 سال پیش بازنشسته شده است ولی از همان ابتدای بازنشستگی تصمیم گرفت تا دوران فراغت خود را به مفیدترین شکل بگذراند. او تصمیم گرفت تا مردم را از شر بدترین موجوداتی که تابستان ها سروکله شان پیدا می شود نجات دهد. 



خانم تانگ از همان سال های ابتدایی بازنشستگی یک مگس کش خوب خرید و شروع کرد به کشتن تمام پشه و مگس هایی که مزاحم مردم می شدند. او حالا کشتن این موجودات مزاحم را بزرگترین وظیفه خود می داند و حتی با مشکلات جسمانی که پیدا کرده است بازهم از این کار دست نمی کشد. 
این خانم در محله "هانگژوا" کاملا شناخته شده است و بیشتر مردم او را به خوبی می شناسند زیرا حداقل یکبار توسط او از دست پشه ها رها شده اند. به گفته خودش او روزانه بیش از 1000 پشه و مگس را می کشد. تانگ همچنین لقب خودش را قتل پشه ها گذاشته است.



تاریخ ارسال پست: سه شنبه 20 خرداد 1393 ساعت: 10:52 قبل از ظهر
برچسب ها : ,,,
می پسندم نمی پسندم

استفاده از یاقوت در گوشی‌های ال‌جی و سامسونگ

 پیش از این حدس و گمان‌های زیادی از برنامه احتمالی اپل در زمینه استفاده از شیشه‌هایی با استفاده از یاقوت کبود به گوش می‌رسید، حالا گویا استفاده از کریستال یاقوت جز اپل طرفداران دیگری نیز دارد.
 
 
شرکت‌های کره‌ای سامسونگ و ال‌جی اعلام کرده‌اند که در ساخت گوشی‌های‌شان از نمایشگر یاقوت کبود بهره می‌برند.
یاقوت کبود (Sapphire) ویژگی‌های فراوانی برای استفاده در صفحات‌نمایش ابزار‌های لمسی دارد که پایداری و مقاوت بالا از جمله‌ی بارزترین این ویژگی‌ها است. اما اصلی‌ترین عامل بازدارنده برای استفاده‌ی گسترده از یاقوت کبود، قیمت بالای این محصول است.
بنابر اخبار منتشره این دو کمپانی در  حال مذاکره با منابع تولیدکننده این نوع محافظ‌های صفحه نمایش‌ جهت استفاده در گوشی‌های هوشمندشان هستند .حال شنیده‌ها حکایت از این دارند که کمپانی‌های کره‌ای نیز در پی بهینه‌سازی استفاده از این ماده برای بکارگیری در پنل‌های نمایشی خود هستند تا بصورت تجاری این ماده را در محصولات آتی خود مورد استفاده قرار دهند. 
 
 
احتمالاً استفاده از روش‌هایی برای کاهش قیمت تمام‌شده و بهینه‌سازی این ماده برای استفاده از آن در پنل‌های نمایشی، این کمپانی‌ها را نیز مجاب به استفاده از یاقوت‌کبوددر تولیدات آتی خود کرده است.حالا طرفداران این دو کمپانی احتمالا تا  چندماه آینده تجربه جدیدی از گوشی های هوشمند را کسب خواهند کرد.

تاریخ ارسال پست: شنبه 3 خرداد 1393 ساعت: 8:11 بعد از ظهر
برچسب ها : ,,,
می پسندم نمی پسندم

فقط رانندگان حرفه ای اجازه بازی دارند + دانلود

 شاید رانندگی کاری نسبتا ساده و آسان باشد، ولی رانندگی در هر جاده ای آسان نیست! این بازی Bad roads 2 ویژه محک زدن مهارت افراد در شرایط سخت ساخته شده است و کسانی که راننده ی حرفه ای باشند می توانند این بازی را به پایان برسانند. در این بازی شما وظیفه دارید با انواع وسایل نقلیه اقدام به جا به جایی حیوانات کنید. شاید در ابتدا رانندگی در این بازی بسیار ساده به نظر برسد ولی رانندگی در جاده های ناهموار و شرایط بد آب و هوایی راحت نیست. از ویژگی های بازی می توان به مواردی چون: موسیقی متن جذاب، گرافیک زیبا، امکان مسابقه به صورت چند نفره و ... اشاره کرد. در بازی راه ها و ماشین های مختلفی وجود دارد که هر چقدر در بازی پیشرفت کنید، شرایط آب و هوایی و به ویژه ناهمواری جاده افزایش خواهد یافت.
 
 
 
 
 
 برای دانلود بازی اینجا کلیک کنید
 قابل اجرا در اندروید 2.2 و بالاتر
حجم بازی: 31.8 مگابایت

تاریخ ارسال پست: شنبه 3 خرداد 1393 ساعت: 8:10 بعد از ظهر
برچسب ها : ,,,
می پسندم نمی پسندم

مهارت خود را در پل سازی محک بزنید + دانلود

اگر به پل سازی علاقه دارید بازی Bridge Constructor Playground در رسیدن به آرزویتان کمک می‌کند، شما با ابزارهایی که در اختیار دارید اقدام به ساخت پل برای عبور ماشین‌ها و کامیون‌ها را از روی آن‌ها می‌کنید، (نسخه اندروید به روز شد).

در بازی Bridge Constructor Playground شما وظیفه دارید تا با ساختن پل‌های مقاوم با اصول مهندسی، رفت و آمد ماشین‌ها و کامیون‌های سنگین را ممکن سازید. تنها کافی است کمی مهارت خود را به کار گرفته و سپس پل مورد نظر خود را بسازید. ساخت یک پل با موارد مختلف همچون چوب، فولاد، کابل‌ها و یا ستون‌های بتنی صورت خواهد گرفت. بعد از ساخت پل اگر ماشین‌ها و کامیون‌ها از روی آن‌ها با موفقیت عبور کنند شما راهی مرحله بعد خواهید شد. با بازی Bridge Constructor Playground مهارت حل مسئله‌تان را بالا ببرید.

 

تصاویر محیط بازی، برای مشاهده در اندازه اصلی روی تصاویر کلیک کنید

    

 


برای دانلود نسخه اندروید اینجا کلیک کنید
| حجم: 25.3 مگابایت | نسخه: 2.7 | اجرا در: اندروید 2.2 و بالاتر |


 برای دانلود نسخه IOS اینجا کلیک کنید
| حجم: 32.9 مگابایت | نسخه: 1.1 | اجرا در: IOS 4.0 و بالاتر |

 


تاریخ ارسال پست: شنبه 3 خرداد 1393 ساعت: 8:3 بعد از ظهر
برچسب ها : ,,,
می پسندم نمی پسندم