سرگرمی

پشتیبانی

ابزار منو ثابت

اسکرول بار

درباره ما

    باسلام خدمت دوستان امیدواریم در تفریحات من لحظات خوشی براتون فراهم کنیم

ورود کاربران

    نام کاربری
    رمز عبور

    » رمز عبور را فراموش کردم ؟

عضويت سريع

    نام کاربری
    رمز عبور
    تکرار رمز
    ایمیل
    کد تصویری

نظرسنجي

    از تفریحات من راضی هستید؟

آمار

    آمار مطالب آمار مطالب
    کل مطالب کل مطالب : 207
    کل نظرات کل نظرات : 2
    آمار کاربران آمار کاربران
    افراد آنلاین افراد آنلاین : 1
    تعداد اعضا تعداد اعضا : 3

    آمار بازدیدآمار بازدید
    بازدید امروز بازدید امروز : 48
    بازدید دیروز بازدید دیروز : 90
    ورودی امروز گوگل ورودی امروز گوگل : 5
    ورودی گوگل دیروز ورودی گوگل دیروز : 9
    آي پي امروز آي پي امروز : 16
    آي پي ديروز آي پي ديروز : 30
    بازدید هفته بازدید هفته : 258
    بازدید ماه بازدید ماه : 258
    بازدید سال بازدید سال : 467
    بازدید کلی بازدید کلی : 22061

    تاریخ امروز امروز :

تبادل لینک

    تبادل لینک هوشمند
    برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان سرگرمی و تکنولوژی و آدرس Tafrihateman.loxblog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






خبرنامه

    براي اطلاع از آپدیت شدن سایت در خبرنامه سایت عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



آخرین نظرات

    سمانه - سلام

    یه سایت آپلود عکس بدون محدودیت می خوام بهت معرفی کنم.

    imageserver.ir


    موفق باشی - 1393/8/26
    حسین - خیلی خوب بود مرسییییییییییییییی
    پاسخ:خواهش میکنم دوست عزیز - 1392/11/13/tafrihatm

کشف راز عجیب ترکیدن وزغ‌ها + تصاویر

پس از سالها شبهه و بحث پیرامون علت ترکیدن این وزغ ها سرانجام زیست شناسی با نام "فرانک موتشمان" توانست پی به چرایی این اتفاق ببرد.
وی با اناجم بررسی های مکرر به این نتیجه رسیده که تنها بخش غیر سمی و خوراکی این وزغ ها کبد آنها بوده که در پشت آنها قرار دارد و تمامی این وزغ ها قبل از ترکیدن کبد خود را از دست داده بودند.
پس از بررسی مشخص شد که شکارچی کبد این وزغ ها، پرنده باهوشی با نام کلاغ بوده که از این موضوع کاملا آگاه بوده و تنها به جهت خوردن کبد این وزغ ها به آنها حمله می کرده است.ساز و کار بدن این وزغ ها طوری است که در صورت کاسته شدن اندم کبد از بدن آنها، بدن آنها شروع به تورم کرده و این تورم تا زمان ترکیدن آنها ادامه پیدا می کند.در خصوص اینکه یک کلاغ چگونه می تواند از غیر سمی بودن این بخش از وزغ اطلاع داشته باشد و اینکه این اندام در کجای بدن این دوزیست قرار دارد، داشنمندان را بار دیگر به موضوع هوش بسیار بی نظیر کلاغ ها جلب کرده است.

 


 

تاریخ ارسال پست: جمعه 18 بهمن 1392 ساعت: 2:17 بعد از ظهر
برچسب ها : ,,,,
می پسندم نمی پسندم

لاغرها این 10 خوراکی خوشمزه را فراموش نکنند!!

لاغری بیش از اندازه به مقدار چاقی برای سلامتی مضر است و می تواند انسان را راهی بیمارستان کند. افرادی که دچار لاغری هستند خیلی زود به بیماری مبتلا می شوند و دیر خوب می شوند. اگر لاغر هستید و قصد تپل شدن دارید بهتر است با ما همراه باشید تا بهترین حوراکی ها را در این راه به شما نشان دهیم:

** گردو: گردو یکی از آحیل هایی است که به شما کمک می کند تا خیلی سریع و طبیعی چاق شوید. میزان امگا3 در این ماده بسیار زیاد است و از بیماری های مختلف در بدن شما جلوگیری می کند. 

** شیر پرچرب: شیر به تنهایی می تواند بسیاری از بیماری های بدن را از بین برد ولی بسیاری از پزشکان نوع کم چرب آن را توصیه می کنند شیرپرچرب تمام خواص شیر را دارد و گزینه مناسبی برای افرادی است که می خواهند چاق شوند.

** نارگیل: نارکیل یکی از بهترین میوه هایی است که می توانید از آن استفاده کنید. آب نارگیل دارای مواد مغذی بی شماری است و کالری بالایی دارد که می تواند به شما در ازایش وزن کمک کند. 

** موز: موز میوه ای که می تواند به عنوان یک کربوهیدارات سالم از آن نام برد یکی دیگر از  مواد خوب برای چاق شدن است. موز همچنین می تواند انرژی روزانه شما را نیز تامین کند.

** دانه های مغذی: از جمله دانه های مغذی می توانیم به تخم کتان، دانه هندوانه، شاه دانه و کنجد اشاره کنیم که هر کدام آن ها دارای اسیدهای چرب مفید برای بدن هستند و به شما در چاق شدن کمک به سزایی می کنند.

** بادام: بادام یکی از تنقلات سالم که می توانید روزانه از آن استفاده کنید. سرشار از ویتامین های مختلف و همچنین مبارز بیماری های عصبی است. بادام نیز می تواند به افراد لاغر کمک به سزای بکند.

** روغن زیتون: هیچ پزشکی را پیدا نخواهید کرد که روغن زیتون را توصیه نکند. این روغن نه تنها به شما در چاق شدن کمک می کند بلکه از بیماری هیا قلب و عروقی نیز پیشگری می کند. 

** سیب زمینی: منبعی عظیم از کربوهیدارات ها و همچنین مملو از مواد مغذی که البته همیشه به عنوان یک ماده چاق کننده از آن نام برده می شود.

** لوبیا: لوبیا مملو از پروتئین است و با کالری زیادی که دارد می تواند انرژی شما را برای کارهای سخت تامین کند و همچنین به شما در چاق شدن نیز کمک به سزایی می کند. 

** موجودات دریایی: ماهی های آزاد و تن و همچنین میگو از جمله مواد دیگری هستند که دارای مواد مغذی مختلف مانند امگا3 هستند. این مواد همچنین به شما در داشتن بدنی سالم و چاق نیز کمک می کنند.

منبع:Yjc.ir


تاریخ ارسال پست: پنج شنبه 17 بهمن 1392 ساعت: 12:29 قبل از ظهر
برچسب ها : ,,
می پسندم نمی پسندم

وحشتناک‌ترین موجودات در یک لیوان آب

میکرو ارگانیسم ها و باکتری های زیادی درون آبها زندگی می کنند که بعضی از آنها بی ضرر و برخی اگر از بین نروند باعث به خطر انداختن سلامت می شوند. 1- کریپتو سپوریدیوم: در آب دریاچه ها و  رودخانه ها باکتری های زیاد وجود دارند که اگر از روش های پیشرفته فیتراسیون انجام نشود  انگل و برخی ...

میکرو ارگانیسم ها و باکتری های زیادی درون آبها زندگی می کنند که بعضی از آنها بی ضرر و برخی اگر از بین نروند باعث به خطر انداختن سلامت می شوند.
                                                                  وحشتناک‌ترین موجودات در یک لیوان آب

1- کریپتو سپوریدیوم: در آب دریاچه ها و  رودخانه ها باکتری های زیاد وجود دارند که اگر از روش های پیشرفته فیتراسیون انجام نشود  انگل و برخی از باکتری ها هنوز در آب باقی می مانند.

وحشتناک‌ترین موجودات در یک لیوان آب                                  
2- سیانو: سیانو یک باکتری چند سلولی است که در آب های آشامیدنی رشد می کند و در استرالیا و اروپا و برخی از مناطق آسیا این باکتری درون برخی از آبهای لوله کشی زندگی می کند و تاکنون باعث مرگ و میرهای زیادی شده است.
 
                                                                وحشتناک‌ترین موجودات در یک لیوان آب                                                                                                                                                                                  
3- روتیفرز: یک میکرو ارگانیسم نسبتا شایع است که تقریبا در همه جای جهان یافت می شود و شایع ترین آلاینده آب های آشامیدنی به شمار می آید و فیتراسیون های قوی تنها قادر به از بین بردن آن هست   وحشتناک‌ترین موجودات در یک لیوان آب 
4- کوپپودز: یک انگل از سخت پوستان است که بر اثر آلوده کردن آب های آشامیدنی توسط مردم، کارخانه ها و ورود آلاینده ها به آب ها به وجود می آید و از طریق سیستم تصفیه به قطعات ریز تبدیل می شود.
 بقیه در ادامه مطلب.....
 

تاریخ ارسال پست: پنج شنبه 17 بهمن 1392 ساعت: 12:21 قبل از ظهر
برچسب ها : ,,,,
می پسندم نمی پسندم

ترسناک ترین جای ایران!!!!

 این منطقه در جنوب سمنان، شرق دریاچه نمک، شمال انارک و غرب جندق قرار دارد.

این منطقه به دلیل وسعت زیاد و نداشتن چشمه یا چاه آب در گذشته محل عبور کاروان‌ها نبوده و فقط در سال‌های اخیر چند گروه به آن منطقه رفته‌اند. و وسعتی برابر با 3800 کیلومتر مربع دارد.



محلی‌های این منطقه، چوپان‌ها و ساربان‌ها معتقدند که اگر کسی پایش به ریگ جن برسد، بلافاصله ناپدید و توسط ارواح و موجودات ماورایی به قلب ریگ‌جن فرستاده می‌شود!
یکی از کاوشگران می‌گوید که حتی شتر‌های اهالی کویر هم وقتی به این منطقه می‌رسند، می‌ایستند و به هیچ عنوان حرکت نمی‌کنند!

آیا واقعاً این منطقه مثلث برمودای ایران است؟ «آلفونز گابریل» اتریشی و یک کاوشگر سوئدی قصد داشتند این منطقه را کشف کنند، اما هیچ کدام نتوانستند از این بخش از کویر عبور کنند و ناچار به سمت یزد برگشتند.

ریگ جن، شگفت‌انگیز‌ترین اسرار‌آمیز‌ترین و ترسناک‌ترین منطقه ایران است، با باتلاق‌های سهمگین که مرگ را برای هر موجودی زنده‌ای به ارمغان می‌آورد. اتفاقات بی‌پاسخ و توجیه نشده بسیاری در این منطقه روی داده است و نمکزار‌های این منطقه محل قتل و دفتن موجوات زنده بسیاری بوده است.

تاریخ ارسال پست: چهار شنبه 16 بهمن 1392 ساعت: 11:26 بعد از ظهر
برچسب ها : ,,,
می پسندم نمی پسندم

عجیب الخلقه ترین مرد ایران زمین (+عکس)

سیاه خان بوشهری در صد و یک سال پیش در سال  ۱۲۹۱ شمسی در اطراف شیراز در روستایی در اطراف زرقان در خانواده ای کشاورز با زایمان طبیعی به دنیا آمد.او از ۶ سالگی به بعد به طور ناگهانی سریع  دچار رشد بدنی شد به طوری که در ۹ سالگی ۲۰ ساله به نظر می‌رسید. روزها در کنار خیابان و پیاده رو، کنار جوی آب و زیر سایه درختان و ساختمان‌ها او را روی تکه پارچه‌ای می‌نشاندند و مردم و رهگذران به صورت سیرک یا نمایش به دیدن هیکل و قیافه وحشتناک او می‌آمدند و گاه بعضی تماشاچیان به او کمک‌های مادی مختصری به صورت صدقه می‌کردند.


به گزارش باشگاه خبرنگاران، بعضی از بچه‌ها به او سنگ می‌زدند و فریاد او بلند می‌شد ولی امکان و توان برخاستن و دفاع یا تلافی نداشت. گاه بچه‌های کوچک و زن‌ها از مشاهده چهره و هیکل عجیب و ترسناک او از وحشت جیغ زده و گریه می‌کردند. شهرت این غول عجیب الخلقه و کریه به تدریج به شهرستان‌های دیگر فارس رسید و از نقاط دوردست به دیدن این به قول بعضی در آن زمان «انسان جن زده» می‌آمدند. خانواده وی برای درمان او از داروهای گیاهی مختلف، بخورها، ادعیه، جادو، اوراد رفع جن و شربت‌های طلسم شکن استفاده می‌کردند.

عکسی دیده نشده از هجده سالگی سیاه خان

 


به تدریج عده‌ای افراد زرنگ و فرصت طلب با موافقت خانواده وی به صورت اکیپ دور او را گرفته و ابتدا از هر تماشاچی پول می‌گرفتند و بعد اجازه نزدیک شدن و مشاهده این فرد غول مانند را می‌دادند و بدینوسیله ممر معاشی برای خانواده و دیگران بود.

 

بقیه در ادامه مطلب.......


تاریخ ارسال پست: چهار شنبه 16 بهمن 1392 ساعت: 11:22 بعد از ظهر
برچسب ها : ,,,
می پسندم نمی پسندم

5 حشره تخیلی ولی واقعی در دنیا +عکس

از عقرب پرنده ای تا کرم ابریشمی که به مانند خون آشام ها است همه از جمله حشراتی هستند که چهره های بسیار عجیبی دارند و به نام فضایی شناخته می شوند.


** Moth Caterpillar

کرم ها با بدن نرم و جالبی که دارند به طور کلی شبیه به فضایی ها هستند اما برخی از گونه کرم ها بسیار متفاوت و با چهره هایی عجیب هستند. کرم درخت بید از این دسته بسیار عجیب است و چهره ای غیر عادی دارد. این چهره یکی از راه های دفاعی او است چرا که برخی از شکارچیانش از او می ترسند. 



بدنی سبز رنگ با صورتی که مانند دهان خون اشام های فیلم های ترسناک می ماند چهره این کرم را بسیار عوض کرده است. این کرم میداند همه از چهره او خواهند ترسید به همین علت تا جسمی با او برخورد می کند سریع صورتش را به آن طرف بر می گرداند. 

** Devil’s Flower


یکی از بزرگترین حشراتی که تا به حال کشف شده است گل شیطانی نام دارد. این حشره نامش را از روی حالت شکاری که می گیرد بدست آورده است. این حشره که نزدیک به 13 سانتی متر طول دارد تا نزدیک شدن شکار بی حرکت باقی می ماند و رنگ بدنش شبیه به گل های مختلف می شود که حشرات کوچک را جذب می کند. بسیاری از کارشناسان چهره و حالت بدن او را بسیار نادر می دانند و نام بدنساز حشرات را نیز برای آن ها انتخاب کرده اند.

 

بقیه در ادامه مطلب....


تاریخ ارسال پست: چهار شنبه 16 بهمن 1392 ساعت: 11:19 بعد از ظهر
برچسب ها : ,,,
می پسندم نمی پسندم

14 دانستنی عجیب ولی واقعی!

14 دانستنی عجیب ولی واقعی!

1-آیا می‌دانید گرده گل هرگز فاسد نمی‌شود؟

2-آیا می‌دانید مورچه همچون انسان صبح‌ها خمیازه می‌کشد؟

3-آیا می‌دانید زنبور از بوی عرق بدش می‌آید و به کسی که بدنش بو دهد یا عطرزده باشد حمله می‌کند؟

4-آیا می‌دانید شیرینی تنها مزه‌ای است که جنین در رحم مادر هم می‌فهمد؟

5-آیا می‌دانید زنبور عسل ۵ چشم دارد که ۲ تا اصلی در بغل سر و ۳ تا بر روی سر قرار دارد؟

6-آیا می‌دانید ۲۰ درصد آب شیرین جهان میان آمریکا و کانادا قرار دارد؟

7-آیا می‌دانید بهترین شکارچی در خشکی خرس قطبی است؟

8-آیا می‌دانید خرس قطبی هنگامی که روی دو پا می‌ایستد حدود ۳ متر است؟

9-آیا می‌دانید در بین انواع خرس، خرس پاندا بزرگ‌ترین جمجمه را دارد؟

10-آیا می‌دانید خرس با تمام سنگینی خود می‌تواند با سرعت ۵۰ کیلومتر در ساعت بدود؟

11-آیا می‌دانید حس بویایی خرس تقریباً ۱۰۰ برابر قوی‌تر از انسان است؟

12-آیا می‌دانید کوه‌های آلپ در سال حدود یک سانتیمتر بلند می‌شوند؟

13-آیا می‌دانید بیماری قند اولین عامل کوری در مردم جهان است؟

14آیا می‌دانید گرده گل هرگز فاسد نمی‌شود؟


تاریخ ارسال پست: چهار شنبه 16 بهمن 1392 ساعت: 11:15 بعد از ظهر
برچسب ها : ,,,
می پسندم نمی پسندم

دریاچه ای معلق در فضا + تصاویر

دریاچه اسوورونینکن در مجمع الجزایر فارو در نزدیکی شبه جزیره اسکاندیناوی، شرایطی خاص دارد، چرا که ارتفاع این دریاچه نسبت به منطقه مجاورش بالا بوده و راهی برای گریز آب از این دریاچه دیده نمی شود و به همین دلیل اهالی منطقه به دریاچه فوق نام دریاچه معلق را اعطا کرده اند.

 

منبع:Yjc.ir


تاریخ ارسال پست: چهار شنبه 16 بهمن 1392 ساعت: 10:25 قبل از ظهر
برچسب ها : ,,
می پسندم نمی پسندم

خون آشام‌ های باورنکردنی در دنیای حیوانات +عکس

خون آشام‌ های باورنکردنی در دنیای حیوانات +عکس

موجودات بسیار زیادی در دنیا هستند که از خون موجودات تغذیه می کنند. در این میان حشرات سهم بسیار زیادی در خوردن خونها دارند.

 این حشره ها و موجودات خون خوار در همه جای دنیا پیدا می شوند و گاهی اوقات می توانند باعث بروز بیماری های مختلف در بدن انسان شود. در ادامه به برخی از این موجودات خون خوار می پردازیم.

ساس 




یکی از خون آشام های بسیار ترسناکی که در دنیا وجود دارد با نام ساس (Tick ) شناخته می شود. این ساس در نوع خود بسیار جالب است زیرا می تواند 600 برابر وزنش از خون تغذیه کند. با توجه به بدن ارتجاعی این حیوان که در عکس نشان داده شده است با خوردن خون بزرگتر و البته چاقتر می شود ما الان دغدغمون اینه چجوری لاغر بشیم.

حلزون اژدری


حلزون ها از جمله کوچکترین و آهسته ترین موجودات دنیا هستند که شاید به نظر شما بی خطرترین آن ها نیز باشند اما یکی از گونه های بسیار خطرناک این موجود در اعماق آب ها زندگی می کند و بسیار هم خطرناک است. این حلزون می تواند یک برق 220 ولتی را به ماهی ها وارد کند و آن ها را برای مدتی بیهوش می کند و به راحتی خون آن ها را بمکد.

پروانه خون آشام

 

 

بسیاری از گونه های پروانه تنها از نکتار گل ها تغذیه می کنند و شاید حتی غذایی هم نخورند چرا که عمر زیادی ندارند. در این میان گونه ای از پروانه ها هستند که از خون موجودت زنده استفاده می کنند. 

 

 

این پروانه ها در حالی که اندازه زیاد کوچکی ندارند ولی روی بدن میزبان می نشینند و دلی از عزا در می آورند. البته تنها گونه نر این موجودات از خون تغذیه می کنند.

 

بقیه در ادامه مطلب......


تاریخ ارسال پست: چهار شنبه 16 بهمن 1392 ساعت: 10:22 قبل از ظهر
برچسب ها : ,,,
می پسندم نمی پسندم

چهره خنده دار ورزشکاران در حال پرتاب دیسک

چهره دیدنی ورزشکاران در حال پرتاب دیسک (31 عکس)

 

چهره دیدنی ورزشکاران در حال پرتاب دیسک (31 عکس)

 

چهره دیدنی ورزشکاران در حال پرتاب دیسک (31 عکس)

 

چهره دیدنی ورزشکاران در حال پرتاب دیسک (31 عکس)

 

چهره دیدنی ورزشکاران در حال پرتاب دیسک (31 عکس)

 

چهره دیدنی ورزشکاران در حال پرتاب دیسک (31 عکس)


تاریخ ارسال پست: سه شنبه 15 بهمن 1392 ساعت: 12:8 قبل از ظهر
برچسب ها : ,,,
می پسندم نمی پسندم

ليست صفحات

تعداد صفحات : 21