معجزه گوجه های مشکی پوش برای سلامتی +عکس

پشتیبانی

ابزار منو ثابت

اسکرول بار

درباره ما

    باسلام خدمت دوستان امیدواریم در تفریحات من لحظات خوشی براتون فراهم کنیم

ورود کاربران

    نام کاربری
    رمز عبور

    » رمز عبور را فراموش کردم ؟

عضويت سريع

    نام کاربری
    رمز عبور
    تکرار رمز
    ایمیل
    کد تصویری

نظرسنجي

    از تفریحات من راضی هستید؟

آمار

    آمار مطالب آمار مطالب
    کل مطالب کل مطالب : 207
    کل نظرات کل نظرات : 2
    آمار کاربران آمار کاربران
    افراد آنلاین افراد آنلاین : 1
    تعداد اعضا تعداد اعضا : 3

    آمار بازدیدآمار بازدید
    بازدید امروز بازدید امروز :
    بازدید دیروز بازدید دیروز :
    ورودی امروز گوگل ورودی امروز گوگل : 0
    ورودی گوگل دیروز ورودی گوگل دیروز : 0
    آي پي امروز آي پي امروز : 0
    آي پي ديروز آي پي ديروز : 0
    بازدید هفته بازدید هفته :
    بازدید ماه بازدید ماه :
    بازدید سال بازدید سال :
    بازدید کلی بازدید کلی :

    تاریخ امروز امروز :

تبادل لینک

    تبادل لینک هوشمند
    برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان سرگرمی و تکنولوژی و آدرس Tafrihateman.loxblog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






خبرنامه

    براي اطلاع از آپدیت شدن سایت در خبرنامه سایت عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



آخرین نظرات

    سمانه - سلام

    یه سایت آپلود عکس بدون محدودیت می خوام بهت معرفی کنم.

    imageserver.ir


    موفق باشی - 1393/8/26
    حسین - خیلی خوب بود مرسییییییییییییییی
    پاسخ:خواهش میکنم دوست عزیز - 1392/11/13/tafrihatm

معجزه گوجه های مشکی پوش برای سلامتی +عکس

معجزه گوجه های مشکی پوش برای سلامتی +عکس

گوجه یکی از خوشمزه ترین و مفیدترین خوراکی هایی است که خداوند روی زمین قرار داده است. گوجه ها به خاطر داشتن لیکوپن به رنگی قرمز در می آیند و بسیاری از خاصیت آن ها نیز در این ماده خاص قرار دارد. 

"ایندیاگو رز" یکی از نمونه های بسیار جالب و شاخه های گوجه فرنگی است که رنگی مشکی دارد و جلب توجه می کند. درون این میوه خاص به رنگ قرمز و بنفش است. برخلاف آنچه چهره این سبزی خاص نشان می دهد بسیار مفید است.



این گوجه عجیب سرشار از آنتی اکسیدان است و مزه بسیار خوبی هم دارد. این میوه همچنین برای مبارزه با دیابت و چاقی بسیار مفید است. دانشمندان به این نتیجه رسیده اند که پیوند زدن گوجه های بنفش به قرمز باعث به وجود آمدن این گوجه می شود.

تحقیقات "جیم میرس" از دانشگاه اورگان به این نتیجه رسیده است که تولید گوجه های مشکی پوش بسیار به صرفه و البته مفیدتر از گوجه های قرمز است. این دانشمند به عنوان کسی شناخته می شود که این گوجه های جالب را ابداع کرده است. این گوجه اولین نمونه و شاخه از گوجه قرمز رنگ در دنیاست.





تاریخ ارسال پست: شنبه 23 فروردين 1393 ساعت: 3:57 بعد از ظهر
برچسب ها : ,,,,
می پسندم نمی پسندم

بهترین شغل دنیا +عکس

 پیدا کردن یک شغل مناسب همیشه بسیار سخت بوده است، به همین دلیل معمولا سال ها ممکن است یک فرد در شغلی نه چندان مناسب گیر کرده باشد. همه شغل ها سختی های خود را دارند و به سختی می توان کاری راحت میان آن ها با درآمد خوب پیدا کرد.

"اندرو اسمیت" یکی از خوش شانس ترین انسان های روی زمین است زیرا او بهترین شغل دنیا را بدست آورده است و به عنوان "مسئول تفریحات" یکی از ایالات استرالیا منسوب شده است و حالا باید شش ماه تنها به تفریح و خوش گذرانی برود. 



او در این شغل خود باید به تمام تفریحات موجود در این کشور بپردازد و در طول شش ماه 802 هزار تفریح متفاوت را امتحان کند. او این شغل بسیار خوب را در طی یک مسابقه برنده شده است و حالا خوش شانس ترین استرالیایی هم شناخته می شود. 

او در طول روز بسیار مشغول است و باید از هوانوردی تا کوهنوردی و بازی های مختلف را انجام دهد و این تنها یک صدم از کارهایی است که باید امتحان کند. او درمورد شغل جالبش اینگونه می گوید که تا به حال به این اندازه زندگی خوبی نداشته است. 

در پایان این شغل جالب اندرو اسمیت تمام تفریحات یک کشور را انجام داده و صاحب 93 هزار دلار که حقوق این شغل است شده است. 





تاریخ ارسال پست: شنبه 23 فروردين 1393 ساعت: 3:57 بعد از ظهر
برچسب ها : ,,,,
می پسندم نمی پسندم

5 مشکل که بدن شما را کوفته می کند

خستگی ممکن است بر اثر فعالیت زیاد به وجود بیاید اما این خستگی گاهی اوقات با هیچ راهی درمان پذیر نیست و ما همیشه احساس خستگی میکنیم. پزشکان دلایلی غیر از فعالیت های سنگین را دلیل این حالت می دانند که باهم نگاهی به مهمترین آن ها داریم.

**اولین دلیل که بسیاری به آن توجهی ندارند خشک بودن بدن و کم آب شدن است. متخصصین دریافته اند که اگر آب بدن از یک سطح خاص کمتر شود شما احساس خستگی خواهید کرد زبرا بدن توانایی انجام برخی کارها را ندارد.

**از جمله مهمترین دلیل هایی که میتوانیم برای خستگی دایمی به آن اشاره کنیم کم یا زیاد ورزش کردن است. افراط و تفریط در ورزش میتواند باعث خستگی شود زیرا با کم ورزش کردن بدن کرخت می شود و با زیاد ورزش کردن انرژی زیادی از انسان گرفته می شود.

**ویتامین بی 12 بدن شما بسیار پایین است و به همین دلیل همیشه احساس خستگی در بدن شما دیده میشود. بی 12 باعث میشود تا بدن توانایی ساخت گلبول خون را داشته باشد و با درست شدن این میزان حتما احساس خستگی دائمی شما نیز از بین خواهد رفت.

**مشکلات قلبی یکی دیگر از مواردی است که می تواتد بدن شما را همیشه خسته نگه دارد این مورد هنگامی باعث مشکل میشود که پمپاژ قلب به خوبی انجام نمیشود و با نرسیدن خون به دستگاه های داخلی خستگی به تمام سلول ها کشیده میشود.

**با وجود استرس های بسیار زیادی که این روزها برای هر انسانی وجود دارد دیگر نباید از بودنش درون این لیست ناراحت باشیم. زمانی که هورمون های استرس دست به کار میشوند دیگر سلول ها توانایی مقابله با آن را نداشته و خستگی در تمام بدن پخش می شود. بهتر است این استرس را به کمک تمرین های ذهنی کنترل کنید.


تاریخ ارسال پست: شنبه 23 فروردين 1393 ساعت: 3:56 بعد از ظهر
برچسب ها : ,,
می پسندم نمی پسندم

باغچه ای که 40 سال است آب نخورده +عکس

باغچه یکی از مکان هایی است که نیاز به آبیاری مداوم دارد تا به بهترین حالت رسیده و زیبایی بی نظیری را از خود نشان دهد. باغچه ها در انواع مختلف وجود دارند و از میان آن ها می توانیم به باغچه های درون شیشه اشاره کنیم. 

"دیوید لاتیمر" یکی از باغچه های درون شیشه ای را در سال 1960 برای خود درست کرده است و از آن زمان تا به حال تنها یکبار در سال 1972 به آن آب داده است ولی همیشه سبز و زیبا بوده است به طوری که تعجب همه را به خود جلب کرده و رکورد جدید را به نام خودش به ثبت رسانده است. 



دیوید می گوید در طول همه این مدت تنها شیشه را به سمت خورشید برده است تا نور کافی به گیاهان درون آن برسد ولی به هیچ عنوان آن را خیس نکرده است یا حتی دست به خاک گیاهان درون آن هم نزده است. 

گیاهان درون این شیشه دچار یک حالت چرخشی آب شده اند به طوری که 42 سال است آب درون خاک از ریشه ها جذب شده و به برگ ها می رسد سپس تبخیر شده و باز هم درون شیشه به خاک ها می رسد تا زندگی اش چریان داشته باشد.





تاریخ ارسال پست: شنبه 23 فروردين 1393 ساعت: 3:55 بعد از ظهر
برچسب ها : ,,,
می پسندم نمی پسندم

دسكتاپ رایانه‌تان را با Watermill 3D دگرگون كنيد + دانلود

Watermill 3D Screensaver یک اسکرین سیور جالب با محیطی آرام و دلنشین است که تصاویر کلبه‌ای را در دل جنگل را به صورت سه بعدی به تصویر می‌کشد. گرافیک فوق العاده آن به همراه صدای دلنشین دریاچه، پرندگان، قطرات آب و ترکیب بندی رنگ‌ها زیبایی این اسکرین سیور را دو چندان می‌کند. از نکات ویژه این برنامه می‌توان به نشان دادن این محیط از زوایای کاملا متفاوت اشاره کرد، این قابلیت باعث می‌شود که میحط کاربری شما تکراری نباشد. با Watermill 3D Screensaver طبیعت شگفت انگیز را به رایانه‌تان بیاورید و برای چند دقیقه‌ای استراحت، نظاره‌گر این تصاویر باشید تا آرمشی برای ذهن و فکرتان ببخشید.


تصاویر محیط اسکرین سیور، برای مشاهده در اندازه اصلی روی تصاویر کلیک کنید

  

 برای دانلود اینجا کلیک کنید 
  حجم: 10.1 مگابایت
  نسخه: 2.0
  اجرا در: ویندوزهای 7, 8


 
 
راهنمای نصب
  1- نرم افزار را نصب کنید.
  2- فایل Keygen را اجرا کنید.
  3- در قسمت reg name نامی دلخواه وارد کنید، سپس از منوی کشویی Watermill 3D Screensaver v2.0 را انتخاب کنید و در نهایت روی Generate کلیک کنید.
  4- فایل 3Planesoft Screensaver Manager که آیکن آن در دسکتاپ می‌باشد را اجرا و در قسمت Enter code نامی که در Keygen وارد کرده بودید را از آنجا کپی کرده و در قسمت Name وارد کنید. در قسمت serial Number سریالی که از Keygen به دست آوردید را در آنجا کپی کنید.
  5- نرم افزار را اجرا و بدون محدودیت از آن استفاده کنید.
 

تاریخ ارسال پست: شنبه 23 فروردين 1393 ساعت: 3:51 بعد از ظهر
برچسب ها : ,,,
می پسندم نمی پسندم

نقاشی های باورنکردنی روی شن +عکس

"ویک مونیز" نقاشی است که اگر خبرهای دنیای هنر را دنبال کرده باشید حتما با او آشنا خواهید بود. این مرد تا به حال نقاشی های بسیاری با استفاده از عجیب ترین روش ها کشیده است.

هنر نقاشی در انسان های بسیاری نهفته شده است اما طریقه استفاده از آن است که می تواند آینده یک نقاش را رقم بزند. افراد بزرگی مانند پیکاسو به بهترین شکل از هنر خود استفاده کرده و نامشان را در تاریخ جاودانه کردند. این روزها نیز نقاش ها به دنبال راهی مبتکرانه اند تا نقاشی هایشان را بهترین کنند. 



"ویک مونیز" نقاشی است که اگر خبرهای دنیای هنر را دنبال کرده باشید حتما با او آشنا خواهید بود. این مرد تا به حال نقاشی های بسیاری با استفاده از عجیب ترین روش ها کشیده است. برای مثال سال گذشته با استفاده از روزنامه های پاره نقاشی های خارق العاده ای خلق کرد. 

این هنرمند امسال روبه نقاشی های بسیار ریز و میکروسکپی آورده است که تنها با چشم مسلح می توان آن ها را دید. او هنر نقاشی خود را بر روی دانه های شن پیاده سازی می کند که هر کدام بسیار بسیار کوچک وریز هستند و کار بر روی آن ها نیاز به ابزارهای خاص دارد. 



این هنرمند نزدیک به 4 سال به همراه دوستش برای کشیدن این نقاشی ها زحمت کشیده است و در این راه بارها به مشکل بخورده است اما حالا پس از مدت ها بالاخره توانستند نقاشی های زیبایی روی شن به وجود آورند. اکثر نقاشی های او ساختمان و قلعه های مختلف هستند. 





تاریخ ارسال پست: پنج شنبه 21 فروردين 1393 ساعت: 8:13 بعد از ظهر
برچسب ها : ,,,
می پسندم نمی پسندم

ورزش عجیبی که هیچوقت نشنیده اید +عکس

ورزش عجیبی که هیچوقت نشنیده اید +عکس

گروهی به تازگی در انگلستان ورزش رزمی پرتاب اشیا را آغاز کرده اند که در آن باید با استفاده از دوک هایی که به هوا پرتاب کرده اند به سمت حریف خود رفته و به گونه ای تعادل او را برهم بزنند.

ورزش کردن برای سلامتی بسیار مفید است اما به این شرط که ورزشی که انتخاب می کنید خودش بی خطر بوده و تنها برای سلامتی شما باشد. در دنیا ورزش های عجیب و غریب کم نیستند و تعداد آن ها به قدری است که برخی را هرگز نشنیده اید. 



حرکت پرتاب اشیا در هوا که از جمله تردستی های شعبده بازان است را همه می شناسیم. معمولا چند دوک به طور همزمان در هوا هستند و شعبده باز آن ها را منظم به آسمان می فرستد و تعادل حرکتی خود را حفظ می کند. این بازی در نگاه اول بی خطر است اما اگر به ورزش رزمی تبدیل شود می تواند کمی عجیب و غریب باشد. 

گروهی به تازگی در انگلستان ورزش رزمی پرتاب اشیا را آغاز کرده اند که در آن باید با استفاده از دوک هایی که به هوا پرتاب کرده اند به سمت حریف خود رفته و به گونه ای تعادل او را برهم بزنند. یکی از روش  های موثر در این ورزش درگیر شدن دوک ها در آسمان است که باعث می شود حریف تعادل کارش از بین برود. 



در پایان این بازی فردی برنده خواهد بود که تمام دوک هایش هنوز در دستش باشد. در نمونه های اولیه هر بازیکن سه دوک در دست می گیرد اما نمونه های پیشرفته تر که با 4 یا 5 دوک انجام می شود هم در راه ساخته شدن هسنند. این بازی زمانی خطرناک می شود که حریف ها به زمین خورده و اشیایی که در آسمان هست روی سر آن ها می ریزد.  


تاریخ ارسال پست: پنج شنبه 21 فروردين 1393 ساعت: 8:11 بعد از ظهر
برچسب ها : ,,
می پسندم نمی پسندم

با این نرم‌افزار مشکلات ویندوزتان را ترمیم کنید + دانلود

اگر ویندوز رایانه‌تان خراب شده و پیغام خطا نشان می‌دهد می‌توانید با دانلود نرم افزار Windows Repair ویندوز رایانه‌تان را ترمیم کنید.تغییر دادن تنظیمات پیش فرض ویندوز، ورود بدافزار، نصب نرم افزارهای ناشناخته ممکن است باعث بروز مشکلات یا کندی سرعت در ویندوز شما شود. اما نرم افزار Windows Repair می‌تواند مشکلات شناخته شده ویندوز مانند خطاهای رجیستری، مجوزهای دسترسی فایل و همچنین تنظیمات اینترنت اکسپلورر، به روز رسانی ویندوز، فایروال ویندوز و... را برطرف کنید. همچنین با این برنامه می‌توانید تنظیمات پیش فرض ویندوز را برگردانید.

 

 

  

 

  مشخصات
  حجم: 4.50 مگابایت
  نسخه: 2.4.0
  اجرا در: ویندوزهای XP, 7, 8
  امتیاز: 

 


  برای دانلود اینجا کلیک کنید

 


تاریخ ارسال پست: چهار شنبه 20 فروردين 1393 ساعت: 5:3 بعد از ظهر
برچسب ها : ,,,
می پسندم نمی پسندم

رایانه‌تان را به وسیله تلفن همراه یا تبلت کنترل کنید + دانلود نرم افزار

TeamViewer for Remote Control بهترین و محبوب ترین نرم افزار در زمینه مدیریت و کنترل رایانه از راه دور است، که امروز قصد معرفی نسخه اندروید این نرم افزار را داریم. با استفاده از این نرم افزار شما می توانید با گوشی یا تبلت اندرویدی خود، رایانه مورد نظرتان را مدیریت کنید. برنامه معرفی شده دارای 200 میلیون کاربر در سراسر جهان است و می توانید با استفاده از آن کارهایی چون: دسترسی به تمامی قسمت های رایانه، استفاده از انواع نرم افزارها، امکان مشاهده عملکرد رایانه و ... را انجام دهید. توجه داشته باشید که برای استفاده از این نرم افزار باید نرم افزار در دو طرف ارتباط موجود باشد. از ویژگی های نرم افزار می توان به مواردی چون: امنیت بالا در برابر نفوذ افراد غیر مجاز، سرعت بالا در برقراری ارتباط، ارائه صدا و تصویر هماهنگ و ... اشاره کرد.
 
 
 
         
 
 
 
 برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید
 
قابل اجرا در اندروید 2.2 و بالاتر
حجم نرم افزار: 11.4 مگابایت
 

تاریخ ارسال پست: چهار شنبه 20 فروردين 1393 ساعت: 5:2 بعد از ظهر
برچسب ها : ,,
می پسندم نمی پسندم

با یک کلیک رایانه خود را بهینه سازی کنید + دانلود نرم افزار

؛ نرم افزار Advanced SystemCare PRO یک ابزار سودمند و کاربردی است. این برنامه با بهینه سازی که بر روی سیستم عامل انجام می‌دهد باعث افزایش سرعت و کارایی چند برابری سیستم شما می‌شود. Advanced SystemCare PRO فقط و فقط با یک کلیک از رایانه شما محافظت می‌کند و از پایین آمدن سرعت آن جلوگیری می‌کند.

 

  مشخصات
  حجم: 38.32 مگابایت
  نسخه: PRO 7.2.1.434
  اجرا در: ویندوزهای XP, 7, 8
  امتیاز: 

 

  راهنمای نصب
  - نرم افزار را نصب و اجرا نکنید.
  - فایل OFCommon.dll را در محل نصب نرم افزار کپی و جایگزین فایل‌های قبلی کنید.
  - نرم افزار را اجرا و بدون محدودیت از آن استفاده کنید.

 


  برای دانلود اینجا کلیک کنید

تاریخ ارسال پست: چهار شنبه 20 فروردين 1393 ساعت: 5:1 بعد از ظهر
برچسب ها : ,,
می پسندم نمی پسندم