5 پرنده زیبا اما قاتل در دنیا +عکس

پشتیبانی

ابزار منو ثابت

اسکرول بار

درباره ما

    باسلام خدمت دوستان امیدواریم در تفریحات من لحظات خوشی براتون فراهم کنیم

ورود کاربران

    نام کاربری
    رمز عبور

    » رمز عبور را فراموش کردم ؟

عضويت سريع

    نام کاربری
    رمز عبور
    تکرار رمز
    ایمیل
    کد تصویری

نظرسنجي

    از تفریحات من راضی هستید؟

آمار

    آمار مطالب آمار مطالب
    کل مطالب کل مطالب : 207
    کل نظرات کل نظرات : 2
    آمار کاربران آمار کاربران
    افراد آنلاین افراد آنلاین : 1
    تعداد اعضا تعداد اعضا : 3

    آمار بازدیدآمار بازدید
    بازدید امروز بازدید امروز :
    بازدید دیروز بازدید دیروز :
    ورودی امروز گوگل ورودی امروز گوگل : 0
    ورودی گوگل دیروز ورودی گوگل دیروز : 0
    آي پي امروز آي پي امروز : 0
    آي پي ديروز آي پي ديروز : 0
    بازدید هفته بازدید هفته :
    بازدید ماه بازدید ماه :
    بازدید سال بازدید سال :
    بازدید کلی بازدید کلی :

    تاریخ امروز امروز :

تبادل لینک

    تبادل لینک هوشمند
    برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان سرگرمی و تکنولوژی و آدرس Tafrihateman.loxblog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






خبرنامه

    براي اطلاع از آپدیت شدن سایت در خبرنامه سایت عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



آخرین نظرات

    سمانه - سلام

    یه سایت آپلود عکس بدون محدودیت می خوام بهت معرفی کنم.

    imageserver.ir


    موفق باشی - 1393/8/26
    حسین - خیلی خوب بود مرسییییییییییییییی
    پاسخ:خواهش میکنم دوست عزیز - 1392/11/13/tafrihatm

5 پرنده زیبا اما قاتل در دنیا +عکس

پرندگان از جمله حیوانات محسوب می شوند که از روی غریزه دست به کارهای خود می زنند و خیلی نمی توان از آن ها انتظار عاقلانه رفتار کردن داشت. از همین رو در صورت احساس خطر دست به کارهای بسیار خطرناکی می زنند.

شاهین دم قرمز 



یکی از پرندگان بومی آمریکای شمالی است که به عنوان یک شکارچی بسیار مشهور نیز شناخته می شود. این پرنده نزدیک به 2 کیلوگرم وزن دارد و البته در بالای درخت های بلند خانه سازی می کند. اگر لانه اش در منطقه انسان ها باشد آن را تغییر نمی دهد بلکه سعی می کند انسان ها را از آنجا دور کند. از جمله کارهای او حمله های مستقیم به سمت سر و گردن انسان است که باعث مصدومیت های شدید در بدن می شود.

جغد برفی 



یکی از پرندگانی است که در شمالی ترین نقاط زمین زندگی می کند. این پرنده بیشتر در منطقه تندرا در قطب شمال دیده میشود وزن آن نیز نزدیک به 3 کیلوگرم است. یکی از تیزبین ترین و البته بدخلق ترین پرندگان دنیا است چرا که با دیدن اولین نشانه هایی از تهدید از سوی انسان ها سریعا به سمت سر و صورت حمله می کند. این پرنده می تواند آسیب های جدی به چشمان و صورت وارد کند که جبران آن ها بسیار سخت است.

کرکس بره



یکی از پرندگانی که در آلمان دیده می شود و البته هدف اصلی آن نیز بره ها و گوسفند ها هستند اما برای رسیدن به هدفش دست به هر کاری می زند کرکس بره است. این پرنده که وزنی در حدود 3 کیلوگرم دارد حالت هجومی خاصی به خود می گیرد  و البته حملات آن ها مرگبار است. در صورت احساس خطر به سمت سر شیرجه میزنند و نوکشان را وارد سر می کنند این باعث می شود تا سر شکسته و یا حتی مغز اسیب ببیند و باعث مرگ شود.

بوف 



بوف یا همان جغدهای قهوه ای یکی دیگر از پرندگانی هستند که باید از آن ها بترسیم چرا که می توانند صدمات شدید به ما وارد کنند. این پرندگان درحالی که بسیار آرام به نظر می رسند خطرناک نیز هستند. طبیعت اصلی زندگی آن ها در امریکای شمالی است  و وزن آن نیز 1 تا 2 کیلوگرم است. در صورت احساس خطر با پنجه ها و نوکش حمله های بسیار خطرناکی را انجام میدهد که اسیب های شدید به صورت و سر وارد می کند.

لوون شمالی 



یکی از گونه پرندگان خطرناک در دنیا است که تا به حال باعث مرگ بسیاری از انسان ها شده است. این پرنده در طول سال بیشتر در نقاط سرد  و شمالی کره زمین زندگی می کند اما در زمستان کمی به جنوب می آید و البته در کنار دریاچه ها زندگی خودش را شروع می کند. و البته در این مدت دریاچه را سهم خود می داند و اگر انسان ها به آن نزدیک شوند. با پنجه های قوی اش مستقیما به قلب ان ها حمله می کند و در مواردی نیز دیده شده است که او قلب را از جایش خارج کرده باشد.


تاریخ ارسال پست: چهار شنبه 30 بهمن 1392 ساعت: 3:57 بعد از ظهر
برچسب ها : ,,,
می پسندم نمی پسندم

قوم‌هایی که در تاریخ ناپدید شدند +عکس

در سراسر تاریخ ملت های بیشماری بر روی زمین زندگی می کرده اند برخی از آن ها از بین رفته اند و برخی دیگر همچنان باقی مانده و زندگی می کنند.

در این مطلب نگاهی می کنیم به چند قوم باستانی که به طور مرموزی ناپدید شدند و محققان همچنان در حال تحقیق بر روی آن ها هستند.

"Cucuteni-Trypillian"

بخش هایی از رومانی امروزی، اوکراین و روسیه در سال های 5500 تا 2750 پیش از میلاد در دست قومی به نام "Cucuteni-Trypillian" بود. این قوم که به عنوان یکی از بزرگترین جوامع بشری در آن زمان شناخته می شد و جمعیتی نزدیک به 15 هزار نفر داشت. یکی از عجیب ترین مواردی که در مورد این قوم گفته شده است این است که آن ها هر 70 یا 80 سال کل روستا را به آتش می کشیدند و بار دیگر در همان نقطه یک روستای جدید بنا می کردند.


عده ای از محققان دلیل ناگدید شدن ناگهانی این قوم را نسل کشی آن ها توسط قوم همسایه و دشمنشان می دانند اما به تازگی تحقیقاتی نشان می دهد که خشکسالی طولانی مدت باعث نابودی آن ها بوده است.

"کلوویس"

یکی از قوم های ماقبل تاریخ که در منطقه امریکا زندگی می کردند"کلوویس" ها بودند. این قوم 10 هزار سال پیش از میلاد در این منطقه زندگی می کردند و با توجه به اشیای به دست آمده از آن ها به نظر می رسد بسیار هم پیشرفته بوده اند. در میان آثار بدست آمده سر نیزه هایی وجود داشته است که با کمک آن ها می توانستند حیوانات بزرگ را شکار کنند.


تئوری های بسیار زیادی در مورد حذف این قوم وجود دارد اما مهمترین آن ها  می توان به کم شدن منابع غذایی بر اثر شکار زیاد و وجود بلاهای طبیعی نام برد که باعث از بین رفتن این ملت برای همیشه شده است.

"مینوآس"

در سال های 3000 تا 1000 پیش از میلاد و در در منطقه یونان امروزی حکومتی پادشاهی وجود داشت که به نوعی آن را یکی از پیشرفته ترین قوم های آن زمان می دانستند. نام "مینوآس" پس از کشته شدن پادشاه این قوم برای آن انتخاب شد. آن ها دارای صنایع دستی، سازمان های مختلف و حتی زبان های متفاوت بوده اند. همین ها باعث می شود تا آن ها را به عنوان یکی از مدرن ترین قوم های ماقبل تاریخ حساب کنند.


بنا به گفته بسیاری از دانشمندان و محققان این قوم بر اثر آتشفشان کوه گترا" از بین رفته اند. البته شواهدی نیز در مورد از بین رفتن منابع حیوانی و گیاهی در زمان آن ها وجود دارد و از همین رو دلیل اصلی ناپدید شدن آن ها همچنان نامعلوم  است.

"آناسازی"

"آناسازی" یکی دیگر از قوم های محلی آمریکا که احتمال می رود در 4 گوشه آمریکا زندگی می کرده اند. این قوم که ابتدا بیشتر به شکار می پرداختند پس از مدتی به کشاورزی هم روی می آورند. در منطقه های این قوم آثاری همچون: سبد، کوزه و ... کشف شده است. این قوم در سال های 1200 پیش از میلاد می زیستند.


عده بسیاری از محققان بر این اعتقاد هستند که افزایش بی رویه جمعیت در میان این قوم و همچنین نبود روش های درست کشاورزی باعث از بین رفتن آن ها شده است. همچینن آن ها دست به مهاجرت های بسیار عظیم زدند و ممکن است در همین راه نسلشان منقرض شده باشد.


تاریخ ارسال پست: سه شنبه 29 بهمن 1392 ساعت: 8:6 بعد از ظهر
برچسب ها : ,,,,
می پسندم نمی پسندم

یوم الله 22 بهمن

یوم الله 22 بهمن

در روز 22 بهمن باز ملت غیور جمهوری اسلامی ایران حماسه آفریدند.

روز 22 بهمن 57 نیز روز نجات ملت ایران از چنگال طاغوتیان زمان، روز آشکار شدن نعمت بزرگ الهی; یعنی، استقلال و آزادی بود.

این مسلم است که هر ملتی تا از وابستگی ها نجات پیدا نکند و از چنگال اسارت و استثمار آزاد نشود، نمی تواند نبوغ و استعداد خود را آشکار سازد و در راه «الله » که راه مبارزه با هر گونه شرک و ظلم و بیدادگری است، گام نهد.

تداوم پیروزی ها، حاصل تداوم رمزهای پیروزی است. زیرا هرگز خداوند متعال نعمتی را که به قومی عطا فرمود، از آن ها باز پس نمی گیرد، مگر آن ها خود از نگهداری آن دست بر دارند.

«... ان الله لا یغیر ما بقوم حتی یغیروا ما بانفسهم...» ; 

«خداوند سرنوشت هیچ قوم (و ملتی) را تغییر نمی دهد، مگر آن که آنان آنچه را در خودشان است، تغییر دهند.»

«ان الله لم یک مغیرا نعمة انعمها علی قوم حتی یغیروا ما بانفسهم ...» ; 

«خداوند هیچ نعمتی را که به گروهی داده، تغییر نمی دهد، جز آن که آن ها خودشان را تغییر دهند.»

پیروزی شکوهمند 22 بهمن 57، حاصل عوامل بسیاری است که مهم ترین آن ها عبارتند از:

1- ایمان به خداوند متعال

2- رهبری روحانی متقی و فقیه آگاه; امام خمینی رحمه الله

3- اتحاد و همبستگی همه، اقشار ملت.

4- استقامت و پایداری در راه خدا، تحمل مشکلات و ... بر هیچ کس پوشیده نیست که جمع شدن این عوامل در ملتی موجب نزول تاییدات غیبی الهی گردیده و پیروزی آن ها بر دشمنان حتمی می شود.

خداوند متعال می فرماید:

«ان الذین قالوا ربنا الله ثم استقاموا تتنزل علیهم الملائکة الا تخافوا و لا تحزنوا و ابشروا بالجنة التی کنتم توعدون » ; 

«به یقین کسانی که گفتند: پروردگار ما خداوند یگانه است، سپس استقامت کردند، فرشتگان بر آنان نازل می شوند که! نترسید و غمگین مباشید و بشارت باد بر شما به آن بهشتی که به شما وعده داده شده است.»

امام امت در وصیت نامه سیاسی الهی خود چنین نوشتند: «این انقلاب بزرگ که دست جهان خواران و ستمگران را از ایران بزرگ کوتاه کرد، با تاییدات غیبی الهی پیروز گردید ... بی تردید رمز بقای انقلاب اسلامی همان رمز پیروزی است و رمز پیروزی را ملت می داند و نسل های آینده در تاریخ خواهند خواند که دو رکن اصلی آن انگیزه الهی و مقصد عالی حکومت اسلامی و اجتماع ملت در سراسر کشور با وحدت کلمه برای همان انگیزه  » می باشد.

مقام معظم رهبری، حضرت آیة الله العظمی خامنه ای، دامت برکاته در این باره چنین فرمودند: «اولا، روز 22 بهمن سال 1357 یک روز بریده از قبل نبود، آنچه در آن روز اتفاق افتاد محصولی بود از تلاش همه جانبه ای که در طول سال های متمادی قبل از آن انجام گرفته بود و این تلاش از سوی همه قشرهای این کشور بود.

ثانیا، آن چیزی که قشرهای کشور ما را به هم مربوط می کرد برای این مبارزه، ایمان اسلامی بود و لذا مبارزه در طول سال های پیش از 22 بهمن 57 در مسجدها و حسینیه ها و مجالس سخنرانی و در حوزه علمیه قم و بعضی دیگر از حوزه ها جلوه مخصوصی داشت، این ها در حقیقت کانون های اصلی مبارزه بود.

ثالثا، این مبارزه حول یک محور رهبری مشخص و قاطعی جریان داشت که در طول دوران تاریخ ما از بعد از اسلام تا این روزگار، ملت ما چنین رهبری به خود ندیده بود.

رابعا، مردم بر اثر آن ایمان و آن رهبری بر اثر آنچه شنیده بودند و معتقد شده بودند در صحنه مبارزه از همه امکاناتشان برای پیروزی بر دشمن استفاده کردند ... کسانی که در مبارزه بودند، حاضر بودند برای خود سختی و ناراحتی را قبول کنند و نیروی خود را صرف مبارزه کنند» .

تا زمانی که ملت ایران همچون 22 بهمن 57، از خودخواهی ها و خودمحوری ها فاصله گرفته، دست در دست هم با همدلی و اتحاد در سایه ایمان و توکل به خداوند متعال به رهبری مقام معظم رهبری که برترین و بهترین شاگرد بنیانگذار جمهوری اسلامی و مجری فرامین الهی امام امت می باشد، در راه به ثمر رساندن مقصد الهی انقلاب قدم بردارند و در این راه استقامت نموده، در مقابل دشمنان اسلام و ایران تا پای جان بایستند، و فریب نیرنگ های رنگارنگ آن ها را نخورده، مجذوب فرهنگ مبتذل آن ها نگردند، نعمت پیروزی انقلاب اسلامی پابرجا و مستدام خواهد بود و تمام توطئه ها و نقشه های شوم آن ها بر ضد جمهوری اسلامی و ملت شریف ایران، نقش برآب می شود و حاصلی جز رنج و زبونی خودشان در پی نخواهد داشت و هر روز عزت و سرفرازی و بالندگی ایران اسلامی بیشتر آشکار خواهد شد.

امسال نیز اتحاد و همبستگی و توجه به توصیه های مقام معظم رهبری بار دیگر مشتی بر دهان استکبار جهانیان زدند.

بقیه در ادامه مطلب.....                           


تاریخ ارسال پست: سه شنبه 22 بهمن 1392 ساعت: 6:35 بعد از ظهر
برچسب ها : ,,,
می پسندم نمی پسندم

5 اختراع عجیب دوران ویکتوریا +عکس

5 اختراع عجیب دوران ویکتوریا +عکس

در تاریخ به قرن 18 و 19 میلادی قرون ویکتوریا گفته می شود که دنیا در حال پیشرفت به سمت صنعتی شدن بود. در این دوران اختراعات زیادی به ثبت رسیده است.

در قرون ویکتوریا  بسیاری از وسایلی که ما این روزها از آن استفاده می کنیم وجود نداشت و همچنین مخترعین در تکاپو بودند تا وسایل کاربردی و جدید را اختراع کنند. در حالی که عده ای سخت مشغول ساخت و اختراع کاربردی ترین وسایل بودند عده ای نیز وقت خود را صرف اختراع وسایلی با کمترین میزان کارایی می کردند و یا در نهایت ازمایش هایشان به وسیله ای عجیب دست می یافتند.

خیس کنده تمبر


این روزها تمبرها دارای چسب های مخصوص هستند و نیازی نیست تا آن ها را با آب دهان خیس کرد اما در گذشته این امکان وجود نداشت و از همین رو مخترعین به دنبال ساخت آن ها بودند. این خیس کننده های تمبر طوری طراحی شده بودند و که می توانستند پشت تمبرها و درب پاکت های نامه را خیس کنند. البته در آن زمان نیز به علت آن که جسبندگی لازم را ایجاد نمی کردند زیاد مورد استفاده قرار نگرفتند.

پل های ریلی 


یکی از عجیب ترین ایده هایی که در این دوران اجرا شد پل های ریلی بودند. این پل ها در اصل هیچ شباهتی به پل های امروزی نداشتن و از چند تکه متفاوت تشکیل شده بودند. این پل از یک سکوی بلند که روی ریل قرار داشت تشکیل شده بود که مردم را از یکطرف دره به طرف دیگر جا به جا می کرد. این ایده خیلی زود منسوخ شد و پل های امروزی جایگزین آن ها شدند.

بقیه در ادامه مطلب....


تاریخ ارسال پست: دو شنبه 28 بهمن 1392 ساعت: 6:24 بعد از ظهر
برچسب ها : ,,,
می پسندم نمی پسندم

هتلی با باغ های معلق +عکس

 داستان باغ های معلق بابل را حتما شنیده اید که در سال های بسیار دور جنگلی به دست انسان و در یک کاخ بزرگ ساخته شده بود که از تمامی گیاهان در  آن یافت می شده است. این باغ ها در میان عجایب هفتگانه باستان هستند. 

طرح باغ های معلق بعد از سالیان سال به راهی برای جذب مسافر به هتل گردشگری "پارک رویال" شده است. این هتل دارای باغ های معلقی است که در بالکن های طبقات ساخته شده است و در هر طبقه گونه های درختی متفاوت خواهند بود. 


این هتل تمام انرژی خود را سعی دارد از این باغ ها به همراه سلولهای خورشیدی که در گوشه و کنار آن قرار گرفته است تامین کند و از این لحاظ به هتلی با کمترین میزان مصرف انرژی تبدیل شده است و به همین دلیل سیل جوایز به سمت طراح آن سرازیر شده است. 

این هتل قرار است با 367اتاق ساخته شود و هزینه ساخت آن نزدیک به 350 میلیون دلار خواهد بود. این هتل نیازمند فضایی 15 هزار متر مربعی است که بخش اعظمی از آن را باغ ها تشکیل داده اند. تا به الان این طرح برنده 12 جایزه مختلف شده است و به عنوان یکی از عوامل پاکی سنگاپور –کشوری که قرار است در آن ساخته می شود- شناخته می شود. 






تاریخ ارسال پست: دو شنبه 28 بهمن 1392 ساعت: 6:23 بعد از ظهر
برچسب ها : ,,,
می پسندم نمی پسندم

جدیدترین طرح چادرهای مسافرتی +عکس

یک از اقلامی که همیشه در سفرها همراه خود داریم چادرهای مسافرتی هستند که می توانند در شب های سرد زمستان یا در دل جنگل ها سرپناهی امن برای گردشگران ایجاد کند اما این چادرها همیشه با مشکلاتی نیز همراه بوده اند که با طرح های جدید از بین رفته است. 

"1 Perfect" طرحی است که برای آینده ای نه چندان دور آماده شده است و می خواهد بهترین ها را درون یک چادر ساده جمع آوری کند. این طرح ساده دارای ظرافت های خاصی است که آن را با دیگر چادرهای امروزی متفاوت می کند. 


"هاردی وو" این چادر را ساخته است و برای نکته اول در آن ایمنی را رعایت کرده و حالا از بهترین جنس ها ساخته شده است تا در مقابل حمله حیوانات نیز دوام بیشتری داشته باشد. همچنین درب آن نیز به صورت کشویی باز شده و حالتی گنبدی را به وجود می آورد. 

طرح جدید باعث شده است تا چادر به راحتی باز و بسته شود و همچنین فضای کمتری را نیز اشغال می کند. این چادر برای سال آینده وارد بازار جهانی می شود و به نظر می رسد بسیاری به سمت این چادر حرکت کنند و نسل چادرهای قدیمی از بین برود.






تاریخ ارسال پست: شنبه 26 بهمن 1392 ساعت: 4:54 بعد از ظهر
برچسب ها : ,,
می پسندم نمی پسندم

موج سواری در اوج سرما +عکس

موج سواری ورزشی است که برای فصل های گرم و آرام ابداع شده است. زمانی که آب دریاها گرم هستند و موج سواران می توانند به راحتی روی آب شناور شده و با موج ها بجنگند اما موج سواران خاصی هم هستند که دوست دارند این ورزش را با حالت خاصی انجام دهند. 

گروهی از موجسواران آمریکایی هفته گذشته در حرکتی جالب به دریاچه "سوپریور" رفته و در سیاهه زمستان شروع به موجسواری کردند. این گروه خود را موجسواران با اعمال شاقه می دانند و دوست دارند در بدترین شرایط این ورزش هیجان انگیز را تست کنند. 



این گروه برای موج سواری در این دریاچه خود را آماده کرده و کار خود را شروع کردند اما تنها پس از چند ساعت موج سواری به خاطر سرمای بیش از اندازه دریاچه تمام بدن آن ها تبدیل پوشیده از قندیل های یخی شد که از شدت سرما به وجود آمده بودند. 

آن ها اعتقاد دارند این زمان برای موجسواری خوب نیست زیرا بهترین موقع، هنگامی است که طوفان های زمستانی نیز شروع به وزیدن کرده و ارتفاع موج ها به 7 یا 8 متر می رسد. البته در این زمان بیشتر دریاچه یخ بسته و موجسواری روی آن بسیار سخت است. 

یک از اعضای این گروه که دوسال است موج سواری در زمستان را آغاز کرده اعتقاد دارد لذت موجسواری در این فصل بسیار بیشتر از زمستان بوده و جذابیت های خاص خود را نیز به همراه دارد.  دمای هوا در این دریاچه منفی 24  است اما زمانی که شما خیس شوید و باد به شما بخورد دما به منفی 45 درجه خواهد رسید. 








تاریخ ارسال پست: شنبه 26 بهمن 1392 ساعت: 4:52 بعد از ظهر
برچسب ها : ,,
می پسندم نمی پسندم

خودروی اسباب بازی 80 میلیون تومانی +عکس

آستون مارتین DB5 مدل کودکانه با موتوری 110 سی سی کار می کند و قیمت باورنکردنی دارد. این خودرهمه پسرها در دوران بچگی خود با ماشین های مختلف بازی کرده اند و به نوعی محبوب ترین اسباب بازی آن ها بوده است. ماشین های اسباب بازی در اندازه های کوچک بهترین سرگرمی در گذشته بودند تا اینکه در چند سال اخیر خودروهای شارژی و قابل راندن جای آن ها را گرفته است. 

خودروهای شارژی نیز با استقبال خوبی روبرو شدند اما در این میان اسباب بازی های اشرافی خاصی نیز پیدا می شود که در نوع خود بسیار جالب هستند. از جمله این اسباب بازی ها یک خودرو شبیه سازی شده و کاملا واقعی از روی "آستون مارتین" جیمزباند است. 


این خودرو که مدل اصلی آن ها در سال 1960 ساخته شده است این روزها در اندازه ای کوچک شبیه سازی شده و مخصوص کودکان 10 سال به بالا است. تمام قسمت های خودروی اصلی در این مدل رعایت شده و موتور آن نیز با بنزین کار می کند. 

این خودرو دارای یک موتور 110 سی سی کوچک بنزینی است که با سه دنده نیمه اتوماتیک کنترل می شود. سقف سرعت این آستون مارتین 80 کیلومتر بر ساعت است که برای کودکان سن پایین سرعتی بسیار زیاد و البته خطرناک به حساب می آید. 

نکته بسیار جالب در مورد این اسباب بازی منحصر به فرد قیمت آن است که از سوی سازنده ها 27 هزار دلار معادل با 81 میلیون تومان (با احتساب دلاری 3000 تومان) قرار داده شده است. 



و به عنوان یک اسباب بازی منحصر به فرد به فروش می رسد.


تاریخ ارسال پست: شنبه 26 بهمن 1392 ساعت: 4:51 بعد از ظهر
برچسب ها : ,,,
می پسندم نمی پسندم

استخوان های باورنکردنی +عکس

استخوان های باورنکردنی +عکس

 استخوان بخشی بسیار سخت از بدن انسان است که کمتر کسی می تواند آن را شکسته یا خرد کند. استخوان در میان همه حیوانات به غیر از نرم تن ها وجود دارد. برخی حیوانات مانند ماهی استخوان های ریز و تیغی و برخی دیگر مانند کرگدن استخوان های بسیار محکم دارند.

"جنیفر ترسک" هنرمندی است استخوان ها در دستش به مانند خمیر بازی هستند زیرا او می تواند کاری با استخوان موحودات مختلف کند که هیچ انسانی تا به حال انجام نداده است. این هنرمند با دقت بسیار زیادی مجسمه های خاصی از دل استخوان ها بیرون می کشد.

 


این هنرمند با کمک هنر بی اندازه خود در حکاکی روی استخوان ها نقش های مختلف می سازد و برخی از آن ها به قدری نازک هستند که با یک حرکت ممکن است شکسته شوند. او همچنین برای متفاوت شدن خود بر روی مجسمه ها از آب طلا و دیگر سنگ های تزئینی استفاده می کند. 

این هنرمند با استفاده از ابزارهای کوچک و حساس استفاده می کند و استخوان های خود را از میان ماهی های مختلف یا حیوانات غول پیکر استفاده می کندو تا به حال کسی روی آثار او قیمتی نگذاشته است اما به نظر بیش از 20 هزار دلار هر کدام ارزش داشته باشد. 

                                                                                  

بقیه در ادامه مطلب.....

 

تاریخ ارسال پست: جمعه 25 بهمن 1392 ساعت: 10:33 بعد از ظهر
برچسب ها : ,,
می پسندم نمی پسندم

توموری اندازه توپ فوتبال در گردن یک پیرزن +عکس

توموری اندازه توپ فوتبال در گردن یک پیرزن +عکس

"جویس های" خانمی 79 ساله است که یکی از بدترین تومورها را همراه خود داشت تا اینکه چند روز پیش طی عمل جراحی سختی آن را از بدنش جدا کرد. این تومور که در گردن این خانم بود دو کیلوگرم وزن و اندازه اش مشابه با یک توپ فوتبال بود.

 
 


این خانم اهل انگلستان تومور عجیب خود را برای 20 سال به همراه داشت و در این مدت سختی های بسیاری را تجربه کرده بود. هفته گذشته یک پزشک مسلمان که متخصص گوش و حلق و بینی بود توانست این تومور را بدون مشکل خاصی از گردن این خانم جدا نماید. 

این خانم در مورد تومور خود گفته است تا چند ماه پیش هیچ مشکلی با تومور نداشتم و حتی درد هم نمی کرد تا اینکه دردهایش آغاز شد و غصه خوردم که چرا زودتر برای درمان آن اقدام نکرده ام البته او گفته است که در تمام این مدت از پزشک و دکتر می ترسیده است. 


تاریخ ارسال پست: جمعه 25 بهمن 1392 ساعت: 10:32 بعد از ظهر
برچسب ها : ,,,
می پسندم نمی پسندم