سرگرمی

پشتیبانی

ابزار منو ثابت

اسکرول بار

درباره ما

    باسلام خدمت دوستان امیدواریم در تفریحات من لحظات خوشی براتون فراهم کنیم

ورود کاربران

    نام کاربری
    رمز عبور

    » رمز عبور را فراموش کردم ؟

عضويت سريع

    نام کاربری
    رمز عبور
    تکرار رمز
    ایمیل
    کد تصویری

نظرسنجي

    از تفریحات من راضی هستید؟

آمار

    آمار مطالب آمار مطالب
    کل مطالب کل مطالب : 207
    کل نظرات کل نظرات : 2
    آمار کاربران آمار کاربران
    افراد آنلاین افراد آنلاین : 1
    تعداد اعضا تعداد اعضا : 3

    آمار بازدیدآمار بازدید
    بازدید امروز بازدید امروز : 51
    بازدید دیروز بازدید دیروز : 90
    ورودی امروز گوگل ورودی امروز گوگل : 5
    ورودی گوگل دیروز ورودی گوگل دیروز : 9
    آي پي امروز آي پي امروز : 17
    آي پي ديروز آي پي ديروز : 30
    بازدید هفته بازدید هفته : 261
    بازدید ماه بازدید ماه : 261
    بازدید سال بازدید سال : 470
    بازدید کلی بازدید کلی : 22064

    تاریخ امروز امروز :

تبادل لینک

    تبادل لینک هوشمند
    برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان سرگرمی و تکنولوژی و آدرس Tafrihateman.loxblog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






خبرنامه

    براي اطلاع از آپدیت شدن سایت در خبرنامه سایت عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



آخرین نظرات

    سمانه - سلام

    یه سایت آپلود عکس بدون محدودیت می خوام بهت معرفی کنم.

    imageserver.ir


    موفق باشی - 1393/8/26
    حسین - خیلی خوب بود مرسییییییییییییییی
    پاسخ:خواهش میکنم دوست عزیز - 1392/11/13/tafrihatm

دهه ی فجر گرامی باد.

دهه فجر انقلاب اسلامی از نگاه مقام معظم رهبري:

 

دهه فجر انقلاب اسلامی -دهه فجر ،‌ سرآغاز طلوع اسلام،‌ خاستگاه ارزشهاي اسلامي، مقطع رهايي ملت ايران و بخشي از تاريخ ماست كه گذشته را از آينده جدا ساخته است. در دهه فجر اسلام تولدي دوباره يافت و اين دهه در تاريخ ايران نقطه اي تعيين كننده و بي مانند بشمارميرود. تا قبل از انقلاب اسلامي،‌ در ايران نظام اسلامي وجودنداشت و رابطه پادشاهان با مردم رابطه ي «غالب و مغلوب» و« سلطان و رعيت » بود وپادشاهان احساس مي‌كردند كه فاتحيني هستند كه بر مردم غلبه يافته اند و حضرت امام رضوان الله تعالي عليه اين سلسله معيوب را قطع كردند و نقطه ي عطفي در تاريخ ايران بوجودآوردند و شمشير اسلام مردم را عليه دشمنان اسلام،‌ مردم و استعمارگران به كار گرفتند. دهه فجر انقلاب از رشحات اسلام است و آئينه اي است كه خورشيد اسلام در او درخشيد و اين دهه فجر بايد با عظمت هرچه تمامتر برگزارشود. اين مراسم را با هيجانهاي عاطفي صحيح بايد با طراوت و تازه كرد. در مذهب ما،‌ احساسات،‌ گريه و شادي، حب و بغض و عشق و نفرت جايگاه والايي دارد. از اين رو جشنهايدهه فجر مي بايستي همچون مراسم و اعياد مذهبي گرامي داشته شود و مردمي باشد. بايد كليه مساجد فعال شوند و مردم با حضور در مساجد خاطره ي فراموش نشدني حضرت امام و پيروزي انقلاب اسلامي را جشن بگيرند.

 


تاریخ ارسال پست: دو شنبه 14 بهمن 1392 ساعت: 5:40 بعد از ظهر
برچسب ها : ,,,
می پسندم نمی پسندم

خبرسازترین موارد پیدا شده بین غذا +عکس

به گزارش گروه خواندنی های باشگاه خبرنگاران، موارد عجیب در دنیای خوراکی ها کم نیستند و برخی از مواقع چیزهایی در غذاها پیدا می شود که بسیار عجیب و غیر قابل باور هستند. در این مطلب نگاهی داریم به تعدادی از این موارد بسیار عجیب در دنیا خوراکی ها:

گنجشک در سالاد


یك زوج اهل 'یات' در انگلستان تدارك یك شام شاعرانه زیر نور شمع را دیده بودند اما وجود لاشه یك گنجشك خاكستری داخل كیسه سالاد آماده اشتهای آنها را كور كرد. جیمز واتسون گفت: من و همسرم تدارك یك شام شاعرانه را زیر نور شمع دیده بودیم. كیسه سالاد آماده را گشوده و محتویات آن را در یك ظرف ریختم. سپس سالاد را در بشقاب ها سرو كرده و ومشغول خوردن شدیم. این زوج جوان پس از خوردن اولین چنگال از سالاد متوجه یک گنچشک مرده در میان ظرف غذای خود شدند. پس از مشاهده این پرنده آن ها خیلی سریع شکایت کرده و توانستند خسارت خود را از کارخانه دریافت کنند. 

بند انگشت بین همبرگر


در آخرین مورد ایرانی، یک زوج قمی اقدام به خرید یک بسته همبرگر کردند و در خانه در هنگام برش همبرگرها متوجه تکه خاصی بین آن ها شدند. در ابتدا آن ها فکر کردند یک تکه گوشت اضافی بین همبرگرها وجود دارد اما با دیدن بند انگشت انسان بسیار آشفته شده و سریع موضوع را به سازمان بهداشت قم اطلاع دادند. این بند انگشت متعلق به یکی از کارکنان شرکت تولید کننده فرآورده های گوشتی بود. سازمان بهداشت قم اعلام کرد در پی شکایت این خانواده این کارخانه پلمپ خواهد شد.

بقیه در ادامه مطلب......


تاریخ ارسال پست: دو شنبه 14 بهمن 1392 ساعت: 11:18 قبل از ظهر
برچسب ها : ,,,
می پسندم نمی پسندم

پسری که اگر کسی را بغل کند بیهوش می شود +عکس

 راه های مختلفی برای نشان دادن حس ترحم و دلسوزی و حتی نشان دادن علاقه وجود دارد که یکی از بهترین آن ها در آغوش گرفتن فرد خاصی است. اگر شما کسی را در آغوش بگیرید حتما می خواهید احساس خود را به او نشان دهید و فرد مقابل نیز با این حرکت احساس آرامش می کند. 

"سم فورد" پسر نوجوانی است که از این راه برای نشان دادن حس علاقه محروم شده است زیرا کسی نمی تواند با بغل کردن و در آغوش کشیدن حسش را به این نوجوان نشان دهد. سم مبتلا به بیماری خاصی است که استخوان های او را بسیار شکننده و عضلات او را حساس کرده است. 


در آغوش کشیدن این نوجوان 14 ساله به معنای وارد کردن دردی فراموش نشدنی و بی امان به بدنش است. سندروم "هایپرموبیلیتی" بدن سم را ضعیف کرده و حالا مفاصل و عضلات بدنش کوچکترین ضربه ای را به عنوان درد نشان می دهد پس یک بغل محکم می تواند و را از شدت درد بیهوش کند.

این نوجوان بزرگترین مشکل خود را با خواهر و برادرش دارد زیرا هنگامی که آن ها کوچک بودند توجه به بیماری نداشته و ضربات مختلفی را به بدن سم وارد می کردند همین باعث شد تا بیماری بیش از پیش رشد کند و عذاب زیادی به بدن سم وارد نماید. 

این بیماری درمان خاصی ندارد و حالا پزشکان با درمان های ساده این نوجوان را از دردهای مزمن فراری داده اند. پزشکان اعتقاد دارند چنین بیماری خاصی حتما ربطی به مغز و سیستم های پیچیده عصبی دارد و با رسیدن به منشا آن شاید بتوان با این بیماری مقابله کرد. 


تاریخ ارسال پست: دو شنبه 14 بهمن 1392 ساعت: 11:16 قبل از ظهر
برچسب ها : ,,,
می پسندم نمی پسندم

6 موجود جالب در جنگل های آمازون +عکس

در جنگل های انبوه آمازون حیوانات بسیار زیادی وجود دارند که در میان آن ها برخی بسیار عجیب هستند و کمتر دیده شده اند. در ادامه به برخی از عجیب ترین حیواناتی که در آمازون زندگی می کنند اشاره می کنیم.

آناکوندا 

اگر از مارها خوشتان نمی آید این گزینه برای شما بسیار ترسناک خواهد بود زیرا یکی از بزرگترین مارهای دنیا را در آمازون خواهید دید. آناکوندا یک مار پیتون غول پیکر است که هیچگاه رشدش متوقف نمی شود و همیشه به وقفه در حال بزرگ شدن است. این مار می تواند به 6 متر طول و 250کیلوگرم وزن برسد. البته این مار سمی نیست اما به شیوه خاص خود دور شکار پیچیده و او را له می کند و با یک حرکت او را می بلعد. تا به حال انسان های بسیاری به دست این مار کشته شده اند.

آراپایما 

یکی از خوشتیپ ترین ماهی های آمازون "آراپایما" نام دارد که 100 کیلوگرم وزن و 2 متر طول دارد. این ماهی برای انسان ها آنقدر خطرناک نیست ولی بسیاری از موجودات دریایی و حتی زمینی آمازون از این ماهی می ترسند. چهره خاص و البته بدن براق این ماهی جذاب است و باید این نکته را نیز بدانید که زبان این ماهی از استخوان ساخته شده است و هر موجودی را دو ثانیه ای نابود می کند.

بقیه در ادامه مطلب......


تاریخ ارسال پست: دو شنبه 14 بهمن 1392 ساعت: 11:14 قبل از ظهر
برچسب ها : ,,
می پسندم نمی پسندم

5 گوشی اندرویدی برتر سال 2013 +قیمت

 از جمله مهم ترین شرکت های ساخت تلفن های هوشمند که تقریبا تمام محصولات خود را بر مبنای سیستم عامل اندروید می سازند می توان به ""Samsung ، " "HTC ، ""Sony ، ""LG و خود گوگل اشاره کرد. 

البته رقابت اصلی برای ساخت برترین گوشی های تلفن همراه نیز در میان همین شرکت ها است. 

اما برترین اسمارت فون‌های سال گذشته‌ی میلادی که دیدن آنها خالی از لطف نیست از این قرارند:

5) Galaxy Note II

شاید اولین چیزی که موقع دیدن این گوشی از خود پرسیده اید، این است که "این یک گوشی است یا تبلت؟!" یا "چطور می توان آن را در جیب قرار داد؟!" 

در واقع می توان این گوشی را دلیل بوجود آمدن اصطلاح "Phablet” دانست چرا که این گوشی تقریبا تمام ویژگی های یک تبلت را نیز داراست. 

صفحه ی لمسی با وضوح بسیار بالا و و با اندازه ی 5.5 اینچ به همراه پردازنده های قوی و 2 گیگابایت رم، 16 گیگابایت حافظه ی داخلی، بهره گیری از اندروید4.1.1   و از همه جالب تر، خودکار این گوشی که می توان گفت یکی از دلایل مشهور شدن این گوشی است و بسیاری امکانات دیگر این گوشی را به پنجمین گوشی سال 2013 میلادی تبدیل کرده است.

 حدود قیمت این گوشی در ایران: از 1,245,000 تا 1,300,000 تومان 

 

4) LG Nexus 5

همواره وقتی که سخن از مقایسه ی سخت افزار گوشی ها میان بیاید، گوگل گوی سبقت را از آن خود خود کرده است.

Nexus 5 آخرین مدل از گوشی های قدرتمند نکسوز است که با همکاری گوگل و LG ساخته شد. 

از نقاط قوت این گوشی نسبت به مدل های قبل تر می توان به استفاده از اندروید 4.4 و قیمت مناسب آن نسبت به امکانات زیادش اشاره کرد. 

پردازنده Quad-core 2.3 GHz ، 2 گیگابایت رم ، صفحه ی لمسی 4.95 اینچ با وضوح بسیار بالا، حافظه ی داخلی تا 16 گیگابایت و دوربین 8 مگاپیکسل با فیلم برداری Full HD از دیگر امکانات این گوشی ست. البته یکی از نقاط ضعف این گوشی عدم امکان دسترسی به حافظه ی خارجی ست.

 حدود قیمت این گوشی در بازار ایران از 1,360,000 تا 1,444,000 تومان است.

بقیه در ادامه مطلب.......


تاریخ ارسال پست: دو شنبه 14 بهمن 1392 ساعت: 11:11 قبل از ظهر
برچسب ها : ,,,
می پسندم نمی پسندم

گران‌ترین عسل دنیا، کیلویی 20 میلیون تومان! +عکس

عسل ، خوراکی خوشمزه و مقوی است که پزشکان همیشه به خوردن آن توصیه می کنند. این ماده مقوی به سختی به دست آمده و به همین دلیل قیمت بالایی برای آن قرار داده شده است اما از آنجایی که هر وسیله و یا ماده خوراکی در دنیا یک نمونه گران ترین دارد نباید انتظار داشت که عسل از این دسته جدا باشد. 

"گونای گوندوز" یک زنبوردار اهل ترکیه است که خانواده اش سه نسل به این کار مشغول بوده اند و حالا تولید کننده گران ترین عسل دنیا هستند. گران ترین عسل دنیا در دل یک غار معدنی و در عمق 1800 متری این غار بدست می آید و کاملا طبیعی ساخته شده است. 


گونداز برای اولین بار در سال 2009 متوجه زنبورهایی شد که به غار می روند و به مرور جمعیت آن ها روبه افزایش است. او پس از کنجکاوی های مختلف و با بررسی منطقه اطراف غار متوجه شد که زنبورها در حال کندوسازی و درست کردن عسل هستند. 

او با کمک چند صخره نورد حرفه ای به دل این غار رفته و در آنجا توانستند 18 کیلوگرم از عسل زرد و بسیار مرغوب را بیابند. این عسل ها در طول 7 سال گذشته ساخته شده اند و این یعنی سرشار از انرژی و البته پرخاصیت ترین عسل هستند و این مورد در آزمایشگاه های مختلف نیز ثابت شده است. 

این زنبوردار که در شمال ترکیه زندگی می کند برای هر کیلوگرم از عسل های مرغوب خود قیمت باورنکردنی 6800 دلار را قرار داده است. این قیمت با دلار 2950 تومانی عددی مشابه با 20 میلیون تومان خواهد شد که در نوع خود بسیار زیاد است. 


تاریخ ارسال پست: دو شنبه 14 بهمن 1392 ساعت: 11:9 قبل از ظهر
برچسب ها : ,,,,
می پسندم نمی پسندم

و اما معما!!!

روزی در مدرسه کیف معلمی را دزدیدند . براساس شواهد بدست آمده ، پنج نفر به نام های A ، B، C، D، و E متهم می شوند . این پنج نفر چنین می گویند :


A: من کیفی بر نداشتم من هیچ وقت دزدی نکرده ام. کار D بود .


B: من کیفی برنداشتم . پدرم خیلی ثروتمند است و من خودم کیف دارم . E میداند دزد کیست.

 

C : من کیفی برنداشتم من قبل از شروع سال تحصیلی E را نمی شناختم . کار D بود .

 

D : من این کار را نکردم . کار E بود . A دروغ می گوید که من کیف را دزدیده ام .

 

E : من کیفی را برنداشتم . B کیف را برداشت . C حرف من را تایید می کند ، چون سالهاست مرا می شناسد.

 

بعدا اولیای مدرسه با تطمیع توانستند از این پنج نفر اعتراف بگیرند که هر یک از آنها دو جمله راست و یک جمله دروغ گفته است . چه کسی کیف را دزدیده است ؟خنده

 

 

شما مشغول بازی پینگ پنگ خونه یکی از دوستاتون هستین و ناگهان آخرین توپ پینگ پنگی که داشتین می افته داخل یک سوراخ و این سوراخ در حقیقت یک لوله نازک فلزیه که کف زمین سیمانی کار گذاشته شده و 30 سانت هم عمق داره.سوال: چطوری می تونین اون رو بدون ذره ای آسیب بیرون بیارین در حالی که تنها ابزار شما راکت پینگ پنگ تون، بند کفشهاتون و یک بطری آب معدنی که برای رفع عطش در اتمام بازی، تهیه کرده اید؟ البته به یاد داشته باشین که بطری آب معدنی پلاستیکی به خاطر قطرش توی لوله نمی ره.خنده

 

آن چیست كه پای كوه نشسته و عمامه به سر دارد؟آرام

این بازیکنان13نفرند یا دوازده نفر؟؟                                                                                         سخت‌ترین تست هوش,تست هوش


تاریخ ارسال پست: دو شنبه 14 بهمن 1392 ساعت: 11:4 قبل از ظهر
برچسب ها : ,,,,
می پسندم نمی پسندم

اولين لپ تاپ فوق باريك دنيا با دو موتور گرافيكي رونمايي شد + معرفي و قيمت

اولين لپ تاپ فوق باريك دنيا با دو موتور گرافيكي رونمايي شد + معرفي و قيمت

شركت گيگابايت رسما وارد نمايشگاه كالاهاي الكترونيك شد و اولين رايانه قابل حمل دنيا با قطر كمتر از يك اينچ و دو موتور گرافيكي را رونمايي كرد.اين لپ تاپ براي علاقه مندان به بازي هاي رايانه اي ساخته شده و تمام رقبا را پشت سر گذاشته است.

 
لپ تاپ جديد گيگابايت داراي نمايشگر 17.3 اينچي است كه رزولوشن آن 1080p يا همان فول اچ دي مي باشد.از ويژگي هاي سخت افزاري اين رايانه قابل حمل مي توان به پردازشگر چهار هسته اي Core i7-4700HQ و حافظه رم 32 گيگابايتي اشاره كرد.همچنين دو موتور گرافيكي NVIDIA GTX 765M در اين رايانه قابل حمل استفاده شده است.
 
 
در اين رايانه قابل حمل سه درگاه USB نسخه 3 و يك حافظه پر سرعت SSD با ظرفيت 500 گيگابايت و هارد ديسك 2.5 ترابايتي قرار داده شده است.قيمت اين لپ تاپ بسته به امكاناتي كه دارد از 2099 تا 2799 دلار متغير مي باشد.
 
رايانه قابل حمل جديد بدنه اي از جنس آلومينيوم دارد و در برابر ضربه هاي نه چندان قوي مقاوم مي باشد.وزن اين لپ تاپ 6.4 پوند و قطر آن 0.9 اينچ مي باشد.

تاریخ ارسال پست: یک شنبه 13 بهمن 1392 ساعت: 12:49 قبل از ظهر
برچسب ها : ,,,,,
می پسندم نمی پسندم

خارق العاده ترین تکنولوژی هایی که در سومین روز CES 2014 متولد شدند!!

خارق العاده ترین تکنولوژی ها متولد شدند برخی از این تکنولوژی ها پیشرفت شایانی به علم انسان و صنعت کرده اند.

1-ال جی و چاپگر کوچک قابل حمل :
 
 
ساعاتی پیش ال جی از یک چاپگر کوچک رونمایی کرد.این محصول می تواند تا سی عکس را بدون نیاز به شارژ چاپ کند.سرعت چاپ عکس این پرینتر یک عکس در شصت ثانیه است.این محصول از بلوتوث و ارتباط نزدیک NFC پشتیبانی می کند.
 
 
2-BMW خودرو بدون راننده خود را با سرعت به نمایش گذاشت!
 
 
شرکت بی ام دبلیو نیز اولین گام های خود در CES 2014 را برداشت و از یک خودروی بدون نیاز به راننده رونمایی کرد.در آزمایش اولیه این محصول توانست با سرعت 80 مایل در ساعت بدون هیچگونه مشکلی حرکت کند.
 
 
2-Nokia و Lumia 929
 
 
نوکیا نیز در CES 2014 یک اسمارت فول پنج اینچی غول پیکر را رونمایی کرد.این محصول به دوربین 20 مگاپیکسلی مجهز است و باتری آن 2420 میلی آمپر ظرفیت دارد و قیمتی آن نیز 777 دلار است.
 
سونی پروژکتور 147 اینچی خود را به نمایش گذاشت :
 
 
سونی پس از اعلام رونمایی ویدئو پروژکتور 147 اینچی خود،حالا این محصول را در معرض نمایش قرار داد.این ویدئو پروژکتور می تواند تصاویر را با رزولوشن فوق اچ دی 4K نمایش دهد و قیمتی بین 30 تا 40 هزار دلار دارد.
 
 
3-پنج دستگاه در یک دستگاه!
 
 
توشیبا از یک رایانه قابل حمل رونمایی کرد که پنج دستگاه را در خود جای داده است.این محصول یک لپ تاپ است و می تواند به تبلت و تلویزیون تبدیل شود.صفحه کلید این محصول نیز قابل جدا شدن است و  ظاهر و اندازه آن کوچک شده و تبدیل به دستگاهی جدید شود. بقیه در ادامه مطلب.....

تاریخ ارسال پست: یک شنبه 13 بهمن 1392 ساعت: 12:42 قبل از ظهر
برچسب ها : ,,,,
می پسندم نمی پسندم

تکنولوژی‌های خودرو در سال ۲۰۱۴+تصاویر

تکنولوژی‌های خودرو در سال ۲۰۱۴+تصاویر
چکیده:
آیا از بهترین تکنولوژی‌هایی‌ که در اتوموبیل‌های ۲۰۱۴ استفاده می‌شود خبر دارید؟ با توجه به خودروهای آخرین مدلی که در بازار موجود است، دانستن این اطلاعات زیاد هم سخت نیست. در اینجا به تعدادی از این تکنولوژی‌ها می‌پردازیم.
تکنولوژی‌های خودرو در سال ۲۰۱۴+تصاویر

۱- تشخیص عابر پیاده

خودرو ولو توانسته است با ترکیب تکنولوژی‌های مختلف به اختراع جدیدی را در تشخیص اشیا در فاصله‌های دور دست پیدا کند، خودرویی که به این تکنولوژی مجهز است می‌تواند عابرین پیاده و دوچرخه سواران را در فواصل متفاوت شناسایی و مانع تصادف خودرو با آنها شود.

 

 

از آنجایی که تصادفات با عابرین پیاده از شایع‌ترین تصادفات می‌باشد این تکنولوژی سریعا به سایر خودرو‌ها نیز منتقل خواهد شد.

 

۲- شناسایی علائم راهنمایی

این تکنولوژی در حال حاضر در اروپا استفاده می‌شود، خودررو‌های مرسدس بنز و آئودی در حال حاضر با استفاده از دوربین‌های مخصوص که در جلو خوردو تعبیه شده است می‌توانند علائم راهنمایی و رانندگی را شناسایی کنند.

 

 

این اطلاعات به راننده خودرو برای آگاهی بیشتر از علائم راهنمایی و رعایت سرعت مناسب کمک می‌کند.

 

۳- جاروبرقی تعبیه شده در خودرو

شرکت هوندا و کمپانی Shop-Vac جاروبرقی را در داخل خودرو مدل Honda Odyssey Minivan قرار داده‌اند.

 

 

شما می‌توانید به راحتی از جارو برقی داخلی خودرو در هر شرایطی استفاده نمایید.

بقیه در ادامه مطلب....


تاریخ ارسال پست: یک شنبه 13 بهمن 1392 ساعت: 10:20 قبل از ظهر
برچسب ها : ,,,,
می پسندم نمی پسندم

ليست صفحات

تعداد صفحات : 21