جالب‌ترین بازی‌های تلفن همراه2 +دانلود

پشتیبانی

ابزار منو ثابت

اسکرول بار

درباره ما

    باسلام خدمت دوستان امیدواریم در تفریحات من لحظات خوشی براتون فراهم کنیم

ورود کاربران

    نام کاربری
    رمز عبور

    » رمز عبور را فراموش کردم ؟

عضويت سريع

    نام کاربری
    رمز عبور
    تکرار رمز
    ایمیل
    کد تصویری

نظرسنجي

    از تفریحات من راضی هستید؟

آمار

    آمار مطالب آمار مطالب
    کل مطالب کل مطالب : 207
    کل نظرات کل نظرات : 2
    آمار کاربران آمار کاربران
    افراد آنلاین افراد آنلاین : 1
    تعداد اعضا تعداد اعضا : 3

    آمار بازدیدآمار بازدید
    بازدید امروز بازدید امروز : 6
    بازدید دیروز بازدید دیروز : 0
    ورودی امروز گوگل ورودی امروز گوگل : 1
    ورودی گوگل دیروز ورودی گوگل دیروز : 0
    آي پي امروز آي پي امروز : 2
    آي پي ديروز آي پي ديروز : 0
    بازدید هفته بازدید هفته : 6
    بازدید ماه بازدید ماه : 22
    بازدید سال بازدید سال : 213
    بازدید کلی بازدید کلی : 21807

    تاریخ امروز امروز :

تبادل لینک

    تبادل لینک هوشمند
    برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان سرگرمی و تکنولوژی و آدرس Tafrihateman.loxblog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






خبرنامه

    براي اطلاع از آپدیت شدن سایت در خبرنامه سایت عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



آخرین نظرات

    سمانه - سلام

    یه سایت آپلود عکس بدون محدودیت می خوام بهت معرفی کنم.

    imageserver.ir


    موفق باشی - 1393/8/26
    حسین - خیلی خوب بود مرسییییییییییییییی
    پاسخ:خواهش میکنم دوست عزیز - 1392/11/13/tafrihatm

جالب‌ترین بازی‌های تلفن همراه2 +دانلود

جالب‌ترین بازی‌های تلفن همراه2 +دانلود

سیستم عامل های مختلف دارای برنامه ها و بازی های متفاوت هستند. هر روزه نیز بازی های جدیدی وارد بازار می شود که ویژگی های متفاوتی دارند. در این مطلب جدیدترین بازی های تلفن همراه را که برای سیستم عامل های متفاوت وارد بازار شده است مرور میکنیم.

بازی فکری Duet ---- آندروید

تمرکز حرف اول را در بازی Duet Premium می زند ! در ابتدا بایستی آرام باشید و قواعد بازی را دنبال کنید . تمام توان خود را به کار گرفته و از مشکلات به دور باشید . اجازه ندهید یاس و ناامیدی در شما نفوذ کند . قواعد این بازی کاملا مشخص است ، به طوری که با حفظ آرامش و زنده ماندن در برابر تمام مشکلات مراحل تمام می شود! 



از برخورد با موانع دوری کرده و با حفظ آرامش بازی را انجام دهید . لازم به ذکر است که این بازی به صورت کامل با تبلت ها سازگاری دارد . نگران همگام سازی ها و پشتیبانی گوگل پلی نیز نباشید ، زیرا این بازی به صورت کامل از این قابلیت ها پشتیبانی می نماید . امتیازات و دستاوردهای خود را در شبکه های اجتماعی به اشتراک گذاشته و با دوستان خود رقابت نمایید .

دانلود بازی

بازی هیجان انگیز Botanicula 1.0.3 ---- آیفون

Botanicula یک بازی ماجراجویی در سبک اشاره و کلیک می باشد که توسط دو سازنده با نام های Jaromir Plachy و Amanita Design ساخته شده است. این بازی درباره ۵ موجود درختی کوچک می باشد که برای نجات آخرین دانه از خانه درختی خود که بوسیله انگل های شیطانی آلوده شده است عازم سفری پر ماجرا می شوند. گیم پلی درمورد تحقیق و جستجو ، حل معماهای جالب کوچک ، ملاقات با موجودات درختی عجیب و شنیدن موسیقی جذاب در حین بازی می باشد.



 تمامی بازی در یک درخت بسیار بزرگ و عجیب اتفاق می افت. علی رغم اینکه گیم پلی در محیطی کاملا سبک روایت می شود ، بازی بیش از ۱۵۰ بخش دارد و ارتباطی نسبتا عظیم در این بازی وجود دارد. برای اجرای این بازی به iOS 4.3 و بالاتر نیاز دارید.

دانلود بازی

بازی فانتزی و زیبای Fly By ---- آندروید

مراقب باشید ، بازی Fly By فوق العاده سخت و اعتیاد آور است . در این بازی بایستی تمام تلاش خود را به کار برده و با شهد و شیرینی ها را جمع آوری نمایید . از تمام قدرت خود استفاده نموده و شخصیت های جدید را باز کنید . نمرات بی شماری کسب کرده و سپس آن ها را با دوستان به اشتراک بگذارید . با دوستان خود در فیسبوک رقابت کرده و از آن ها جلو بزنید .



 لازم به ذکر است که گرافیک این بازی فوق العاده پر زرق و برق بوده و جای هیچ شکی نیست که مجذوب آن خواهید شد . اگر عاشق چالش و هیجان هستید  به شما عزیزان پیشنهاد می کنیم که به هیچ عنوان این بازی پر زرق و برق و منحصر به فرد را از دست ندهید .


تاریخ ارسال پست: چهار شنبه 22 مرداد 1393 ساعت: 6:22 بعد از ظهر
برچسب ها : ,,,
می پسندم نمی پسندم

این بازی به ترسوها توصیه نمی شود + دانلود

این بازی به ترسوها توصیه نمی شود + دانلود
یک مرد بلند و ترسناک اقدام به سرقت کودکان می کند، حال از یک روستا کودکی ناشنوا را دزدیده است، شما در این بازی Slender man: Origins نقش پدر آن پسر را اجرا خواهید کرد و باید از موانع مختلف عبور کنید تا فرزند خود را نجات دهید، برای نجات کودک خود باید از 4 مکان منحصر به فرد به نام های قلعه، قبرستان، مجسه و بیابان عبور کنید، هر یک از مراحل معرفی شده دارای قسمت هایی ترسناک هستند، که با اضافه شدن حالت هایی مانند: مه، تاریکی و بارندگی به میزان ترسناکی بازی افزوده می شود. پس از گذراندن مراحل هولناک با مرد ترسناکی مواجهه خواهید شد که ترس شما را چندین برابر خواهد کرد، اما باید خونسردی بهترین راهکار برای نجات فرزند خود را انتخاب کنید. از ویژگی های بازی می توان به مواردی چون: وجود شرایط آب و هوایی مختلف، کنترل و یادگیری آسان، دارا بودن صدای سه بعدی و ... اشاره کرد.
 
 
 
 
 
 • دانلود و مشخصات فایل

 • حجم: 78.7 مگابایت
 • نسخه: 0.9
 • اجرا در: IOS 4.1 و بالاتر

تاریخ ارسال پست: جمعه 10 مرداد 1393 ساعت: 1:26 بعد از ظهر
برچسب ها : ,,,
می پسندم نمی پسندم

جالب‌ترین بازی‌های تلفن همراه +دانلود

جالب‌ترین بازی‌های تلفن همراه +دانلود

 سیستم عامل های مختلف دارای برنامه ها و بازی های متفاوت هستند. هر روزه نیز بازی های جدیدی وارد بازار می شود که ویژگی های متفاوتی دارند. در این مطلب جدیدترین بازی های تلفن همراه را که برای سیستم عامل های متفاوت وارد بازار شده است مرور میکنیم.

مبارزه با زامبی ها --- اندروید 

Plants vs. Zombies™ ۲ نسخه جدیدی از بازی پر طرفدار مبارزه گیاهان و زامبی ها، محصول کمپانی PopCap است. در این بازی زامبی ها به حیاط خانه شما حمله می کنند و سعی در وارد شدن به خانه شما دارند. حال شما باید در نقش گیاهان مختلف قرار بگیرید و زامبی ها را نابود کنید تا نتوانند وارد خانه شما شوند. 



در هر مرحله از بازی لحظه به لحظه به تعداد گیاهان و زامبی ها افزوده می شود و بازی مهیج تر می شود و نیاز به سرعت عمل بیشتری دارد. یکی از نکات قابل توجه در این بازی کسب امتیاز ۹ از ۱۰ در مجله Edge Magazine و امتیاز ۸٫۷ از ۱۰ در سایت ign.com می باشد.

دانلود بازی

دانلود دیتای بازی

بازی ماجراجویی Feed Me Munchy 1.0.2 ---- آی او اس 



در بازی Feed Me Munchy باید به هیولاهای بامزه غذا بدهید! جادوگر بدجنس، چوب اسرارآمیز را دزدیده است و درحال درست کردن شکلات ها و آبنبات های خطرناک است! پس هرچه سریعتر کنترل را برعهده بگیرید و صلح و آرامش را به کهکشان کلوچه‌ای بازگردانید! سفری به ۴ جهان پر از چالش‌های منحصربه‌فرد داشته باشید. از ویژگی های این بازی دارای ۴۰ مرحله ، گرافیک خیره‌ کننده ، کاراکترهای بامزه و … است . لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به iOS 4.3 و بالاتر نیاز دارید.

دانلود بازی 

بازی رانندگی لیفتراک --- ویندوز فون



یکی از بازی های جالبی که می توانید به همراه تلفن همراه ویندوزفونی خود بازی کنید "رانندگی لیفتراک" است. این بازی به شما قابلیت آن را می دهد تا به یک راننده حرفه ای تبدیل شوید و بدون هیچ مشکلی ماموریت های خود را به پایان برساند. رانندگی با این خودرو آن هم با گرافیکی جالبی می تواند هیجان انگیز باشد. 


تاریخ ارسال پست: جمعه 10 مرداد 1393 ساعت: 1:18 بعد از ظهر
برچسب ها : ,,,,
می پسندم نمی پسندم

فقط رانندگان حرفه ای اجازه بازی دارند + دانلود

 شاید رانندگی کاری نسبتا ساده و آسان باشد، ولی رانندگی در هر جاده ای آسان نیست! این بازی Bad roads 2 ویژه محک زدن مهارت افراد در شرایط سخت ساخته شده است و کسانی که راننده ی حرفه ای باشند می توانند این بازی را به پایان برسانند. در این بازی شما وظیفه دارید با انواع وسایل نقلیه اقدام به جا به جایی حیوانات کنید. شاید در ابتدا رانندگی در این بازی بسیار ساده به نظر برسد ولی رانندگی در جاده های ناهموار و شرایط بد آب و هوایی راحت نیست. از ویژگی های بازی می توان به مواردی چون: موسیقی متن جذاب، گرافیک زیبا، امکان مسابقه به صورت چند نفره و ... اشاره کرد. در بازی راه ها و ماشین های مختلفی وجود دارد که هر چقدر در بازی پیشرفت کنید، شرایط آب و هوایی و به ویژه ناهمواری جاده افزایش خواهد یافت.
 
 
 
 
 
 برای دانلود بازی اینجا کلیک کنید
 قابل اجرا در اندروید 2.2 و بالاتر
حجم بازی: 31.8 مگابایت

تاریخ ارسال پست: شنبه 3 خرداد 1393 ساعت: 8:10 بعد از ظهر
برچسب ها : ,,,
می پسندم نمی پسندم

مهارت خود را در پل سازی محک بزنید + دانلود

اگر به پل سازی علاقه دارید بازی Bridge Constructor Playground در رسیدن به آرزویتان کمک می‌کند، شما با ابزارهایی که در اختیار دارید اقدام به ساخت پل برای عبور ماشین‌ها و کامیون‌ها را از روی آن‌ها می‌کنید، (نسخه اندروید به روز شد).

در بازی Bridge Constructor Playground شما وظیفه دارید تا با ساختن پل‌های مقاوم با اصول مهندسی، رفت و آمد ماشین‌ها و کامیون‌های سنگین را ممکن سازید. تنها کافی است کمی مهارت خود را به کار گرفته و سپس پل مورد نظر خود را بسازید. ساخت یک پل با موارد مختلف همچون چوب، فولاد، کابل‌ها و یا ستون‌های بتنی صورت خواهد گرفت. بعد از ساخت پل اگر ماشین‌ها و کامیون‌ها از روی آن‌ها با موفقیت عبور کنند شما راهی مرحله بعد خواهید شد. با بازی Bridge Constructor Playground مهارت حل مسئله‌تان را بالا ببرید.

 

تصاویر محیط بازی، برای مشاهده در اندازه اصلی روی تصاویر کلیک کنید

    

 


برای دانلود نسخه اندروید اینجا کلیک کنید
| حجم: 25.3 مگابایت | نسخه: 2.7 | اجرا در: اندروید 2.2 و بالاتر |


 برای دانلود نسخه IOS اینجا کلیک کنید
| حجم: 32.9 مگابایت | نسخه: 1.1 | اجرا در: IOS 4.0 و بالاتر |

 


تاریخ ارسال پست: شنبه 3 خرداد 1393 ساعت: 8:3 بعد از ظهر
برچسب ها : ,,,
می پسندم نمی پسندم

بازی فکری آفتابه+دانلود

 بازی های مختلفی برای به چالش کشاندن ذهن، چه ایرانی و چه خارجی ساخته شده است، اما بازی "آفتابه" با ارائه سوالات تعاملی و ترکیبی از تصویر و استعدادهای ذهن، می تواند سبب شکوفایی قوه تخیل و افزایش دقیق تماشا به تصاویر می شود. همچنین سکه های موجود در بازی را جمع آوری کنید، تا در صورتی که در پاسخ به سوالات به مشکل خوردید با خرج سکه های خود، از بازی درخواست کمک کنید. این اپلیکیشن فارسی بیش از 200 هزار بار دانلود شده است و جزو محبوب ترین بازی های ایرانی است. از ویژگی های بازی می توان به مواردی چون: وجود مراحل مختلف، ارائه سوالات علمی و ترکیبی، رابط کاربری زیبا و ... اشاره کرد.
 
 
 
 برای دانلود بازی اینجا کلیک کنید 
                          قابل اجرا در اندروید 2 و بالاتر
                         حجم بازی: 6.7 مگابایت

تاریخ ارسال پست: شنبه 3 خرداد 1393 ساعت: 7:49 بعد از ظهر
برچسب ها : ,,,
می پسندم نمی پسندم

یکی از بهترین بازی های شبیه ساز برای اندروید + دانلود

 قدرتمندترین بالگرد جنگی جهان در انتظار یک خلبان شجاع و حرفه ای است، شما وظیفه دارید با هلیکوپتر جنگی خود به جنگ تروریسم در نقاط مختلف جهان بروید و آن ها را به صورت کامل نابود کنید. بدون شک این بازی Gunship battle یکی از بهترین بازی های شبیه ساز پرواز در سیستم عامل اندروید است، بازی با ارائه داستان جذاب و گرافیک سه بعدی خیره کننده می تواند شما را تا ساعت ها سرگرم کند. در بازی معرفی شده نوعی جدید از شور و هیجان در بازی های اندرویدی را حس خواهید کرد، که قبلا در هیچ بازی اکشن و شبیه ساز آن را تجربه نکرده اید. هلی کوپتر شما در بازی دارای سلاح های مختلفی است که می توانید با جمع آوری امتیازات لازم آن ها را ارتقا دهید تا با توان بیشتری به دشمنان حمله کنید. از ویژگی های بازی می توان به مواردی چون: وجود ماموریت های مختلف برای نبرد با دشمنان، گرافیک سه بعدی بهینه سازی شده برای ایجاد شبیه سازی بهتر، امکان سفارشی سازی ظاهر بالگرد و ... اشاره کرد.
 
 
 
 
 
 
 
 • حجم: 26.6 مگابایت
 • نسخه: 1.0.1
 • اجرا در: اندروید 2.3 و بالاتر

تاریخ ارسال پست: شنبه 3 خرداد 1393 ساعت: 7:30 بعد از ظهر
برچسب ها : ,,,
می پسندم نمی پسندم

این بار Subway Surfers را در رایانه بازی کنید + دانلود

در نسخه رایانه‌ای این بازی مثل نسخه اندرویدی آن شما در بازی Subway Surfers در نقش عده‌ای کودک هستید که با اسپری‌های خود دیوارها و متروها را رنگ آمیزی و نقاشی می‌کنند اما نگهبان مترو از این کار خوشش نمی‌آید. به همین جهت با سگ، شما را دنبال می‌کند و حال شما وظیفه دارید تا از دست او فرار کنید. در طول مسیر می‌بایست سکه‌های موجود را جمع آوری کرده و امتیاز کسب کنید. پرواز در هوا، پریدن از روی واگن‌ها و حرکت مارپیچ در بین واگن‌ها نمونه‌ای از کارهای شما در این بازی می‌باشد. فقط توجه داشته باشید برای حرکت و عبور از موانع باید از ماوس استفاده کنید.

 

  برای دانلود اینجا کلیک کنید 
  • حجم: 22.2 مگابایت
  • نسخه: 1.0.0
  • اجرا در: ویندوزهای XP, 7, 8

تاریخ ارسال پست: پنج شنبه 1 خرداد 1393 ساعت: 11:18 قبل از ظهر
برچسب ها : ,,,
می پسندم نمی پسندم

4 بازی برتر ایرانی برای تلفن همراه + دانلود(ویژه آندرویدی ها)

بازی فکری و سرگرم کننده "جورچین"

اگر از دوستداران بازی های ایرانی و به ویژه بازی های فکری هستید، برنامه نویسان کشورمان بازی جذاب "جورچین" را آماده کرده اند، این بازی می توانید سبب افزایش هوش شما شود و در عین حال برای ساعت ها شما را سرگرم کند. در بازی فکری جورچین باید اشیاء و رنگ های مشابه را با هم پیدا کنید، بازی دارای پازل های متنوعی است، که هر چه در آن پیشرفت کنید، حل کردن پازل ها مشکل تر خواهد شد. بازی معرفی شده به صورت رکوردی بوده و ملاک اصلی برای امتیاز دهی زمان است، پس سعی کنید در کمترین زمان ممکن پازل را حل کنید. از ویژگی های بازی می توان به مواردی چون: استفاده از اشکال مختلف، رابط کاربری فارسی، وجود سطوح مختلف و ... اشاره کرد.
 
 
 
 
 
 برای دانلود بازی اینجا کلیک کنید
 
قابل اجرا در اندروید 2.1 و بالاتر
حجم نرم افزار: 3.8 مگابایت
                     -------------------------------------------------------------------------------------------
 
در تلفن همراه خود جدول حل کنید
اکثرا ما عادت داریم که جدول ها را در روزنامه ها و مجله ها مشاهده کنیم و اقدام به حل آن ها کنیم. از این به بعد می توانید برای صرفه جویی در هزینه ها و مصرف کاغذ جدول ها را در تلفن همراه هوشمند خود حل کنید. برنامه جدول باز دارای جدول های متنوعی است و می تواند خواسته های شما را در هر زمینه ای پوشش دهد. از ویژگی های اصلی نرم افزار می توان به مواردی چون: رابط کاربری زیبا، وجود سطوح مختلف از جدول کلمات متقاطع، پوشش بخش های تخصصی مختلف و ... اشاره کرد
 
 
 
 
 برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید
 
قابل اجرا در اندروید 2.3 و بالاتر
حجم نرم افزار: 1.3 مگابایت
-------------------------------------------------------------------------------------------
بازی جذاب Deal for speed
این بازی Deal for speed حاصل تلاش های برنامه نویسان کشورمان است و از لحاظ طراحی و گرافیک شما را شگفت زده می کند، زیرا می توان گفت این بازی بهترین گیم ساخته شده توسط هموطنان عزیزمان است و از لحاظ گرافیک می توان آن را با بازی های خارجی و معروف مقایسه کرد. در این بازی شما وظیفه دارید با ماشین خود در مسابقات اتومبیل رانی شرکت خواهید کرد و می توانید هیجان را به معنای واقعی کلمه تجربه کنید. از ویژگی های بازی می توان به مواردی چون: صداگذاری حرفه ای و زیبا، داستان جذاب، گرافیک فوق العاده مناسب نسبت به حجم بازی و ... اشاره کرد. دریچه به شما پیشنهاد می کند برای حمایت از بازی سازان داخلی این بازی فوق العاده جذاب و زیبا را به صورت رایگان دانلود کنید.
 
 
 
 
 
 برای دانلود بازی اینجا کلیک کنید
 
قابل اجرا در اندروید 2.1 و بالاتر
حجم بازی: 15.1 مگابایت
-------------------------------------------------------------------------------------------
بازی زیبا و مهیج فروت کرفت
در اینجا قصد معرفی یک بازی اندرویدی را داریم که به دست هموطنان ایرانیمان ساخته شده است، این بازی Fruit craft نام دارد. موضوع بازی به این صورت است که انبوهی از کارت ها و میوه های جنگجو در اختیار شما قرار می گیرد و شما در این بازی می توانید با جمع کردن بیش از 200 کارت بازی، با رقبای خود در سراسر جهان و صد البته ایران به رقابت بپردازید و حتی با دوستان خود به صورت قبیله ای متحد شوید. این بازی عوامل بازی های استراتژیک آنلاین مانند Travian یا Clash Of Clans را با کارت های بازی قدیمی ترکیب می کند. فروت کرفت اولین کارت بازی آنلاین در ایران است که توسط یک گروه توسعه دهنده جوان ایرانی تولید شده است همچنین این بازی دارای گرافیکی بسیار جذاب می باشد و در دستگاه های مختلف اندرویدی قابل اجراست و به دلیل آنلاین بودن، بازی به گونه ای طراحی شده است که در اتصال های اینترنتی ضعیف مشکلی در بازی کردن پیش نخواهد آمد.
 
 
 
 برای دانلود بازی اینجا کلیک کنید
 
قابل اجرا در اندروید 2.2 و بالاتر
حجم بازی: 36.1 مگابایت
 

منبع:yjc.ir 


تاریخ ارسال پست: پنج شنبه 1 خرداد 1393 ساعت: 11:15 قبل از ظهر
برچسب ها : ,,,
می پسندم نمی پسندم

ليست صفحات

تعداد صفحات : 1
صفحه قبل 1 صفحه بعد