سرگرمی

پشتیبانی

ابزار منو ثابت

اسکرول بار

درباره ما

    باسلام خدمت دوستان امیدواریم در تفریحات من لحظات خوشی براتون فراهم کنیم

ورود کاربران

    نام کاربری
    رمز عبور

    » رمز عبور را فراموش کردم ؟

عضويت سريع

    نام کاربری
    رمز عبور
    تکرار رمز
    ایمیل
    کد تصویری

نظرسنجي

    از تفریحات من راضی هستید؟

آمار

    آمار مطالب آمار مطالب
    کل مطالب کل مطالب : 207
    کل نظرات کل نظرات : 2
    آمار کاربران آمار کاربران
    افراد آنلاین افراد آنلاین : 1
    تعداد اعضا تعداد اعضا : 3

    آمار بازدیدآمار بازدید
    بازدید امروز بازدید امروز : 12
    بازدید دیروز بازدید دیروز : 0
    ورودی امروز گوگل ورودی امروز گوگل : 1
    ورودی گوگل دیروز ورودی گوگل دیروز : 0
    آي پي امروز آي پي امروز : 4
    آي پي ديروز آي پي ديروز : 0
    بازدید هفته بازدید هفته : 29
    بازدید ماه بازدید ماه : 575
    بازدید سال بازدید سال : 784
    بازدید کلی بازدید کلی : 22378

    تاریخ امروز امروز :

تبادل لینک

    تبادل لینک هوشمند
    برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان سرگرمی و تکنولوژی و آدرس Tafrihateman.loxblog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






خبرنامه

    براي اطلاع از آپدیت شدن سایت در خبرنامه سایت عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



آخرین نظرات

    سمانه - سلام

    یه سایت آپلود عکس بدون محدودیت می خوام بهت معرفی کنم.

    imageserver.ir


    موفق باشی - 1393/8/26
    حسین - خیلی خوب بود مرسییییییییییییییی
    پاسخ:خواهش میکنم دوست عزیز - 1392/11/13/tafrihatm

نقاشی های باورنکردنی روی شن +عکس

"ویک مونیز" نقاشی است که اگر خبرهای دنیای هنر را دنبال کرده باشید حتما با او آشنا خواهید بود. این مرد تا به حال نقاشی های بسیاری با استفاده از عجیب ترین روش ها کشیده است.

هنر نقاشی در انسان های بسیاری نهفته شده است اما طریقه استفاده از آن است که می تواند آینده یک نقاش را رقم بزند. افراد بزرگی مانند پیکاسو به بهترین شکل از هنر خود استفاده کرده و نامشان را در تاریخ جاودانه کردند. این روزها نیز نقاش ها به دنبال راهی مبتکرانه اند تا نقاشی هایشان را بهترین کنند. 



"ویک مونیز" نقاشی است که اگر خبرهای دنیای هنر را دنبال کرده باشید حتما با او آشنا خواهید بود. این مرد تا به حال نقاشی های بسیاری با استفاده از عجیب ترین روش ها کشیده است. برای مثال سال گذشته با استفاده از روزنامه های پاره نقاشی های خارق العاده ای خلق کرد. 

این هنرمند امسال روبه نقاشی های بسیار ریز و میکروسکپی آورده است که تنها با چشم مسلح می توان آن ها را دید. او هنر نقاشی خود را بر روی دانه های شن پیاده سازی می کند که هر کدام بسیار بسیار کوچک وریز هستند و کار بر روی آن ها نیاز به ابزارهای خاص دارد. 



این هنرمند نزدیک به 4 سال به همراه دوستش برای کشیدن این نقاشی ها زحمت کشیده است و در این راه بارها به مشکل بخورده است اما حالا پس از مدت ها بالاخره توانستند نقاشی های زیبایی روی شن به وجود آورند. اکثر نقاشی های او ساختمان و قلعه های مختلف هستند. 





تاریخ ارسال پست: پنج شنبه 21 فروردين 1393 ساعت: 8:13 بعد از ظهر
برچسب ها : ,,,
می پسندم نمی پسندم

ورزش عجیبی که هیچوقت نشنیده اید +عکس

ورزش عجیبی که هیچوقت نشنیده اید +عکس

گروهی به تازگی در انگلستان ورزش رزمی پرتاب اشیا را آغاز کرده اند که در آن باید با استفاده از دوک هایی که به هوا پرتاب کرده اند به سمت حریف خود رفته و به گونه ای تعادل او را برهم بزنند.

ورزش کردن برای سلامتی بسیار مفید است اما به این شرط که ورزشی که انتخاب می کنید خودش بی خطر بوده و تنها برای سلامتی شما باشد. در دنیا ورزش های عجیب و غریب کم نیستند و تعداد آن ها به قدری است که برخی را هرگز نشنیده اید. 



حرکت پرتاب اشیا در هوا که از جمله تردستی های شعبده بازان است را همه می شناسیم. معمولا چند دوک به طور همزمان در هوا هستند و شعبده باز آن ها را منظم به آسمان می فرستد و تعادل حرکتی خود را حفظ می کند. این بازی در نگاه اول بی خطر است اما اگر به ورزش رزمی تبدیل شود می تواند کمی عجیب و غریب باشد. 

گروهی به تازگی در انگلستان ورزش رزمی پرتاب اشیا را آغاز کرده اند که در آن باید با استفاده از دوک هایی که به هوا پرتاب کرده اند به سمت حریف خود رفته و به گونه ای تعادل او را برهم بزنند. یکی از روش  های موثر در این ورزش درگیر شدن دوک ها در آسمان است که باعث می شود حریف تعادل کارش از بین برود. 



در پایان این بازی فردی برنده خواهد بود که تمام دوک هایش هنوز در دستش باشد. در نمونه های اولیه هر بازیکن سه دوک در دست می گیرد اما نمونه های پیشرفته تر که با 4 یا 5 دوک انجام می شود هم در راه ساخته شدن هسنند. این بازی زمانی خطرناک می شود که حریف ها به زمین خورده و اشیایی که در آسمان هست روی سر آن ها می ریزد.  


تاریخ ارسال پست: پنج شنبه 21 فروردين 1393 ساعت: 8:11 بعد از ظهر
برچسب ها : ,,
می پسندم نمی پسندم

با این نرم‌افزار مشکلات ویندوزتان را ترمیم کنید + دانلود

اگر ویندوز رایانه‌تان خراب شده و پیغام خطا نشان می‌دهد می‌توانید با دانلود نرم افزار Windows Repair ویندوز رایانه‌تان را ترمیم کنید.تغییر دادن تنظیمات پیش فرض ویندوز، ورود بدافزار، نصب نرم افزارهای ناشناخته ممکن است باعث بروز مشکلات یا کندی سرعت در ویندوز شما شود. اما نرم افزار Windows Repair می‌تواند مشکلات شناخته شده ویندوز مانند خطاهای رجیستری، مجوزهای دسترسی فایل و همچنین تنظیمات اینترنت اکسپلورر، به روز رسانی ویندوز، فایروال ویندوز و... را برطرف کنید. همچنین با این برنامه می‌توانید تنظیمات پیش فرض ویندوز را برگردانید.

 

 

  

 

  مشخصات
  حجم: 4.50 مگابایت
  نسخه: 2.4.0
  اجرا در: ویندوزهای XP, 7, 8
  امتیاز: 

 


  برای دانلود اینجا کلیک کنید

 


تاریخ ارسال پست: چهار شنبه 20 فروردين 1393 ساعت: 5:3 بعد از ظهر
برچسب ها : ,,,
می پسندم نمی پسندم

رایانه‌تان را به وسیله تلفن همراه یا تبلت کنترل کنید + دانلود نرم افزار

TeamViewer for Remote Control بهترین و محبوب ترین نرم افزار در زمینه مدیریت و کنترل رایانه از راه دور است، که امروز قصد معرفی نسخه اندروید این نرم افزار را داریم. با استفاده از این نرم افزار شما می توانید با گوشی یا تبلت اندرویدی خود، رایانه مورد نظرتان را مدیریت کنید. برنامه معرفی شده دارای 200 میلیون کاربر در سراسر جهان است و می توانید با استفاده از آن کارهایی چون: دسترسی به تمامی قسمت های رایانه، استفاده از انواع نرم افزارها، امکان مشاهده عملکرد رایانه و ... را انجام دهید. توجه داشته باشید که برای استفاده از این نرم افزار باید نرم افزار در دو طرف ارتباط موجود باشد. از ویژگی های نرم افزار می توان به مواردی چون: امنیت بالا در برابر نفوذ افراد غیر مجاز، سرعت بالا در برقراری ارتباط، ارائه صدا و تصویر هماهنگ و ... اشاره کرد.
 
 
 
         
 
 
 
 برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید
 
قابل اجرا در اندروید 2.2 و بالاتر
حجم نرم افزار: 11.4 مگابایت
 

تاریخ ارسال پست: چهار شنبه 20 فروردين 1393 ساعت: 5:2 بعد از ظهر
برچسب ها : ,,
می پسندم نمی پسندم

با یک کلیک رایانه خود را بهینه سازی کنید + دانلود نرم افزار

؛ نرم افزار Advanced SystemCare PRO یک ابزار سودمند و کاربردی است. این برنامه با بهینه سازی که بر روی سیستم عامل انجام می‌دهد باعث افزایش سرعت و کارایی چند برابری سیستم شما می‌شود. Advanced SystemCare PRO فقط و فقط با یک کلیک از رایانه شما محافظت می‌کند و از پایین آمدن سرعت آن جلوگیری می‌کند.

 

  مشخصات
  حجم: 38.32 مگابایت
  نسخه: PRO 7.2.1.434
  اجرا در: ویندوزهای XP, 7, 8
  امتیاز: 

 

  راهنمای نصب
  - نرم افزار را نصب و اجرا نکنید.
  - فایل OFCommon.dll را در محل نصب نرم افزار کپی و جایگزین فایل‌های قبلی کنید.
  - نرم افزار را اجرا و بدون محدودیت از آن استفاده کنید.

 


  برای دانلود اینجا کلیک کنید

تاریخ ارسال پست: چهار شنبه 20 فروردين 1393 ساعت: 5:1 بعد از ظهر
برچسب ها : ,,
می پسندم نمی پسندم

مبدلی قدرتمند برای تبدیل فرمت فایل‌های تصویری شما + دانلود

شاید برای شما هم پیش آمده باشد که فرمت فایل ویدویی برای دستگاه پخش کننده ناشناخته باشد و شما برای پخش فایل ویدویی مورد نظرتان کلی نرم افزار تبدیل فرمت را امتحان بکنید ولی به نتیجه‌ای مطلوب نرسید. اما دریچه با معرفی نرم افزار XMedia Recode کار را برای شما آسان کرده است چرا که نرم افزار تقریبا از تمامی فایل های صوتی و تصویری پشتیبانی می‌کند و این امر باعث شده تا بتوانید به راحتی عمل تبدیل فرمت را انجام دهید.پلیر داخلی این نرم افزار رایگان امکان پیش نمایش از ویدئوها را برای شما فراهم می‌کند. از قابلیت‌های XMedia Recode می‌توان به تغییر رنگ، نور، اندازه تصاویر، تغییر کیفیت و... اشاره کرد.

 

تصاویر محیط نرم افزار، برای مشاهده در اندازه اصلی روی تصاویر کلیک کنید

   

 

  حجم: 7.07 مگابایت
  نسخه: 3.1.8.4
  اجرا در: ویندوزهای XP, 7, 8


تاریخ ارسال پست: چهار شنبه 20 فروردين 1393 ساعت: 4:57 بعد از ظهر
برچسب ها : ,,,
می پسندم نمی پسندم

نرم‌افزاری که در بدافزار شناسی غوغا می‌کند!!!!

کاربران بسیاری بر روی سیستم خود نرم افزار های امنیتی نصب می کنند، اما آن ها به هر دلیلی بعد از مدتی از نصب آن ابراز پشیمانی می کنند.
برای مثال برخی افراد می گویند که باعث سنگینی سیستم می شود و برخی دیگر می گویند که حجم آپدیت اولیه آن بسیار زیاد است. اما امروز نرم افزاری را به شما معرفی می کنیم که دست کمی از یک آنتی ویروس نداشته و می تواند در حد یک آنتی ویروس و یا بلکه بهتر از آن هم عمل کند. Malwarebytes Anti-Malware یک نرم افزار امنیتی عالی در زمینه حذف و پاکسازی Malware ها است و تا حد بسیار زیادی می تواند به سیستم شما در شناسایی اینگونه بد افزار و مخرب ها کمک کند.این نرم افزار قادر است که روت کیت هایی در سیستم شما مخفی شده اند را شناسایی کرده و از بین ببرد.بعلاوه این نرم افزار قادر است تا سایت های مخربی را که به آن ها رجوع می کنید شناسایی کرده و از ورود به آن ها جلوگیری به عمل بیاورد.شما می توانید این نرم افزار مفید را کنار یک آنتی ویروس سبک و قوی مانند Eset Smart Security نصب نموده و از قابلیت های بی نظیر آن بهره کافی را ببریداینترفیس نرم افزار بسیار زیبا بوده و طراحی جالبی بهره می برد.

 
 
این نرم افزار بسیار سبک است و دارای آپدیت اولیه و روزانه بسیار کمی است.می تواند فایل های درایو های شما را در مدت زمان کوتاهی اسکن کرده و مخرب های شناسایی شده را به صورت لیست شده برا شما به نمایش در آورد.
 
 
 
شما با این نرم افزار دیگر نگران از دست رفتن اطلاعات و به سرقت رفتن آن ها نخواهید بود و می توانید آن را با خیالی آسوده بر روی سیستم خود نصب کنید.
 
از دیگر ویژگی های این نرافزار میتوان به:
  • اسکن سبک و سریع سیستم جهت یافتن malware ها
  • قابلیت جستجوی کامل در میان تمام پارتیشن های هارد دیسک
  • قابلیت آپدیت روزانه پایگاه داده نرم افزار
  • قابلیت قرنطینه سازی نرم افزار های مشکوک و مخرب
  • امکان حذف دستی نرم افزارهای مخرب
  • قابلیت اعمال تنظیمات پیشرقته جهت بالا بردن کارایی نرم افزار
  • وجود تعدادی ابزار مفید برای کمک به از بین بردن malware ها بصورت دستی
  • سازگاری کامل با دیگر نرم افزارهای امنیتی نصب شده روی سیستم
  • قرار دادن رمز عبور جهت محافظت از تنظیمات برنامه
  • ماژول حفاظت بلادرنگ
  • اضافه شده گزینه ای به منو های ویندوز جهت اسکن سریع فایل مربوطه
  • پشتیبانی از زبان های گوناگون
  • سازگاری کامل با نسخه های مختلف ویندوز
همیشه سعی کنید از آنتی ویروس های کرک نشده و یا از پیش فعال نشده استفاده کنید.زیرا کرک کردن آنتی ویروس باعث آسیب رسیدن به موتور آن می شود و نمی تواند مخرب های مختلف را از یکدیگر بازشناسد و سیستم شما دچار مشکل می شود.
 
 

تاریخ ارسال پست: چهار شنبه 20 فروردين 1393 ساعت: 4:52 بعد از ظهر
برچسب ها : ,,,
می پسندم نمی پسندم

12 نکته خواندنی از زندگی کاترین اشتون

با توجه به برجسته بودن برخی اشخاص در سیاست‌های بین‌الملل، خالی از لطف نیست نگاهی به زندگی‌نامه این افراد داشته باشیم.

کاترین اشتون



1_ کاترین مارگارت اشتون متولد 20 مارس 1956 در انگلستان متولد شد.

2_ لقب بارونس را را زمانی گرفت که از طرف "تونی بل"، نخست وزیر سابق انگلستان در سال ۱۹۹۹ به عضویت مجلس اعیان درآمد.

3_
 خانواده وی از قشر کارگر و معدنچیان ذغال سنگ شمال انگلیس هستند.

4_ اشتون اولین عضو از خانواده‌اش بود که به دانشگاه رفت.

5_ در سال ۲۰۰۹ به عنوان نماینده عالی اتحادیه اروپا در سیاست خارجی و امور امنیتی انتخاب شد.

6_ وی در حال حاضر در میان سیاستمداران جهان به صورت رسمی یکی از بیشترین حقوق‌های جهان را می‌گیرد و حتی قرار است پس از سال ۲۰۱۴ که دوره ریاستش تمام می شود، تا سه سال پرداخت حقوقش ادامه داشته باشد که در مجموع سه سال حدود ۴۰۰ هزار پوند یا حدود ۶۱۴ هزار دلار می شود.

7_  اشتون اکنون رقمی حدود ۳۷۳ هزار دلار یا ماهانه ۳۱ هزار دلار حقوق می‌گیرد.

8_ او 25 سال پیش با "پیتر کلنر" روزنامه‌نگار و تحلیلگر سیاسی ازدواج کرد که در حال حاضر وی مدیر یک وب سایت نظرسنجی معروف در انگلیس است.


9_ آنها دو فرزند به نام های رابرت پیتر و ربکا کلر دارند.

10_ اشتون همسر دوم کلنر است و کلنر از همسر اول خود صاحب 3 فرزند دیگر است.

11_ اشتون با مدرک کارشناسی در رشته جامعه شناسی در سال 1977 از کالج بدفورد لندن، فارغ التحصیل شد.

12_
"کاترین اشتون" و خانواده وی بنا به دعوت "هشام زعزوع" وزیر گردشگری مصر تعطیلات کریسمس2014 خود را در این کشور گذراندند.

 

 


تاریخ ارسال پست: شنبه 16 فروردين 1393 ساعت: 4:46 بعد از ظهر
برچسب ها : ,,,
می پسندم نمی پسندم

مسخره ترین لباس های تاریخ فوتبال

طراحی لباس در فوتبال که یک ورزش پرطرفدار جلوه کرده بسیار مهم است تا حدی که اگر لباس خاصی طراحی شود در خاطرات ثبت می شود.

 این لباس که بیشتر به لباس کابوس ها شباهت دارد مربوط به تیم کولوارادوکاریپ است.

این لباس شباهت زیادی به لباس خواب دارد مربوط به تیم اسکاندرپ یونایتد در سال 1994 است.

لباس تیم ملی استرالیا باشگاه بوفوم باشگاه هال سیتی با نام مستعار ببر خوانده می شود از این رو لباس هایشان این گونه طراحی شده است. 

لباس تیم هادرسفیلد لباس اتلتیکو بیلبائو لباس تیم آژاکس، لباس تیم سیرالئون نمونه لباس چلسی که طراحان الگوی آن را از آسفالت گرفتند.



 




تاریخ ارسال پست: شنبه 16 فروردين 1393 ساعت: 4:45 بعد از ظهر
برچسب ها : ,,,,
می پسندم نمی پسندم

خطرناك ترين تله كابين جهان + تصاوير

 اين تله كابين به دستور ژوزف استالين ، رهبر شوروی سابق برای جابجايی كارگران يك معدن در سال 1950 ميلادی ساخته شده كه هنوز هم توسط كارگران اين معدن مرود استفاده قرار می گيرد.

كارگرانی كه هر روز با اين تله كابين به سر كار خود می روند همواره در اين فكر هستند كه آيا به سلامت  می‌توانند اين مسير را طی كنند يا با پاره شدن كابل ها ديگر بايد خود را آماده رفتن به آن دنيا كنند.

 


تاریخ ارسال پست: شنبه 16 فروردين 1393 ساعت: 4:43 بعد از ظهر
برچسب ها : ,,,
می پسندم نمی پسندم

ليست صفحات

تعداد صفحات : 21