سرگرمی

پشتیبانی

ابزار منو ثابت

اسکرول بار

درباره ما

    باسلام خدمت دوستان امیدواریم در تفریحات من لحظات خوشی براتون فراهم کنیم

ورود کاربران

    نام کاربری
    رمز عبور

    » رمز عبور را فراموش کردم ؟

عضويت سريع

    نام کاربری
    رمز عبور
    تکرار رمز
    ایمیل
    کد تصویری

نظرسنجي

    از تفریحات من راضی هستید؟

آمار

    آمار مطالب آمار مطالب
    کل مطالب کل مطالب : 207
    کل نظرات کل نظرات : 2
    آمار کاربران آمار کاربران
    افراد آنلاین افراد آنلاین : 1
    تعداد اعضا تعداد اعضا : 3

    آمار بازدیدآمار بازدید
    بازدید امروز بازدید امروز : 10
    بازدید دیروز بازدید دیروز : 0
    ورودی امروز گوگل ورودی امروز گوگل : 1
    ورودی گوگل دیروز ورودی گوگل دیروز : 0
    آي پي امروز آي پي امروز : 3
    آي پي ديروز آي پي ديروز : 0
    بازدید هفته بازدید هفته : 27
    بازدید ماه بازدید ماه : 573
    بازدید سال بازدید سال : 782
    بازدید کلی بازدید کلی : 22376

    تاریخ امروز امروز :

تبادل لینک

    تبادل لینک هوشمند
    برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان سرگرمی و تکنولوژی و آدرس Tafrihateman.loxblog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






خبرنامه

    براي اطلاع از آپدیت شدن سایت در خبرنامه سایت عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



آخرین نظرات

    سمانه - سلام

    یه سایت آپلود عکس بدون محدودیت می خوام بهت معرفی کنم.

    imageserver.ir


    موفق باشی - 1393/8/26
    حسین - خیلی خوب بود مرسییییییییییییییی
    پاسخ:خواهش میکنم دوست عزیز - 1392/11/13/tafrihatm

با دانلود این نرم افزار جلو دزدی از WiFi خود را بگیرید + دانلود نرم افزار

در شبکه‌های بی‌سیم همیشه این خطر وجود دارد که فردی با هک کردن رمز بتواند از اینترنت شما استفاده کند. حال اگر شما هم در خانه یا محل کار از اینترنت بی‌سیم استفاده می‌کنید برایتان نرم افزاری معرفی می‌کنیم که می‌توانید با آن مچ هكرهای Wi Fi خود را بگيريد.بیشتر کسانی که در منزل و یا محل کار از اینترنت بی‌سیم استفاده می‌کنند، دوست دارند بدانند که آیا هکرها و افراد ناشناس از اینترنت وایرلس آنها استفاده می‌کنند یا نه؟اگر شما هم از این دسته افراد هستید، بهترین راه ممکن برای متوجه شدن این کار نظارت مانیتورینگ است. نرم افزار SoftPerfect WiFi Guard ابزاری رایگان، ساده و بسیار کارآمد برای کسانی است که از اینترنت وایرلس استفاده می‌کنند، این برنامه با اسکن شبکه شما، تمامی دستگاه‌های متصل را نمایش می‌دهد و در صورت مشاهده دستگاه‌های مشکوک می‌توانید ارتباط آنها را قطع کنید. همچنین می‌توانید برنامه را طوری تنظیم کنید که هر چند دقیقه یکبار شبکه را اسکن کرده تا متوجه شوید چه دستگاه‌های به شبکه متصل هستند.

 


از قابلیت‌های کلیدی این نرم افزار می‌توان به مواردی همچون پشتیبانی از زبان شیرین فارسی، سازگاری با انواع استانداردهای شبکه‌های بی‌سیم، نمایش MAC آدرس، حجم کم، نمایش اطلاعات سیستم‌های متصل به شبکه، قابلیت قطع ارتباط سیستم‌های غیرمجاز و... اشاره کرد.

 

  برای دانلود اینجا کلیک کنید

 • حجم: 1.80 مگابایت
 • نسخه: 1.0.4
 • اجرا در: ویندوزهای XP, 7, 8

تاریخ ارسال پست: پنج شنبه 1 خرداد 1393 ساعت: 11:20 قبل از ظهر
برچسب ها : ,,
می پسندم نمی پسندم

این بار Subway Surfers را در رایانه بازی کنید + دانلود

در نسخه رایانه‌ای این بازی مثل نسخه اندرویدی آن شما در بازی Subway Surfers در نقش عده‌ای کودک هستید که با اسپری‌های خود دیوارها و متروها را رنگ آمیزی و نقاشی می‌کنند اما نگهبان مترو از این کار خوشش نمی‌آید. به همین جهت با سگ، شما را دنبال می‌کند و حال شما وظیفه دارید تا از دست او فرار کنید. در طول مسیر می‌بایست سکه‌های موجود را جمع آوری کرده و امتیاز کسب کنید. پرواز در هوا، پریدن از روی واگن‌ها و حرکت مارپیچ در بین واگن‌ها نمونه‌ای از کارهای شما در این بازی می‌باشد. فقط توجه داشته باشید برای حرکت و عبور از موانع باید از ماوس استفاده کنید.

 

  برای دانلود اینجا کلیک کنید 
  • حجم: 22.2 مگابایت
  • نسخه: 1.0.0
  • اجرا در: ویندوزهای XP, 7, 8

تاریخ ارسال پست: پنج شنبه 1 خرداد 1393 ساعت: 11:18 قبل از ظهر
برچسب ها : ,,,
می پسندم نمی پسندم

4 بازی برتر ایرانی برای تلفن همراه + دانلود(ویژه آندرویدی ها)

بازی فکری و سرگرم کننده "جورچین"

اگر از دوستداران بازی های ایرانی و به ویژه بازی های فکری هستید، برنامه نویسان کشورمان بازی جذاب "جورچین" را آماده کرده اند، این بازی می توانید سبب افزایش هوش شما شود و در عین حال برای ساعت ها شما را سرگرم کند. در بازی فکری جورچین باید اشیاء و رنگ های مشابه را با هم پیدا کنید، بازی دارای پازل های متنوعی است، که هر چه در آن پیشرفت کنید، حل کردن پازل ها مشکل تر خواهد شد. بازی معرفی شده به صورت رکوردی بوده و ملاک اصلی برای امتیاز دهی زمان است، پس سعی کنید در کمترین زمان ممکن پازل را حل کنید. از ویژگی های بازی می توان به مواردی چون: استفاده از اشکال مختلف، رابط کاربری فارسی، وجود سطوح مختلف و ... اشاره کرد.
 
 
 
 
 
 برای دانلود بازی اینجا کلیک کنید
 
قابل اجرا در اندروید 2.1 و بالاتر
حجم نرم افزار: 3.8 مگابایت
                     -------------------------------------------------------------------------------------------
 
در تلفن همراه خود جدول حل کنید
اکثرا ما عادت داریم که جدول ها را در روزنامه ها و مجله ها مشاهده کنیم و اقدام به حل آن ها کنیم. از این به بعد می توانید برای صرفه جویی در هزینه ها و مصرف کاغذ جدول ها را در تلفن همراه هوشمند خود حل کنید. برنامه جدول باز دارای جدول های متنوعی است و می تواند خواسته های شما را در هر زمینه ای پوشش دهد. از ویژگی های اصلی نرم افزار می توان به مواردی چون: رابط کاربری زیبا، وجود سطوح مختلف از جدول کلمات متقاطع، پوشش بخش های تخصصی مختلف و ... اشاره کرد
 
 
 
 
 برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید
 
قابل اجرا در اندروید 2.3 و بالاتر
حجم نرم افزار: 1.3 مگابایت
-------------------------------------------------------------------------------------------
بازی جذاب Deal for speed
این بازی Deal for speed حاصل تلاش های برنامه نویسان کشورمان است و از لحاظ طراحی و گرافیک شما را شگفت زده می کند، زیرا می توان گفت این بازی بهترین گیم ساخته شده توسط هموطنان عزیزمان است و از لحاظ گرافیک می توان آن را با بازی های خارجی و معروف مقایسه کرد. در این بازی شما وظیفه دارید با ماشین خود در مسابقات اتومبیل رانی شرکت خواهید کرد و می توانید هیجان را به معنای واقعی کلمه تجربه کنید. از ویژگی های بازی می توان به مواردی چون: صداگذاری حرفه ای و زیبا، داستان جذاب، گرافیک فوق العاده مناسب نسبت به حجم بازی و ... اشاره کرد. دریچه به شما پیشنهاد می کند برای حمایت از بازی سازان داخلی این بازی فوق العاده جذاب و زیبا را به صورت رایگان دانلود کنید.
 
 
 
 
 
 برای دانلود بازی اینجا کلیک کنید
 
قابل اجرا در اندروید 2.1 و بالاتر
حجم بازی: 15.1 مگابایت
-------------------------------------------------------------------------------------------
بازی زیبا و مهیج فروت کرفت
در اینجا قصد معرفی یک بازی اندرویدی را داریم که به دست هموطنان ایرانیمان ساخته شده است، این بازی Fruit craft نام دارد. موضوع بازی به این صورت است که انبوهی از کارت ها و میوه های جنگجو در اختیار شما قرار می گیرد و شما در این بازی می توانید با جمع کردن بیش از 200 کارت بازی، با رقبای خود در سراسر جهان و صد البته ایران به رقابت بپردازید و حتی با دوستان خود به صورت قبیله ای متحد شوید. این بازی عوامل بازی های استراتژیک آنلاین مانند Travian یا Clash Of Clans را با کارت های بازی قدیمی ترکیب می کند. فروت کرفت اولین کارت بازی آنلاین در ایران است که توسط یک گروه توسعه دهنده جوان ایرانی تولید شده است همچنین این بازی دارای گرافیکی بسیار جذاب می باشد و در دستگاه های مختلف اندرویدی قابل اجراست و به دلیل آنلاین بودن، بازی به گونه ای طراحی شده است که در اتصال های اینترنتی ضعیف مشکلی در بازی کردن پیش نخواهد آمد.
 
 
 
 برای دانلود بازی اینجا کلیک کنید
 
قابل اجرا در اندروید 2.2 و بالاتر
حجم بازی: 36.1 مگابایت
 

منبع:yjc.ir 


تاریخ ارسال پست: پنج شنبه 1 خرداد 1393 ساعت: 11:15 قبل از ظهر
برچسب ها : ,,,
می پسندم نمی پسندم

یک ابـزار پرکاربرد برای رایانه + دانلود

Clipboard Master یک ابزار پرکاربرد برای نگه داری چندین متن، تصویر، فایل و پوشه در حافظه کلیپ بورد برنامه می باشد که با آن ها می توان در برنامه های مختلف ویندوز استفاده کرد. با این ابزار می توان دیگر محدودیت های موجود ناشی از حافظه کلیپ بورد ویندوز را نداشت و به راحتی قادر به کپی و جای گذاری متون و عکس ها، فایل‌ها و پوشه‌های مختلف خواهید بود.

 

 

  برای دانلود اینجا کلیک کنید

  مشخصات:
  حجم: 170 کیلوبایت
  نسخه: 2.42
  اجرا در: ویندوزهای XP, 7, 8

تاریخ ارسال پست: پنج شنبه 1 خرداد 1393 ساعت: 11:13 قبل از ظهر
برچسب ها : ,,
می پسندم نمی پسندم

علمی-تخیلی ترین چاقوی آشپزخانه +عکس

اگر فیلم های جنگ ستارگان را نگاه کرده باشید حتما با شمشیرهای نوری و لیزری این فیلم آشناییت دارید. این شمشیرها بسیار کشنده بودند و حالا طراح چینی چاقویی ساخته است که یاد و خاطره آن شمشیرها را زنده می کند. 

"چاقوی نوری" آخرین وسیله ای است که طراح چینی"چیا یو یه" ساخته است. این چاقو دقیقا آن چیزی نیست که طرفداران جنگ ستارگان می پندارند ولی شمایلی علمی – تخیلی در آن دیده می شود زیرا این چاقو تنها از دسته به همراه نور و لیر ساخته شده است. 



این چاقوها با فناوری " Liquidmetal" ساخته شده است. این ماده  ترکیبی از آلیاژهاست که حالت دهی بالا و دارند و به شکل مایع تحت دماهای خاص هستند اما در دمای اتاق به حالت مایع نیستند. تیغه این چاقو از این جنس است و می تواند به درون دسته رفته یا شکل تیغه به خود بگیرد. 

این چاقو بسیار تیز برنده است و 5 حالت مختلف تنظیم می شود. برای دور ماندن و آسیب ندیدن کودکان، چاقو به فناوری اثر انگشت مجهز شده است و ابتدا دست را آنالیز می کند تا تشخیص دهد که یک فرد بزرگ سال چاقو را در دست گرفته است. 




تاریخ ارسال پست: پنج شنبه 1 خرداد 1393 ساعت: 11:7 قبل از ظهر
برچسب ها : ,,
می پسندم نمی پسندم

معجزه گوجه های مشکی پوش برای سلامتی +عکس

معجزه گوجه های مشکی پوش برای سلامتی +عکس

گوجه یکی از خوشمزه ترین و مفیدترین خوراکی هایی است که خداوند روی زمین قرار داده است. گوجه ها به خاطر داشتن لیکوپن به رنگی قرمز در می آیند و بسیاری از خاصیت آن ها نیز در این ماده خاص قرار دارد. 

"ایندیاگو رز" یکی از نمونه های بسیار جالب و شاخه های گوجه فرنگی است که رنگی مشکی دارد و جلب توجه می کند. درون این میوه خاص به رنگ قرمز و بنفش است. برخلاف آنچه چهره این سبزی خاص نشان می دهد بسیار مفید است.



این گوجه عجیب سرشار از آنتی اکسیدان است و مزه بسیار خوبی هم دارد. این میوه همچنین برای مبارزه با دیابت و چاقی بسیار مفید است. دانشمندان به این نتیجه رسیده اند که پیوند زدن گوجه های بنفش به قرمز باعث به وجود آمدن این گوجه می شود.

تحقیقات "جیم میرس" از دانشگاه اورگان به این نتیجه رسیده است که تولید گوجه های مشکی پوش بسیار به صرفه و البته مفیدتر از گوجه های قرمز است. این دانشمند به عنوان کسی شناخته می شود که این گوجه های جالب را ابداع کرده است. این گوجه اولین نمونه و شاخه از گوجه قرمز رنگ در دنیاست.





تاریخ ارسال پست: شنبه 23 فروردين 1393 ساعت: 3:57 بعد از ظهر
برچسب ها : ,,,,
می پسندم نمی پسندم

بهترین شغل دنیا +عکس

 پیدا کردن یک شغل مناسب همیشه بسیار سخت بوده است، به همین دلیل معمولا سال ها ممکن است یک فرد در شغلی نه چندان مناسب گیر کرده باشد. همه شغل ها سختی های خود را دارند و به سختی می توان کاری راحت میان آن ها با درآمد خوب پیدا کرد.

"اندرو اسمیت" یکی از خوش شانس ترین انسان های روی زمین است زیرا او بهترین شغل دنیا را بدست آورده است و به عنوان "مسئول تفریحات" یکی از ایالات استرالیا منسوب شده است و حالا باید شش ماه تنها به تفریح و خوش گذرانی برود. 



او در این شغل خود باید به تمام تفریحات موجود در این کشور بپردازد و در طول شش ماه 802 هزار تفریح متفاوت را امتحان کند. او این شغل بسیار خوب را در طی یک مسابقه برنده شده است و حالا خوش شانس ترین استرالیایی هم شناخته می شود. 

او در طول روز بسیار مشغول است و باید از هوانوردی تا کوهنوردی و بازی های مختلف را انجام دهد و این تنها یک صدم از کارهایی است که باید امتحان کند. او درمورد شغل جالبش اینگونه می گوید که تا به حال به این اندازه زندگی خوبی نداشته است. 

در پایان این شغل جالب اندرو اسمیت تمام تفریحات یک کشور را انجام داده و صاحب 93 هزار دلار که حقوق این شغل است شده است. 





تاریخ ارسال پست: شنبه 23 فروردين 1393 ساعت: 3:57 بعد از ظهر
برچسب ها : ,,,,
می پسندم نمی پسندم

5 مشکل که بدن شما را کوفته می کند

خستگی ممکن است بر اثر فعالیت زیاد به وجود بیاید اما این خستگی گاهی اوقات با هیچ راهی درمان پذیر نیست و ما همیشه احساس خستگی میکنیم. پزشکان دلایلی غیر از فعالیت های سنگین را دلیل این حالت می دانند که باهم نگاهی به مهمترین آن ها داریم.

**اولین دلیل که بسیاری به آن توجهی ندارند خشک بودن بدن و کم آب شدن است. متخصصین دریافته اند که اگر آب بدن از یک سطح خاص کمتر شود شما احساس خستگی خواهید کرد زبرا بدن توانایی انجام برخی کارها را ندارد.

**از جمله مهمترین دلیل هایی که میتوانیم برای خستگی دایمی به آن اشاره کنیم کم یا زیاد ورزش کردن است. افراط و تفریط در ورزش میتواند باعث خستگی شود زیرا با کم ورزش کردن بدن کرخت می شود و با زیاد ورزش کردن انرژی زیادی از انسان گرفته می شود.

**ویتامین بی 12 بدن شما بسیار پایین است و به همین دلیل همیشه احساس خستگی در بدن شما دیده میشود. بی 12 باعث میشود تا بدن توانایی ساخت گلبول خون را داشته باشد و با درست شدن این میزان حتما احساس خستگی دائمی شما نیز از بین خواهد رفت.

**مشکلات قلبی یکی دیگر از مواردی است که می تواتد بدن شما را همیشه خسته نگه دارد این مورد هنگامی باعث مشکل میشود که پمپاژ قلب به خوبی انجام نمیشود و با نرسیدن خون به دستگاه های داخلی خستگی به تمام سلول ها کشیده میشود.

**با وجود استرس های بسیار زیادی که این روزها برای هر انسانی وجود دارد دیگر نباید از بودنش درون این لیست ناراحت باشیم. زمانی که هورمون های استرس دست به کار میشوند دیگر سلول ها توانایی مقابله با آن را نداشته و خستگی در تمام بدن پخش می شود. بهتر است این استرس را به کمک تمرین های ذهنی کنترل کنید.


تاریخ ارسال پست: شنبه 23 فروردين 1393 ساعت: 3:56 بعد از ظهر
برچسب ها : ,,
می پسندم نمی پسندم

باغچه ای که 40 سال است آب نخورده +عکس

باغچه یکی از مکان هایی است که نیاز به آبیاری مداوم دارد تا به بهترین حالت رسیده و زیبایی بی نظیری را از خود نشان دهد. باغچه ها در انواع مختلف وجود دارند و از میان آن ها می توانیم به باغچه های درون شیشه اشاره کنیم. 

"دیوید لاتیمر" یکی از باغچه های درون شیشه ای را در سال 1960 برای خود درست کرده است و از آن زمان تا به حال تنها یکبار در سال 1972 به آن آب داده است ولی همیشه سبز و زیبا بوده است به طوری که تعجب همه را به خود جلب کرده و رکورد جدید را به نام خودش به ثبت رسانده است. 



دیوید می گوید در طول همه این مدت تنها شیشه را به سمت خورشید برده است تا نور کافی به گیاهان درون آن برسد ولی به هیچ عنوان آن را خیس نکرده است یا حتی دست به خاک گیاهان درون آن هم نزده است. 

گیاهان درون این شیشه دچار یک حالت چرخشی آب شده اند به طوری که 42 سال است آب درون خاک از ریشه ها جذب شده و به برگ ها می رسد سپس تبخیر شده و باز هم درون شیشه به خاک ها می رسد تا زندگی اش چریان داشته باشد.





تاریخ ارسال پست: شنبه 23 فروردين 1393 ساعت: 3:55 بعد از ظهر
برچسب ها : ,,,
می پسندم نمی پسندم

دسكتاپ رایانه‌تان را با Watermill 3D دگرگون كنيد + دانلود

Watermill 3D Screensaver یک اسکرین سیور جالب با محیطی آرام و دلنشین است که تصاویر کلبه‌ای را در دل جنگل را به صورت سه بعدی به تصویر می‌کشد. گرافیک فوق العاده آن به همراه صدای دلنشین دریاچه، پرندگان، قطرات آب و ترکیب بندی رنگ‌ها زیبایی این اسکرین سیور را دو چندان می‌کند. از نکات ویژه این برنامه می‌توان به نشان دادن این محیط از زوایای کاملا متفاوت اشاره کرد، این قابلیت باعث می‌شود که میحط کاربری شما تکراری نباشد. با Watermill 3D Screensaver طبیعت شگفت انگیز را به رایانه‌تان بیاورید و برای چند دقیقه‌ای استراحت، نظاره‌گر این تصاویر باشید تا آرمشی برای ذهن و فکرتان ببخشید.


تصاویر محیط اسکرین سیور، برای مشاهده در اندازه اصلی روی تصاویر کلیک کنید

  

 برای دانلود اینجا کلیک کنید 
  حجم: 10.1 مگابایت
  نسخه: 2.0
  اجرا در: ویندوزهای 7, 8


 
 
راهنمای نصب
  1- نرم افزار را نصب کنید.
  2- فایل Keygen را اجرا کنید.
  3- در قسمت reg name نامی دلخواه وارد کنید، سپس از منوی کشویی Watermill 3D Screensaver v2.0 را انتخاب کنید و در نهایت روی Generate کلیک کنید.
  4- فایل 3Planesoft Screensaver Manager که آیکن آن در دسکتاپ می‌باشد را اجرا و در قسمت Enter code نامی که در Keygen وارد کرده بودید را از آنجا کپی کرده و در قسمت Name وارد کنید. در قسمت serial Number سریالی که از Keygen به دست آوردید را در آنجا کپی کنید.
  5- نرم افزار را اجرا و بدون محدودیت از آن استفاده کنید.
 

تاریخ ارسال پست: شنبه 23 فروردين 1393 ساعت: 3:51 بعد از ظهر
برچسب ها : ,,,
می پسندم نمی پسندم

ليست صفحات

تعداد صفحات : 21